Gå til innhold

"Alle" snakker om at det kastes diagnoser ut i hytt og pinevær

Anbefalte innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Det stemmer. Du kan gjerne lett "lure" noen ved at du er så velartikulert, reflektert og samtidig strever du (som du selv beskriver) slik med det sosiale. Klarer du å sette ord på hva eksakt som er utfordrende ved det sosiale? Jeg har unnvikende pf, så jeg trekker meg dessverre lett når det blir for nært. 

Anonymkode: 8b333...fe9

Ja, jeg er trygg på nett. Jeg strever med small talk så samtalen stopper opp. Liker ikke å ha så mye øyekontakt, blir fort sliten. Da svir det i hjernen min. 

Åja. Jeg ønsker at relasjonene skal være nære. Overfladiske vennskap gir meg ikke noe særlig. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Glitter skrev (2 minutter siden):

Ja, jeg er trygg på nett. Jeg strever med small talk så samtalen stopper opp. Liker ikke å ha så mye øyekontakt, blir fort sliten. Da svir det i hjernen min. 

Åja. Jeg ønsker at relasjonene skal være nære. Overfladiske vennskap gir meg ikke noe særlig. 

Jeg vil også ha (og har) nære vennskap. Det er godt og på en måte skremmende da jeg strever med å slippe mennesker helt inn. Må du ha så mye small-talk? Heller prate om tema dere interesserer dere for/relasjonen?

Skrevet

Det er utrolig mange netteksperter på diagnoser. Særlig ADHD. 

Anonymkode: 31244...028

Skrevet
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Jeg vil også ha (og har) nære vennskap. Det er godt og på en måte skremmende da jeg strever med å slippe mennesker helt inn. Må du ha så mye small-talk? Heller prate om tema dere interesserer dere for/relasjonen?

Må jo prate om litt variertr ting..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...