Musikk Skrevet 13. august Forfatter Skrevet 13. august Vendi skrev (12 minutter siden): Lurer på om det ikke heller er du som er barnslig her nå. Sex er en naturlig ting, og er gjerne ikke noe barnslig å prate om. Liker du det ikke kan du jo bare holde deg borte fra Samliv og seksualitet- siden? Enig🙂 0 Siter
Everybody Skrevet 13. august Skrevet 13. august Musikk skrev (25 minutter siden): Enig🙂 Du er enig i at det er du som er barnslig? 2 Siter
Musikk Skrevet 13. august Forfatter Skrevet 13. august Everybody skrev (48 minutter siden): Du er enig i at det er du som er barnslig? Enig med ts, jeg holder meg unna sex temaer😄Snill gutt@ snøen hanes er humor merkelig humor. 0 Siter
Vhanja Skrevet 13. august Skrevet 13. august (endret) Musikk skrev (14 minutter siden): Enig med ts, jeg holder meg unna sex temaer😄Snill gutt@ snøen hanes er humor merkelig humor. Du holder deg jo ikke unna sex-temaer, du skriver jo masse i trådene for snøballkrig-fetish. Og deltar dermed selv i de trådene du mener er barnslige. Du sier mot deg selv hele tiden. Hva får du ut av dette? Endret 13. august av Vhanja 4 Siter
Musikk Skrevet 13. august Forfatter Skrevet 13. august Vhanja skrev (9 minutter siden): Du holder deg jo ikke unna sex-temaer, du skriver jo masse i trådene for snøballkrig-fetish. Og deltar dermed selv i de trådene du mener er barnslige. Du sier mot deg selv hele tiden. Hva får du ut av dette? Det er humor tråd😉 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 13. august Skrevet 13. august Vhanja skrev (13 minutter siden): Du holder deg jo ikke unna sex-temaer, du skriver jo masse i trådene for snøballkrig-fetish. Og deltar dermed selv i de trådene du mener er barnslige. Du sier mot deg selv hele tiden. Hva får du ut av dette? Ikke meg du spør. Men det er kanskje noe og finne på når en kjeder seg. Anonymkode: 22ced...208 0 Siter
Vhanja Skrevet 13. august Skrevet 13. august AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Ikke meg du spør. Men det er kanskje noe og finne på når en kjeder seg. Anonymkode: 22ced...208 Det høres stusselig ut, hvis man ikke har noe bedre å bruke tiden sin på enn det. 0 Siter
Everybody Skrevet 13. august Skrevet 13. august Musikk skrev (59 minutter siden): Enig med ts, jeg holder meg unna sex temaer😄Snill gutt@ snøen hanes er humor merkelig humor. Det er du som er TS i denne tråden. 2 Siter
Ftss Skrevet 27. august Skrevet 27. august Musikk skrev (På 13.8.2026 den 9.27): Det er noe annet mer humor aktig🙂denne sex praten som er mer barnslig til tider. Generasjons skifte her🤔 Den snøballkrig tråden jeg refererer til har jo utelukkende med sex å fetisjer å gjøre 0 Siter
Musikk Skrevet 27. august Forfatter Skrevet 27. august (endret) Ftss skrev (36 minutter siden): Den snøballkrig tråden jeg refererer til har jo utelukkende med sex å fetisjer å gjøre Ok. Hvorfor tar du opp dette 2 uker senere? ingen andre her som diskuterer dette🙂 Endret 27. august av Musikk 0 Siter
Musikk Skrevet 27. august Forfatter Skrevet 27. august (endret) Musikk skrev (2 minutter siden): Ok. Hvorfor tar du opp dette 2 uker senere? ingen andre her som diskuterer dette🙂 Jeg tror vi er litt ferdige med denne tråden dessverre @Ftss Endret 27. august av Musikk 0 Siter
Ftss Skrevet 28. august Skrevet 28. august Musikk skrev (12 timer siden): Ok. Hvorfor tar du opp dette 2 uker senere? ingen andre her som diskuterer dette🙂 Det er jo fult mulig å ta opp en tråd etter 2 uker. Det er ikke så lenge. Jeg har også vært borte i 2 uker, men ok da er vel tråden ferdig. 0 Siter
Musikk Skrevet 28. august Forfatter Skrevet 28. august (endret) Ftss skrev (46 minutter siden): Det er jo fult mulig å ta opp en tråd etter 2 uker. Det er ikke så lenge. Jeg har også vært borte i 2 uker, men ok da er vel tråden ferdig. Ja, det kan du🙂mange her som ikke er så begeistret for denne tråden ser du. Endret 28. august av Musikk 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.