Ekstra Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden (endret) psykedeliker skrev (5 minutter siden): Edderkopper spiser jo fluer, så hvorfor ikke? Jeg misliker sterkt edderkopper. Endret 1 time siden av Ekstra 0 Siter
cilie Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Ekstra skrev (Akkurat nå): Misliker edderkopper. Ja, heller fluer, veps - hva som helst annet. 1 Siter
psykedeliker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Ekstra skrev (Akkurat nå): Misliker edderkopper. Da bør du ikke komme på besøk til meg. Her hjelper de til med renholdet og sørger for halloweendekorasjoner året rundt. 1 Siter
Ikkeanonymnok Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden (endret) psykedeliker skrev (2 minutter siden): Da bør du ikke komme på besøk til meg. Her hjelper de til med renholdet og sørger for halloweendekorasjoner året rundt. Her tør de ikke å komme inn lenger etter at jeg tar meg noen runder med permetrin gjennom året. Men før det kunne jeg omtrent høre dem gå bortover gulvet, grøss og gru. Endret 1 time siden av Ikkeanonymnok 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.