Gå til innhold

Denne traff meg!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva tenker dere om denne? Og innholdet. 
Og tror dere det leges på sikt selvom? 

IMG_3766.thumb.jpeg.26b78abcbc5d6d6ea5a32454ab595ac6.jpeg

Anonymkode: a9523...ad1

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja, det stemmer - hvis man gjør den feilen å ikke bearbeide sårene, men bare forsøke å dytte dem unna.

Anonymkode: e8263...b2a

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Ja, det stemmer - hvis man gjør den feilen å ikke bearbeide sårene, men bare forsøke å dytte dem unna.

Anonymkode: e8263...b2a

Jeg har og gjør den feilen. Har bare prøvd å glemme og ikke tenke på det, men det ligger der. 

AnonymBruker
Skrevet

🥲🥲🥲

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

🥲🥲🥲

Oversett! 

Skrevet

Ja kan kjenne meg igjen I den. 

AnonymBruker
Skrevet
Glitter skrev (18 timer siden):

Ja kan kjenne meg igjen I den. 

Synd! 

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Synd! 

Ja er forsåvidt det. 

AnonymBruker
Skrevet

Skulle spart meg å spørre ser jeg. 

AnonymBruker
Skrevet
Glitter skrev (4 minutter siden):

Ja er forsåvidt det. 

Ja, men hva gjør du? Som meg å ikke gjør noe annet enn at dagene går. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Er ikke noe annet å gjøre enn å håpe det blir bedre en gang. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Prøver å finne ut av ting, men blir for tiden motarbeidet av systemet. Så jeg tar dag for dag akkurat nå. Vet at det vil dukke opp noe jeg kan prøve å gjøre. Lediggang er roten til alt vondt i mitt liv tror jeg. Men har både psykiske og fysiske hindre mtp å finne noe å gjøre. Men jeg skal ikke gi opp. I det minste er jeg ikke redd den grå steinen under mosen lenger. Så jeg har sluttet å dekke den til for meg selv. Men dekker den til når jeg går ut av hulen min les: leiligheten. 

AnonymBruker
Skrevet
Glitter skrev (På 6.8.2026 den 17.55):

Prøver å finne ut av ting, men blir for tiden motarbeidet av systemet. Så jeg tar dag for dag akkurat nå. Vet at det vil dukke opp noe jeg kan prøve å gjøre. Lediggang er roten til alt vondt i mitt liv tror jeg. Men har både psykiske og fysiske hindre mtp å finne noe å gjøre. Men jeg skal ikke gi opp. I det minste er jeg ikke redd den grå steinen under mosen lenger. Så jeg har sluttet å dekke den til for meg selv. Men dekker den til når jeg går ut av hulen min les: leiligheten. 

Takk for at du delte med meg. Høres ut som du er med gått mot på tross av motgang. Håper du finner noe. Heier på deg! 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Takk for at du delte med meg. Høres ut som du er med gått mot på tross av motgang. Håper du finner noe. Heier på deg! 

Takk. :)

AnonymBruker
Skrevet
Glitter skrev (25 minutter siden):

Takk. :)

Bare hyggelig 😊

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Bare hyggelig 😊

Heier på deg også. 

Hvis du er som meg så er alt nytt skummelt og det blir lettere å bare la dagene gå enn å gjøre noe mer aktivt med hverdagen. Jeg skal begynne å trene igjen neste uke. Det ser jeg fram til. 

AnonymBruker
Skrevet
Glitter skrev (19 minutter siden):

Heier på deg også. 

Hvis du er som meg så er alt nytt skummelt og det blir lettere å bare la dagene gå enn å gjøre noe mer aktivt med hverdagen. Jeg skal begynne å trene igjen neste uke. Det ser jeg fram til. 

Takk 😊

Kjenner meg igjen i det. Jeg lar nok dagene bare gå her. Ser serier. 

Då flink du er. Trening er bra for kropp og sinn tror jeg. Hva trener du? 

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Takk 😊

Kjenner meg igjen i det. Jeg lar nok dagene bare gå her. Ser serier. 

Då flink du er. Trening er bra for kropp og sinn tror jeg. Hva trener du? 

Ser også mye serie. I dag, eller i går da, så har jeg begynt på et nytt perlebilde. En fargerik hund. 3600 perler, så medium stort. Største jeg har perlet er 5400 perler. Det er bildet jeg har lagt ved. Marilyn Monroe. :) Så det vil jeg tipse deg om. Gå til innkjøp av perler (ha de i en sånn spikerkoffert som du får kjøpt på chlas Olson) også finner du oppskrifter på pinterest. Bare søk på Hama beads og feks dog. Fort gjort å bli hektet. Jeg har 49 farger. 😅 Legger ved bilde av den type koffert jeg oppbevarer perlene i. 

Jeg sykler på spinningsykkel også skal jeg teste om foten min tåler elipsemaskin. Pluss litt styrketrening. :)

20230627_150711.jpg

20230206_142348.jpg

Endret av Glitter
AnonymBruker
Skrevet
Glitter skrev (18 timer siden):

Ser også mye serie. I dag, eller i går da, så har jeg begynt på et nytt perlebilde. En fargerik hund. 3600 perler, så medium stort. Største jeg har perlet er 5400 perler. Det er bildet jeg har lagt ved. Marilyn Monroe. :) Så det vil jeg tipse deg om. Gå til innkjøp av perler (ha de i en sånn spikerkoffert som du får kjøpt på chlas Olson) også finner du oppskrifter på pinterest. Bare søk på Hama beads og feks dog. Fort gjort å bli hektet. Jeg har 49 farger. 😅 Legger ved bilde av den type koffert jeg oppbevarer perlene i. 

Jeg sykler på spinningsykkel også skal jeg teste om foten min tåler elipsemaskin. Pluss litt styrketrening. :)

20230627_150711.jpg

20230206_142348.jpg

Tusen takk for at du viste. Så flink du er 😊 Hva gjør du med dem? Har de på veggen? 

Håper foten din tåler spinningen. Styrke er også bra 💪 Har du skadet deg i foten? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Tusen takk for at du viste. Så flink du er 😊 Hva gjør du med dem? Har de på veggen? 

Håper foten din tåler spinningen. Styrke er også bra 💪 Har du skadet deg i foten? 

Ja det bildet jeg viste deg har jeg på veggen. Men ikke de andre bildene jeg har laget. 

Ja, skadet den for noen år siden. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...