Gå til innhold

Kan man som tidligere pasient kontakte DPS personlig for nedteappingsplan medisin når fastlege har ferie?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
Sokk skrev (13 minutter siden):

Nedtrapping av litium / bytte av legemiddel ved stabil bipolar lidelse er ikke noe man har behov for akuttime for!

Hvis du har autoseponert og får symptomer på mani derimot… da er det akutt. 

Ja, ok. Jeg venter.

Anonymkode: f6353...6e9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg trappa ned medisiner på egenhånd selv når de ikke funka som de skulle. Gjort det mange ganger. Om det er dumt er det sikkert men det er jo min kropp.

Skrevet
Alba skrev (2 minutter siden):

Jeg trappa ned medisiner på egenhånd selv når de ikke funka som de skulle. Gjort det mange ganger. Om det er dumt er det sikkert men det er jo min kropp.

Hvorfor ville du ikke ha legens anbefaling?

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hvorfor ville du ikke ha legens anbefaling?

Dette er for mange år siden men legen har f.eks. hatt Ferie. Eller at jeg fikk så sterke bivirkninger at jeg trappa ned selv. Også om jeg ikke får en ny time før om en måned og det hasta. Sikkert ikke lurt. Gjort det flere ganger uten at folk rundt meg har merka noe som helst. Da skjønner jeg ikke vitsen.

Men oppfordrer ikke andre om å gjøre det samme da. 

Endret av Alba
Skrevet
Alba skrev (3 minutter siden):

Dette er for mange år siden men legen har f.eks. hatt Ferie. Eller at jeg fikk så sterke bivirkninger at jeg trappa ned selv. Også om jeg ikke får en ny time før om en måned og det hasta. Sikkert ikke lurt. Gjort det flere ganger uten at folk rundt meg har merka noe som helst. Da skjønner jeg ikke vitsen.

Men oppfordrer ikke andre om å gjøre det samme da. 

Riktig. Fikk du noen seponeringssymptomer? Og du har ikke begynt på nye medisiner etterpå?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...