Gå til innhold

Har du ikke antivirusprogram?


Amiga

Anbefalte innlegg

Jada og tirsdag var virusdefinisjonen den 19.04, etter at jeg lastet ned manuelt ble den forandret til 23.04!

Så konklusjonen er at alt som ikke krever reinstall (enten det er software eller virusoppdateringer) innstalleres av seg selv,om enn kanskje ikke i samme sekund som de kommer,men det som krever reboot fremdeles må gjøres manuelt.

Tror de fleste som kjeder seg gjør det innimellom uansett.Det eneste jeg ikke har sjekket er om den scheduel-tingen tar med reboot-oppdateringer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så konklusjonen er at alt som ikke krever reinstall (enten det er software eller virusoppdateringer) innstalleres av seg selv,om enn kanskje ikke i samme sekund som de kommer,men det som krever reboot fremdeles må gjøres manuelt.

Tror de fleste som kjeder seg gjør det innimellom uansett.Det eneste jeg ikke har sjekket er om den scheduel-tingen tar med reboot-oppdateringer?

Nei, da jeg kjørte manuell update på mandag og tirsdag så oppdaterte alt seg og jeg måtte restarte, i dag var det kun sikkerhet på oppdatering og da giddet jeg ikke, jeg oppdaterer manuelt bare hvis det har kommet nye virusdefinisjoner også, ble litt surr dette, men leste du det citoyen skrev?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...