Gå til innhold

Har du akseptert sykdom/helsen din slik den er eller "kjemper" du stadig mot endring/utvikling?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

En del av meg har resignert og synker dypere nesten hver dag. En annen del har ikke akseptert at jeg ikke kan få et normalt liv med venner og familie og hygge. Jeg går fortsatt i terapi, og jeg vet ikke hvilken del jeg skal høre på. 

Anonymkode: 64824...c0f

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

En del av meg har resignert og synker dypere nesten hver dag. En annen del har ikke akseptert at jeg ikke kan få et normalt liv med venner og familie og hygge. Jeg går fortsatt i terapi, og jeg vet ikke hvilken del jeg skal høre på. 

Du bør høre på det som er/kan være positivt. Det løfter deg

Skrevet
emilie321 skrev (2 minutter siden):

Du bør høre på det som er/kan være positivt. Det løfter deg

Jeg vet bare ikke hva som er positivt. Jeg tror ikke nødvendigvis det er positivt å drømme om det som kan være luftslott, og jeg tror ikke nødvendigvis det er negativt å akseptere tilværelsen som den er heller. :)

Skrevet
AnonymBruker skrev (49 minutter siden):

Du kan få det bedre! Ikke gi deg!💚

Anonymkode: dac6b...924

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Jeg vet bare ikke hva som er positivt. Jeg tror ikke nødvendigvis det er positivt å drømme om det som kan være luftslott, og jeg tror ikke nødvendigvis det er negativt å akseptere tilværelsen som den er heller. :)

Vet ikke helt hva du drømmer, men trenger det å være et luftslott?  Kanskje litt av det kan bli virkelig?  Tror det er viktig å ta ett og ett steg for å oppnå noe som kan bli bra.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...