AnonymBruker Skrevet 2. august Skrevet 2. august En del av meg har resignert og synker dypere nesten hver dag. En annen del har ikke akseptert at jeg ikke kan få et normalt liv med venner og familie og hygge. Jeg går fortsatt i terapi, og jeg vet ikke hvilken del jeg skal høre på. Anonymkode: 64824...c0f 0 Siter
emilie321 Skrevet 2. august Skrevet 2. august AnonymBruker skrev (36 minutter siden): En del av meg har resignert og synker dypere nesten hver dag. En annen del har ikke akseptert at jeg ikke kan få et normalt liv med venner og familie og hygge. Jeg går fortsatt i terapi, og jeg vet ikke hvilken del jeg skal høre på. Anonymkode: 64824...c0f Du bør høre på det som er/kan være positivt. Det løfter deg 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. august Skrevet 2. august emilie321 skrev (2 minutter siden): Du bør høre på det som er/kan være positivt. Det løfter deg Jeg vet bare ikke hva som er positivt. Jeg tror ikke nødvendigvis det er positivt å drømme om det som kan være luftslott, og jeg tror ikke nødvendigvis det er negativt å akseptere tilværelsen som den er heller. Anonymkode: 64824...c0f 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. august Skrevet 2. august AnonymBruker skrev (49 minutter siden): En del av meg har resignert og synker dypere nesten hver dag. En annen del har ikke akseptert at jeg ikke kan få et normalt liv med venner og familie og hygge. Jeg går fortsatt i terapi, og jeg vet ikke hvilken del jeg skal høre på. Anonymkode: 64824...c0f Du kan få det bedre! Ikke gi deg!💚 Anonymkode: dac6b...924 0 Siter
emilie321 Skrevet 2. august Skrevet 2. august AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Jeg vet bare ikke hva som er positivt. Jeg tror ikke nødvendigvis det er positivt å drømme om det som kan være luftslott, og jeg tror ikke nødvendigvis det er negativt å akseptere tilværelsen som den er heller. Anonymkode: 64824...c0f Vet ikke helt hva du drømmer, men trenger det å være et luftslott? Kanskje litt av det kan bli virkelig? Tror det er viktig å ta ett og ett steg for å oppnå noe som kan bli bra. 0 Siter
Alba Skrevet 2. august Skrevet 2. august Hater helsa og har ikke akseptert den siden jeg kun gjør ting galt. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. august Skrevet 2. august Alba skrev (27 minutter siden): Hater helsa og har ikke akseptert den siden jeg kun gjør ting galt. Kan du jobbe med å snu tankemønsteret ditt hos en terapeut? Anonymkode: dac6b...924 0 Siter
tilstede Skrevet 3. august Skrevet 3. august emilie321 skrev (15 timer siden): Hadde heller ikke kommet noen vei uten å ønske og bli bedre. Samtidig så sammenligner jeg meg altfor ofte med friske/friskere og da kommer jeg til kort. Blir da lei meg fordi jeg greier så lite før jeg blir helt kaputt. Skjønner jo at jeg er syk/har en psykisk lidelse, men samtidig så sliter jeg mye med skamfølelse over å greie så lite, at jeg ikke bare greier å ta meg sammen. Kjenner meg godt igjen i dette. 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.