AnonymBruker Skrevet 8. august Skrevet 8. august Eller bør man gå til en annen lege på samme legekontor istedenfor? Anonymkode: f6353...6e9 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 8. august Skrevet 8. august Haster det så mye at du ikke kan vente til fastlegen er tilbake? Anonymkode: 3d899...5b6 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 8. august Skrevet 8. august AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Eller bør man gå til en annen lege på samme legekontor istedenfor? Anonymkode: f6353...6e9 Kan du ikke vente til fastlege er tilbake? Anonymkode: 424bb...889 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 8. august Skrevet 8. august AnonymBruker skrev (1 time siden): Kan du ikke vente til fastlege er tilbake? Anonymkode: 424bb...889 Jeg kjente at jeg er litt utålmodig. Han er tilbake om 3 uker... Anonymkode: f6353...6e9 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 8. august Skrevet 8. august Dette er en sak du må vente med å ta til fastlegen er tilbake! Anonymkode: 3d899...5b6 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 8. august Skrevet 8. august AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Dette er en sak du må vente med å ta til fastlegen er tilbake! Anonymkode: 3d899...5b6 Ja, det er nok det. Anonymkode: f6353...6e9 0 Siter
emilie321 Skrevet 8. august Skrevet 8. august AnonymBruker skrev (2 timer siden): Eller bør man gå til en annen lege på samme legekontor istedenfor? Anonymkode: f6353...6e9 En annen lege kjenner ikke deg og din historie. Du bør nok vente til fastlegen er tilbake. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 8. august Skrevet 8. august emilie321 skrev (3 minutter siden): En annen lege kjenner ikke deg og din historie. Du bør nok vente til fastlegen er tilbake. Ja, det skal jeg gjøre. Anonymkode: f6353...6e9 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 8. august Skrevet 8. august emilie321 skrev (5 minutter siden): En annen lege kjenner ikke deg og din historie. Du bør nok vente til fastlegen er tilbake. Jeg har uansett bestemt meg for å slutte uansett hva legen sier, men ja. Jeg skal vente. Anonymkode: f6353...6e9 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 8. august Skrevet 8. august Tror ikke man bare kan ta kontakt med DPS selv nei. Må nok henvisning til. Anonymkode: 17704...710 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 8. august Skrevet 8. august Det går fint å vente 3 uker med dette Anonymkode: f29cc...dda 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 8. august Skrevet 8. august En herlig naivitet I dette spørsmålet egentlig😅 Jeg skjønner følelsen av at det haster. Det gjør det jo selvfølgelig ikke. Men hvis du virkelig vil begynne nå så kan du prøve deg privat. Anonymkode: dc301...8de 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 8. august Skrevet 8. august AnonymBruker skrev (4 minutter siden): En herlig naivitet I dette spørsmålet egentlig😅 Jeg skjønner følelsen av at det haster. Det gjør det jo selvfølgelig ikke. Men hvis du virkelig vil begynne nå så kan du prøve deg privat. Anonymkode: dc301...8de Hehe. Når jeg har bestemt meg for noe så "brenner det"😅 Anonymkode: f6353...6e9 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 8. august Skrevet 8. august Hva slags medisiner er det du trenger å dra til lege å få nedtrappingsplan på? Alle antidepressiva og antipsykotika jeg har gått på har jeg bare googlet hvordan man skal slutte med, hvor lenge osv. Anonymkode: 9de5f...870 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 8. august Skrevet 8. august AnonymBruker skrev (1 time siden): Hva slags medisiner er det du trenger å dra til lege å få nedtrappingsplan på? Alle antidepressiva og antipsykotika jeg har gått på har jeg bare googlet hvordan man skal slutte med, hvor lenge osv. Anonymkode: 9de5f...870 Litium. Anonymkode: f6353...6e9 0 Siter
Worrisome_plenty Skrevet 8. august Skrevet 8. august Tviler på at du hadde blitt prioritert til time, for å få hjelp til noe de sikkert er imot. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 8. august Skrevet 8. august Worrisome_plenty skrev (23 minutter siden): Tviler på at du hadde blitt prioritert til time, for å få hjelp til noe de sikkert er imot. På mitt legekontor får man akutt-time (som det heter) om man har behov og man ringer resepsjonen når det åpner kl 08.30. Ts. Anonymkode: f6353...6e9 0 Siter
Sokk Skrevet 8. august Skrevet 8. august AnonymBruker skrev (2 minutter siden): På mitt legekontor får man akutt-time (som det heter) om man har behov og man ringer resepsjonen når det åpner kl 08.30. Ts. Anonymkode: f6353...6e9 Nedtrapping av litium / bytte av legemiddel ved stabil bipolar lidelse er ikke noe man har behov for akuttime for! Hvis du har autoseponert og får symptomer på mani derimot… da er det akutt. 2 Siter
AnonymBruker Skrevet 8. august Skrevet 8. august Worrisome_plenty skrev (29 minutter siden): Tviler på at du hadde blitt prioritert til time, for å få hjelp til noe de sikkert er imot. Åja, du mente kanskje DPS... Anonymkode: f6353...6e9 0 Siter
Worrisome_plenty Skrevet 8. august Skrevet 8. august (endret) AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Åja, du mente kanskje DPS... Anonymkode: f6353...6e9 Jeg mente dps ja. Vanlig legetime kan ingen nekte deg. Ikke sikkert de vil du skal benytte deg av akutt time da. Med mindre du er syk. Endret 8. august av Worrisome_plenty 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.