Gå til innhold

Ble kastet ut av restauranten fordi hun ammet sønnen sin

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Det er helt ok, amming gjør man ikke rett i fleisen på folk som er ute for å spise.

Tåler ikke folk å se amming, kan de holde seg hjemme. Når det er sagt kunne denne damen ha stått opp for seg selv og sitt barn istedenfor å forlate stedet.

Skrevet

Jeg tror ikke dama satt med "puppen ute" når hun ammet, helt feil og kaste henne ut av restauranten😖skal hun mate baby på toalettet? dette restaurant sjefen vil? 

Skrevet (endret)
Musikk skrev (3 minutter siden):

Jeg tror ikke dama satt med "puppen ute" når hun ammet, helt feil og kaste henne ut av restauranten😖skal hun mate baby på toalettet? dette restaurant sjefen vil? 

Damer som ammer dekker seg til så puppene ikke viser🤱

Endret av Musikk
Skrevet
Musikk skrev (1 minutt siden):

Damer som ammer dekker seg til så puppene ikke viser🤱

Diskriminering av restauranten.

Skrevet (endret)

En 2-åring trenger vel strengt tatt ikke å ammes... I alle fall ikke på restaurant. 

Endret av Vendi
Skrevet
Vendi skrev (2 minutter siden):

En 2-åring trenger vel strengt tatt ikke å ammes...

Enig. Har ikke hørt om noen som fullammer så lenge, da er det vel heller snakk om en kosestund ved leggetid. Som etter mitt syn bør være mer privat. 

Jeg merker meg også at restauranten har en annen versjon av hendelsen enn moren. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...