At det var... Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden 3 minutes ago, Glitter said: Nei jeg har ikke vært voldelig. Hvor har du det fra?! Er du ikke domfelt for vold og skadeverk? 0 Siter
Glitter Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden At det var... skrev (1 minutt siden): Er du ikke domfelt for vold og skadeverk? Nei er ikke domfelt for vold. Skadeverk er 9 år siden. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Glitter skrev (5 minutter siden): Nei. Jeg bare vil ikke ha de. Nei for jeg gjør ikke som universet sier. Nei, for jeg står i mot det like mye som "stille og rolige". Har tross alt IKKE skadet noen. Nei jeg har ikke vært voldelig. Hvor har du det fra?! Det er fortsatt trusler du har sagt til helsevesenet om å skade noen. Anonymkode: e3b96...c8d 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Glitter skrev (7 minutter siden): Nei. Jeg bare vil ikke ha de. Nei for jeg gjør ikke som universet sier. Nei, for jeg står i mot det like mye som "stille og rolige". Har tross alt IKKE skadet noen. Nei jeg har ikke vært voldelig. Hvor har du det fra?! Og hvis det virkelig er som du sier at det er universet som bestemmer og kontrollerer deg og bestemmer om du skal skade barn eller ikke så skjønner du vel selv at du er på tvang. Hvis du derimot egentlig vet at det bare er deg selv og dine tanker skjønner jeg godt at du ikke vil være på tvang. Men da får du ta konsekvensen av hva du har truet med. Anonymkode: e3b96...c8d 0 Siter
Glitter Skrevet 54 minutter siden Skrevet 54 minutter siden AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Det er fortsatt trusler du har sagt til helsevesenet om å skade noen. Anonymkode: e3b96...c8d Har ikke truet med å skade noen! AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Og hvis det virkelig er som du sier at det er universet som bestemmer og kontrollerer deg og bestemmer om du skal skade barn eller ikke så skjønner du vel selv at du er på tvang. Hvis du derimot egentlig vet at det bare er deg selv og dine tanker skjønner jeg godt at du ikke vil være på tvang. Men da får du ta konsekvensen av hva du har truet med. Anonymkode: e3b96...c8d Universet prøver å kontrollere meg, men jeg kjemper imot med alt jeg har. Nå er det nok. Det var ikke dette tråden skulle handle om. Så jeg svarer ikke på annet enn om det er på generelt grunnlag. 0 Siter
Worrisome_plenty Skrevet 53 minutter siden Skrevet 53 minutter siden Hadde du ikke ett ganske alvorlig selvmordsforsøk bak deg? Eller blander jeg deg med en annen? Vil tro dette er grunnen til tvangen. Selv har jeg psykoselidelse også men har ikke vært på tvang siden jeg var førstegangsonnlagt. Har heller ikke noe alvorlig selvmordsforsøk bak meg og vært villig til å ta tabletter. 0 Siter
Glitter Skrevet 50 minutter siden Skrevet 50 minutter siden Worrisome_plenty skrev (2 minutter siden): Hadde du ikke ett ganske alvorlig selvmordsforsøk bak deg? Eller blander jeg deg med en annen? Vil tro dette er grunnen til tvangen. Selv har jeg psykoselidelse også men har ikke vært på tvang siden jeg var førstegangsonnlagt. Har heller ikke noe alvorlig selvmordsforsøk bak meg og vært villig til å ta tabletter. Ja har alvorlig selvmordsforsøk bak meg. Kanskje det har med det å gjøre. Men jeg sa i går at til tross for stemmene så har jeg kontroll. 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 33 minutter siden Skrevet 33 minutter siden Glitter skrev (11 minutter siden): Ja har alvorlig selvmordsforsøk bak meg. Kanskje det har med det å gjøre. Men jeg sa i går at til tross for stemmene så har jeg kontroll. Det er vel en av grunnene til at du er på tvang. De mener at du ikke har kontroll, og mangler sykdomsinnsikt. Prøv om du kan se på tvangen som omsorg og at de vil ditt beste. Anonymkode: 3caf2...dff 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 32 minutter siden Skrevet 32 minutter siden Glitter skrev (21 minutter siden): Har ikke truet med å skade noen! Universet prøver å kontrollere meg, men jeg kjemper imot med alt jeg har. Nå er det nok. Det var ikke dette tråden skulle handle om. Så jeg svarer ikke på annet enn om det er på generelt grunnlag. Ja og på generelt grunnlag så blir psykotiske som truer å skade barn eller andre mennesker tvangsinnlagt, mens psykotiske som ikke utgjør en fare for andre blir ikke lagt inn. Anonymkode: e3b96...c8d 0 Siter
Glitter Skrevet 20 minutter siden Skrevet 20 minutter siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det er vel en av grunnene til at du er på tvang. De mener at du ikke har kontroll, og mangler sykdomsinnsikt. Prøv om du kan se på tvangen som omsorg og at de vil ditt beste. Anonymkode: 3caf2...dff Ja, jeg prøver på det. Lurte bare på hva som skiller de som er på tvang og de som ikke er det.. AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ja og på generelt grunnlag så blir psykotiske som truer å skade barn eller andre mennesker tvangsinnlagt, mens psykotiske som ikke utgjør en fare for andre blir ikke lagt inn. Anonymkode: e3b96...c8d Jeg har ikke truet med å skade mine barn eller andre. Jeg har derimot sagt at stemmene befaler meg til å skade barna mine, men at jeg selvfølgelig ikke ønsker at noe slikt skal skje, noe som gjør at jeg blir stresset når jeg er med barna mine. Det er ingen trussel om vold eller å skade noen. Det er bare meg som forteller hva stemmene sier. Men jeg opplever til tross for det at jeg per tiden har kontroll noe jeg sa til behandler, men hun skrev at selv om jeg opplever kontroll nå så kan jeg oppleve å bli verre og dermed miste kontrollen. Tro meg det gjør vondt å si disse tingene til behandler for det opprettholder at jeg ikke får ha ungene alene på samvær. Men jeg må jo nesten si det slik jeg har det. Jeg ønsker jo hjelp, jeg ønsker å ta feil angående min virkelighetsoppfatning, men jeg finner ikke gode beviser for det. Det resulterer i at jeg isolerer meg fra familien. Synes det er veldig vanskelig å være sosial. For alt er så uvirkelig. Er mer og mer alene. Også er det veldig fram og tilbake angående medisineringen min og man kan bli forvirret og frustrert av mindre. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.