Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Veldig mange barnslige spørsmål og svar på dette forum😉barnehage nivå spørsmål og svar. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når jeg leser eller ser ting på det store internettet som jeg synes blir for dumt så bare scroller jeg videre. Du har jo også vært ganske aktiv selv i den snøballkrig tråden så skjønner ikke helt hva du mener? :P

Skrevet
Ftss skrev (Akkurat nå):

Når jeg leser eller ser ting på det store internettet som jeg synes blir for dumt så bare scroller jeg videre. Du har jo også vært ganske aktiv selv i den snøballkrig tråden så skjønner ikke helt hva du mener? :P

Det er noe annet mer humor aktig🙂denne sex praten som er mer barnslig til tider. Generasjons skifte her🤔

Skrevet
Musikk skrev (22 minutter siden):

Veldig mange barnslige spørsmål og svar på dette forum😉barnehage nivå spørsmål og svar. 

Det kan jo hende at du selv er en bidragsyter når det kommer til det? 😉

Skrevet
Vendi skrev (2 minutter siden):

Det kan jo hende at du selv er en bidragsyter når det kommer til det? 😉

Ja, du er inne på noe der😉Snill gutt sin feil🤪

Skrevet (endret)

Beklager🙂jeg trodde sex-tråder låg under åpent forum😄

Endret av Musikk
Skrevet
Musikk skrev (16 minutter siden):

Det er noe annet mer humor aktig🙂denne sex praten som er mer barnslig til tider. Generasjons skifte her🤔

Det er din oppfatning, jeg finner den snø-tråden bare teit og plump, men så lenge dere holder praten i tråden så gidder jeg ikke bry meg. Og den snø-tråden er da virkelig full av sex-prat.

Skrevet
Lillemus skrev (Akkurat nå):

Det er din oppfatning, jeg finner den snø-tråden bare teit og plump, men så lenge dere holder praten i tråden så gidder jeg ikke bry meg. Og den snø-tråden er da virkelig full av sex-prat.

Se min kommentar over så får du svar. 

Skrevet
Musikk skrev (1 minutt siden):

Se min kommentar over så får du svar. 

Du forklarer deg noe utydelig innimellom, er det denne tråden du selv startet du tror lå på Sex og samliv?

Skrevet
Lillemus skrev (Akkurat nå):

Du forklarer deg noe utydelig innimellom, er det denne tråden du selv startet du tror lå på Sex og samliv?

Nei, jeg snakker om alle slike tråder i dette forum. Snill gutt sin ligger under humor. 

Skrevet
Musikk skrev (9 minutter siden):

Beklager🙂jeg trodde sex-tråder låg under åpent forum😄

Dette som blir litt barnslig jeg mener😉åpent forum er mer forskjellige temaer. 

Skrevet (endret)
Musikk skrev (4 minutter siden):

Nei, jeg snakker om alle slike tråder i dette forum. Snill gutt sin ligger under humor. 

Snill gutt sine tråder og innlegg ligger på 3 forum: Humor, Åpen forum - kun med brukernavn, og Samliv og seksualitet. 

Endret av Vendi
Skrevet (endret)
Musikk skrev (50 minutter siden):

Kun i Åpent forum tråder/innlegg jeg menner. 

Endret av Musikk
Skrevet (endret)
Vendi skrev (7 minutter siden):

Snill gutt sine tråder og innlegg ligger på 3 forum: Humor, Åpen forum - kun med brukernavn, og Samliv og seksualitet. 

Det holder med et sted han vil nå ut til alle her😉

Endret av Musikk

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...