AnonymBruker Skrevet 5. august Skrevet 5. august Hva tenker dere om denne? Og innholdet. Og tror dere det leges på sikt selvom? Anonymkode: a9523...ad1 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 5. august Skrevet 5. august Ja, det stemmer - hvis man gjør den feilen å ikke bearbeide sårene, men bare forsøke å dytte dem unna. Anonymkode: e8263...b2a 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5. august Skrevet 5. august AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Ja, det stemmer - hvis man gjør den feilen å ikke bearbeide sårene, men bare forsøke å dytte dem unna. Anonymkode: e8263...b2a Jeg har og gjør den feilen. Har bare prøvd å glemme og ikke tenke på det, men det ligger der. Anonymkode: a9523...ad1 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5. august Skrevet 5. august AnonymBruker skrev (24 minutter siden): 🥲🥲🥲 Anonymkode: a9523...ad1 Oversett! Anonymkode: a9523...ad1 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 6. august Skrevet 6. august Glitter skrev (18 timer siden): Ja kan kjenne meg igjen I den. Synd! Anonymkode: a9523...ad1 0 Siter
Glitter Skrevet 6. august Skrevet 6. august AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Synd! Anonymkode: a9523...ad1 Ja er forsåvidt det. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 6. august Skrevet 6. august Skulle spart meg å spørre ser jeg. Anonymkode: a9523...ad1 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 6. august Skrevet 6. august Glitter skrev (4 minutter siden): Ja er forsåvidt det. Ja, men hva gjør du? Som meg å ikke gjør noe annet enn at dagene går. Anonymkode: a9523...ad1 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 6. august Skrevet 6. august AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja, men hva gjør du? Som meg å ikke gjør noe annet enn at dagene går. Anonymkode: a9523...ad1 Er ikke noe annet å gjøre enn å håpe det blir bedre en gang. Anonymkode: a9523...ad1 0 Siter
Glitter Skrevet 6. august Skrevet 6. august AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Ja, men hva gjør du? Som meg å ikke gjør noe annet enn at dagene går. Anonymkode: a9523...ad1 Prøver å finne ut av ting, men blir for tiden motarbeidet av systemet. Så jeg tar dag for dag akkurat nå. Vet at det vil dukke opp noe jeg kan prøve å gjøre. Lediggang er roten til alt vondt i mitt liv tror jeg. Men har både psykiske og fysiske hindre mtp å finne noe å gjøre. Men jeg skal ikke gi opp. I det minste er jeg ikke redd den grå steinen under mosen lenger. Så jeg har sluttet å dekke den til for meg selv. Men dekker den til når jeg går ut av hulen min les: leiligheten. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 7. august Skrevet 7. august Glitter skrev (På 6.8.2026 den 17.55): Prøver å finne ut av ting, men blir for tiden motarbeidet av systemet. Så jeg tar dag for dag akkurat nå. Vet at det vil dukke opp noe jeg kan prøve å gjøre. Lediggang er roten til alt vondt i mitt liv tror jeg. Men har både psykiske og fysiske hindre mtp å finne noe å gjøre. Men jeg skal ikke gi opp. I det minste er jeg ikke redd den grå steinen under mosen lenger. Så jeg har sluttet å dekke den til for meg selv. Men dekker den til når jeg går ut av hulen min les: leiligheten. Takk for at du delte med meg. Høres ut som du er med gått mot på tross av motgang. Håper du finner noe. Heier på deg! Anonymkode: a9523...ad1 0 Siter
Glitter Skrevet 8. august Skrevet 8. august AnonymBruker skrev (1 time siden): Takk for at du delte med meg. Høres ut som du er med gått mot på tross av motgang. Håper du finner noe. Heier på deg! Anonymkode: a9523...ad1 Takk. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 8. august Skrevet 8. august Glitter skrev (25 minutter siden): Takk. Bare hyggelig 😊 Anonymkode: a9523...ad1 0 Siter
Glitter Skrevet 8. august Skrevet 8. august AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Bare hyggelig 😊 Anonymkode: a9523...ad1 Heier på deg også. Hvis du er som meg så er alt nytt skummelt og det blir lettere å bare la dagene gå enn å gjøre noe mer aktivt med hverdagen. Jeg skal begynne å trene igjen neste uke. Det ser jeg fram til. 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 8. august Skrevet 8. august Glitter skrev (19 minutter siden): Heier på deg også. Hvis du er som meg så er alt nytt skummelt og det blir lettere å bare la dagene gå enn å gjøre noe mer aktivt med hverdagen. Jeg skal begynne å trene igjen neste uke. Det ser jeg fram til. Takk 😊 Kjenner meg igjen i det. Jeg lar nok dagene bare gå her. Ser serier. Då flink du er. Trening er bra for kropp og sinn tror jeg. Hva trener du? Anonymkode: a9523...ad1 0 Siter
Glitter Skrevet 8. august Skrevet 8. august (endret) AnonymBruker skrev (1 time siden): Takk 😊 Kjenner meg igjen i det. Jeg lar nok dagene bare gå her. Ser serier. Då flink du er. Trening er bra for kropp og sinn tror jeg. Hva trener du? Anonymkode: a9523...ad1 Ser også mye serie. I dag, eller i går da, så har jeg begynt på et nytt perlebilde. En fargerik hund. 3600 perler, så medium stort. Største jeg har perlet er 5400 perler. Det er bildet jeg har lagt ved. Marilyn Monroe. Så det vil jeg tipse deg om. Gå til innkjøp av perler (ha de i en sånn spikerkoffert som du får kjøpt på chlas Olson) også finner du oppskrifter på pinterest. Bare søk på Hama beads og feks dog. Fort gjort å bli hektet. Jeg har 49 farger. 😅 Legger ved bilde av den type koffert jeg oppbevarer perlene i. Jeg sykler på spinningsykkel også skal jeg teste om foten min tåler elipsemaskin. Pluss litt styrketrening. Endret 8. august av Glitter 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 8. august Skrevet 8. august Glitter skrev (18 timer siden): Ser også mye serie. I dag, eller i går da, så har jeg begynt på et nytt perlebilde. En fargerik hund. 3600 perler, så medium stort. Største jeg har perlet er 5400 perler. Det er bildet jeg har lagt ved. Marilyn Monroe. Så det vil jeg tipse deg om. Gå til innkjøp av perler (ha de i en sånn spikerkoffert som du får kjøpt på chlas Olson) også finner du oppskrifter på pinterest. Bare søk på Hama beads og feks dog. Fort gjort å bli hektet. Jeg har 49 farger. 😅 Legger ved bilde av den type koffert jeg oppbevarer perlene i. Jeg sykler på spinningsykkel også skal jeg teste om foten min tåler elipsemaskin. Pluss litt styrketrening. Tusen takk for at du viste. Så flink du er 😊 Hva gjør du med dem? Har de på veggen? Håper foten din tåler spinningen. Styrke er også bra 💪 Har du skadet deg i foten? Anonymkode: a9523...ad1 0 Siter
Glitter Skrevet 9. august Skrevet 9. august AnonymBruker skrev (16 timer siden): Tusen takk for at du viste. Så flink du er 😊 Hva gjør du med dem? Har de på veggen? Håper foten din tåler spinningen. Styrke er også bra 💪 Har du skadet deg i foten? Anonymkode: a9523...ad1 Ja det bildet jeg viste deg har jeg på veggen. Men ikke de andre bildene jeg har laget. Ja, skadet den for noen år siden. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.