AnonymBruker Skrevet 59 minutter siden Skrevet 59 minutter siden Det er helt ok, amming gjør man ikke rett i fleisen på folk som er ute for å spise. I tillegg griner de og driter i buksa. Man går ikke på restaurant med så små unger. https://www.tv2.no/nyheter/ammet-sonnen-pa-restaurant-ble-bedt-om-a-ga/18990332/ Anonymkode: 98925...c10 0 Siter
psykedeliker Skrevet 47 minutter siden Skrevet 47 minutter siden AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Det er helt ok, amming gjør man ikke rett i fleisen på folk som er ute for å spise. Tåler ikke folk å se amming, kan de holde seg hjemme. Når det er sagt kunne denne damen ha stått opp for seg selv og sitt barn istedenfor å forlate stedet. 0 Siter
Musikk Skrevet 26 minutter siden Skrevet 26 minutter siden Jeg tror ikke dama satt med "puppen ute" når hun ammet, helt feil og kaste henne ut av restauranten😖skal hun mate baby på toalettet? dette restaurant sjefen vil? 0 Siter
Musikk Skrevet 22 minutter siden Skrevet 22 minutter siden (endret) Musikk skrev (3 minutter siden): Jeg tror ikke dama satt med "puppen ute" når hun ammet, helt feil og kaste henne ut av restauranten😖skal hun mate baby på toalettet? dette restaurant sjefen vil? Damer som ammer dekker seg til så puppene ikke viser🤱 Endret 22 minutter siden av Musikk 0 Siter
Musikk Skrevet 20 minutter siden Skrevet 20 minutter siden Musikk skrev (1 minutt siden): Damer som ammer dekker seg til så puppene ikke viser🤱 Diskriminering av restauranten. 0 Siter
Vendi Skrevet 15 minutter siden Skrevet 15 minutter siden (endret) En 2-åring trenger vel strengt tatt ikke å ammes... I alle fall ikke på restaurant. Endret 9 minutter siden av Vendi 0 Siter
Babette Skrevet 6 minutter siden Skrevet 6 minutter siden Vendi skrev (2 minutter siden): En 2-åring trenger vel strengt tatt ikke å ammes... Enig. Har ikke hørt om noen som fullammer så lenge, da er det vel heller snakk om en kosestund ved leggetid. Som etter mitt syn bør være mer privat. Jeg merker meg også at restauranten har en annen versjon av hendelsen enn moren. 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.