Gå til innhold

Til informasjon - tråder om å slutte med medisiner

Anbefalte innlegg

Skrevet
ISW skrev (8 timer siden):

Jeg er enig hvis formålet er som du og @frosken beskriver her.

Hvis det er slik anonymbruker fe426...712 argumenterer for er jeg derimot uenig (både mht. personangrepene og konklusjonen). En klokke som har stanset går også riktig 2 ganger i døgnet, eller med andre ord: solskinnshistorier finnes. De er nok i meget stor grad unntaket som bekrefter regelen.

Og slikt vil bli ryddet for det er ikke holdninger og informasjon vi ønsker å spre her. Vi ønsker debatt og spørsmål, men det å slutte på medisiner som er foreskrevet uten å være i dialog med sin lege vil bli ansett som helseskadelige råd og blir fjernet. 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
XbellaX skrev (29 minutter siden):

Jeg synes du skal gjøre det som kjennes riktig ut for akkurat deg. Jeg siterte deg fordi jeg synes det du skrev var fint og viktig, og ville egentlig bare støtte deg i det du skrev. 

Ok, takk :)

Jeg tror jeg velger å bruke fastlegen neste gang jeg blir i tvil. Ønsker ikke å sette andre på ideer. Er redd jeg gjør skade ved å lage slike tråder, og jeg ønsker ikke å skade noen. 

Anonymkode: d5332...9ce

Skrevet

For meg er det ganske fjernt og spørre ukjente folk på nettet om min medisinbruk. Kan jo spørre om erfaring men når det kommer til stykket så tar jeg sånne beslutninger i samråd med fastlegen min.

Skrevet

Bør ikke et "Til informasjon"-innlegg komme fra admin?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...