nachnoo Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Kombinasjonen impulsivitet, dårlig impulskontroll og hurtig skiftende og svært sterke følelser er nok forklaringen. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden nachnoo skrev (27 minutter siden): Kombinasjonen impulsivitet, dårlig impulskontroll og hurtig skiftende og svært sterke følelser er nok forklaringen. Jeg tror ingen, ikke en gang faglærte, som ikke har opplevd det selv, forstår hvor uutholdelig og smertefull psykisk smerte er. Jeg skjønner godt at folk selvskader og ønsker seg ut av livet når det kjennes som man revner innvendig. Jeg tror imidlertid at XbellaX forsår det. For meg er avvisning en ekstremt smertefull følelse som kan gjøre meg destruktiv, men jeg har heldigvis blitt bedre til å takle det og utagerer ikke like mye som før. Jeg trekker meg heller unna og lider i stillhet. Det er noe som heter selvmordshodepine også (klasehodepine), det er en uutholdelig smerte. Anonymkode: 23317...1be 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.