Musikk Skrevet 58 minutter siden Skrevet 58 minutter siden Veldig mange barnslige spørsmål og svar på dette forum😉barnehage nivå spørsmål og svar. 0 Siter
Ftss Skrevet 49 minutter siden Skrevet 49 minutter siden Når jeg leser eller ser ting på det store internettet som jeg synes blir for dumt så bare scroller jeg videre. Du har jo også vært ganske aktiv selv i den snøballkrig tråden så skjønner ikke helt hva du mener? 1 Siter
Musikk Skrevet 41 minutter siden Forfatter Skrevet 41 minutter siden Ftss skrev (Akkurat nå): Når jeg leser eller ser ting på det store internettet som jeg synes blir for dumt så bare scroller jeg videre. Du har jo også vært ganske aktiv selv i den snøballkrig tråden så skjønner ikke helt hva du mener? Det er noe annet mer humor aktig🙂denne sex praten som er mer barnslig til tider. Generasjons skifte her🤔 0 Siter
Vendi Skrevet 35 minutter siden Skrevet 35 minutter siden Musikk skrev (22 minutter siden): Veldig mange barnslige spørsmål og svar på dette forum😉barnehage nivå spørsmål og svar. Det kan jo hende at du selv er en bidragsyter når det kommer til det? 😉 0 Siter
Musikk Skrevet 31 minutter siden Forfatter Skrevet 31 minutter siden Vendi skrev (2 minutter siden): Det kan jo hende at du selv er en bidragsyter når det kommer til det? 😉 Ja, du er inne på noe der😉Snill gutt sin feil🤪 0 Siter
Musikk Skrevet 25 minutter siden Forfatter Skrevet 25 minutter siden (endret) Beklager🙂jeg trodde sex-tråder låg under åpent forum😄 Endret 16 minutter siden av Musikk 0 Siter
Lillemus Skrevet 24 minutter siden Skrevet 24 minutter siden Musikk skrev (16 minutter siden): Det er noe annet mer humor aktig🙂denne sex praten som er mer barnslig til tider. Generasjons skifte her🤔 Det er din oppfatning, jeg finner den snø-tråden bare teit og plump, men så lenge dere holder praten i tråden så gidder jeg ikke bry meg. Og den snø-tråden er da virkelig full av sex-prat. 0 Siter
Musikk Skrevet 22 minutter siden Forfatter Skrevet 22 minutter siden Lillemus skrev (Akkurat nå): Det er din oppfatning, jeg finner den snø-tråden bare teit og plump, men så lenge dere holder praten i tråden så gidder jeg ikke bry meg. Og den snø-tråden er da virkelig full av sex-prat. Se min kommentar over så får du svar. 0 Siter
Lillemus Skrevet 21 minutter siden Skrevet 21 minutter siden Musikk skrev (1 minutt siden): Se min kommentar over så får du svar. Du forklarer deg noe utydelig innimellom, er det denne tråden du selv startet du tror lå på Sex og samliv? 0 Siter
Musikk Skrevet 17 minutter siden Forfatter Skrevet 17 minutter siden Lillemus skrev (Akkurat nå): Du forklarer deg noe utydelig innimellom, er det denne tråden du selv startet du tror lå på Sex og samliv? Nei, jeg snakker om alle slike tråder i dette forum. Snill gutt sin ligger under humor. 0 Siter
Musikk Skrevet 13 minutter siden Forfatter Skrevet 13 minutter siden Musikk skrev (9 minutter siden): Beklager🙂jeg trodde sex-tråder låg under åpent forum😄 Dette som blir litt barnslig jeg mener😉åpent forum er mer forskjellige temaer. 0 Siter
Vendi Skrevet 13 minutter siden Skrevet 13 minutter siden (endret) Musikk skrev (4 minutter siden): Nei, jeg snakker om alle slike tråder i dette forum. Snill gutt sin ligger under humor. Snill gutt sine tråder og innlegg ligger på 3 forum: Humor, Åpen forum - kun med brukernavn, og Samliv og seksualitet. Endret 13 minutter siden av Vendi 0 Siter
Musikk Skrevet 9 minutter siden Forfatter Skrevet 9 minutter siden (endret) Musikk skrev (50 minutter siden): Veldig mange barnslige spørsmål og svar på dette forum😉barnehage nivå spørsmål og svar. Kun i Åpent forum tråder/innlegg jeg menner. Endret 8 minutter siden av Musikk 0 Siter
Musikk Skrevet 6 minutter siden Forfatter Skrevet 6 minutter siden (endret) Vendi skrev (7 minutter siden): Snill gutt sine tråder og innlegg ligger på 3 forum: Humor, Åpen forum - kun med brukernavn, og Samliv og seksualitet. Det holder med et sted han vil nå ut til alle her😉 Endret 5 minutter siden av Musikk 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.