Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Vendi skrev (12 minutter siden):

Lurer på om det ikke heller er du som er barnslig her nå. Sex er en naturlig ting, og er gjerne ikke noe barnslig å prate om. Liker du det ikke kan du jo bare holde deg borte fra Samliv og seksualitet- siden? 

Enig🙂

Videoannonse
Annonse
Everybody
Skrevet
Musikk skrev (25 minutter siden):

Enig🙂

Du er enig i at det er du som er barnslig?

Skrevet
Everybody skrev (48 minutter siden):

Du er enig i at det er du som er barnslig?

Enig med ts, jeg holder meg unna sex temaer😄Snill gutt@ snøen hanes er humor  merkelig humor. 

Skrevet (endret)
Musikk skrev (14 minutter siden):

Enig med ts, jeg holder meg unna sex temaer😄Snill gutt@ snøen hanes er humor  merkelig humor. 

Du holder deg jo ikke unna sex-temaer, du skriver jo masse i trådene for snøballkrig-fetish. Og deltar dermed selv i de trådene du mener er barnslige.

Du sier mot deg selv hele tiden. Hva får du ut av dette?

Endret av Vhanja
Skrevet
Vhanja skrev (9 minutter siden):

Du holder deg jo ikke unna sex-temaer, du skriver jo masse i trådene for snøballkrig-fetish. Og deltar dermed selv i de trådene du mener er barnslige.

Det er humor tråd😉

AnonymBruker
Skrevet
Vhanja skrev (13 minutter siden):

Ikke meg du spør. Men det er kanskje noe og finne på når en kjeder seg.

Anonymkode: 22ced...208

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Ikke meg du spør. Men det er kanskje noe og finne på når en kjeder seg.

Anonymkode: 22ced...208

Det høres stusselig ut, hvis man ikke har noe bedre å bruke tiden sin på enn det.

Everybody
Skrevet
Musikk skrev (59 minutter siden):

Det er du som er TS i denne tråden.

• 2 uker senere...
Skrevet
Musikk skrev (På 13.8.2026 den 9.27):

Det er noe annet mer humor aktig🙂denne sex praten som er mer barnslig til tider. Generasjons skifte her🤔

Den snøballkrig tråden jeg refererer til har jo utelukkende med sex å fetisjer å gjøre :P

Skrevet (endret)
Ftss skrev (36 minutter siden):

Den snøballkrig tråden jeg refererer til har jo utelukkende med sex å fetisjer å gjøre :P

Ok. Hvorfor tar du opp dette 2 uker senere? ingen andre her som diskuterer dette🙂

Endret av Musikk
Skrevet (endret)
Musikk skrev (2 minutter siden):

Ok. Hvorfor tar du opp dette 2 uker senere? ingen andre her som diskuterer dette🙂

Jeg tror vi er litt ferdige med denne tråden dessverre  @Ftss

Endret av Musikk
Skrevet
Musikk skrev (12 timer siden):

Det er jo fult mulig å ta opp en tråd etter 2 uker. Det er ikke så lenge. Jeg har også vært borte i 2 uker, men ok da er vel tråden ferdig.

Skrevet (endret)
Ftss skrev (46 minutter siden):

Det er jo fult mulig å ta opp en tråd etter 2 uker. Det er ikke så lenge. Jeg har også vært borte i 2 uker, men ok da er vel tråden ferdig.

Ja, det kan du🙂mange her som ikke er så begeistret for denne tråden ser du. 

Endret av Musikk

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...