Lillemus Skrevet 47 minutter siden Skrevet 47 minutter siden Musikk skrev (6 minutter siden): Hvorfor kan ikke amme en 2 åring? ikke de bra nok får deg? Som @Babette sa så er det forskjell på en baby på noen mnd og en unge på 2 år som selv kryper opp på mors fang og forsyner seg. Jeg er enig med henne i at mor kunne bedt om å få et litt skjermet bord ettersom hun tydeligvis hadde tenkt å amme på restauranten. At hun synes det er helt greit, betyr ikke at alle andre synes det. Folk kan amme så lenge de vil for min del. 0 Siter
Musikk Skrevet 43 minutter siden Skrevet 43 minutter siden (endret) Lillemus skrev (4 minutter siden): Som @Babette sa så er det forskjell på en baby på noen mnd og en unge på 2 år som selv kryper opp på mors fang og forsyner seg. Jeg er enig med henne i at mor kunne bedt om å få et litt skjermet bord ettersom hun tydeligvis hadde tenkt å amme på restauranten. At hun synes det er helt greit, betyr ikke at alle andre synes det. Folk kan amme så lenge de vil for min del. Så ekkel du er @Lillemus i din formidling! nedlatende! Jeg synes ikke @Babette er ekkel. Endret 42 minutter siden av Musikk 0 Siter
Lillemus Skrevet 39 minutter siden Skrevet 39 minutter siden Musikk skrev (4 minutter siden): Så ekkel du er @Lillemus i din formidling! nedlatende! Jeg synes ikke @Babette er ekkel. Hva var ekkelt i det innlegget mitt nå da? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.