AnonymBruker Skrevet 8. august Skrevet 8. august Sokk skrev (13 minutter siden): Nedtrapping av litium / bytte av legemiddel ved stabil bipolar lidelse er ikke noe man har behov for akuttime for! Hvis du har autoseponert og får symptomer på mani derimot… da er det akutt. Ja, ok. Jeg venter. Anonymkode: f6353...6e9 0 Siter
Alba Skrevet 8. august Skrevet 8. august Jeg trappa ned medisiner på egenhånd selv når de ikke funka som de skulle. Gjort det mange ganger. Om det er dumt er det sikkert men det er jo min kropp. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 8. august Skrevet 8. august Alba skrev (2 minutter siden): Jeg trappa ned medisiner på egenhånd selv når de ikke funka som de skulle. Gjort det mange ganger. Om det er dumt er det sikkert men det er jo min kropp. Hvorfor ville du ikke ha legens anbefaling? Anonymkode: f6353...6e9 0 Siter
Alba Skrevet 8. august Skrevet 8. august (endret) AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hvorfor ville du ikke ha legens anbefaling? Anonymkode: f6353...6e9 Dette er for mange år siden men legen har f.eks. hatt Ferie. Eller at jeg fikk så sterke bivirkninger at jeg trappa ned selv. Også om jeg ikke får en ny time før om en måned og det hasta. Sikkert ikke lurt. Gjort det flere ganger uten at folk rundt meg har merka noe som helst. Da skjønner jeg ikke vitsen. Men oppfordrer ikke andre om å gjøre det samme da. Endret 8. august av Alba 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 8. august Skrevet 8. august Alba skrev (3 minutter siden): Dette er for mange år siden men legen har f.eks. hatt Ferie. Eller at jeg fikk så sterke bivirkninger at jeg trappa ned selv. Også om jeg ikke får en ny time før om en måned og det hasta. Sikkert ikke lurt. Gjort det flere ganger uten at folk rundt meg har merka noe som helst. Da skjønner jeg ikke vitsen. Men oppfordrer ikke andre om å gjøre det samme da. Riktig. Fikk du noen seponeringssymptomer? Og du har ikke begynt på nye medisiner etterpå? Anonymkode: f6353...6e9 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.