Gå til innhold

Til informasjon - tråder om å slutte med medisiner

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kommer til informasjon til å rapportere samtlige tråder som omhandler å slutte med medisin på egen hånd og/eller «against medical advice». Samtidig vil jeg ta en diskusjon med @Admin rundt om ikke forumets reglement bør inkludere dette, da det er langt mer alvorlig enn å anbefale medisiner og doser. 

For å begynne med medisin må en lege skrive den ut. Medisintips er derfor ufarlig. Å slutte med medisin kan i verste fall være livstruende.

Så er det ikke min misjon i livet å stoppe folk fra å gjøre dumme og destruktive valg. Men tør i alle fall å stå til ansvar for det ovenfor legen din framfor å søke aksept her.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
ISW skrev (12 minutter siden):

Jeg kommer til informasjon til å rapportere samtlige tråder som omhandler å slutte med medisin på egen hånd og/eller «against medical advice». Samtidig vil jeg ta en diskusjon med @Admin rundt om ikke forumets reglement bør inkludere dette, da det er langt mer alvorlig enn å anbefale medisiner og doser. 

For å begynne med medisin må en lege skrive den ut. Medisintips er derfor ufarlig. Å slutte med medisin kan i verste fall være livstruende.

Så er det ikke min misjon i livet å stoppe folk fra å gjøre dumme og destruktive valg. Men tør i alle fall å stå til ansvar for det ovenfor legen din framfor å søke aksept her.

Livsfarlig bare slutte på reseptbelagte medisiner må nedtrappes. 

Skrevet
Musikk skrev (36 minutter siden):

Enig med deg, diskutere medisiner/doser må ta slutt. 

Hvorfor kan man ikke diskutere medisiner på DOL? Er det noe nytt i reglementet? Det har da ikke vært noe forbud mot det?

Anonymkode: 0d9a6...76d

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Hvorfor kan man ikke diskutere medisiner på DOL? Er det noe nytt i reglementet? Det har da ikke vært noe forbud mot det?

Anonymkode: 0d9a6...76d

En trenger ikke diskutere alt her🙂ikke mitt innlegg🙂jeg vil ikke blande meg mer. 

Endret av Musikk

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...