Gå til innhold

Kontakt med politi

Anbefalte innlegg

Skrevet

For mange år siden ble jeg mange ganger hentet av politi fordi jeg var veldig psykisk syk. Har også vært på glattcelle fordi jeg måtte oppbevares i forbindelse med rømming. 
Nå lurer jeg på om denne informasjonen om meg er automatisk synlig for politiet når jeg f.eks. blir stoppet i trafikkontroll eller søker nytt pass? Eller er dette info som må søkes opp?

Anonymkode: e253f...4d4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette vet jeg ikke helt sikkert, men er rimelig sikker på at:

Det vises ikke ved vanlig trafikkontroll. Det kommer nok frem når du søker om pass.

Skrevet
nachnoo skrev (2 minutter siden):

Dette vet jeg ikke helt sikkert, men er rimelig sikker på at:

Det vises ikke ved vanlig trafikkontroll. Det kommer nok frem når du søker om pass.

Takk, synes det er ubehagelig at dette forfølger meg. Men det har aldri skapt noen problemer for meg. Mer bare at det er ekkelt at de vet det om meg. 

Anonymkode: e253f...4d4

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...