Ekstra Skrevet 13. august Skrevet 13. august (endret) psykedeliker skrev (5 minutter siden): Edderkopper spiser jo fluer, så hvorfor ikke? Jeg misliker sterkt edderkopper. Endret 13. august av Ekstra 0 Siter
cilie Skrevet 13. august Skrevet 13. august Ekstra skrev (Akkurat nå): Misliker edderkopper. Ja, heller fluer, veps - hva som helst annet. 1 Siter
psykedeliker Skrevet 13. august Skrevet 13. august Ekstra skrev (Akkurat nå): Misliker edderkopper. Da bør du ikke komme på besøk til meg. Her hjelper de til med renholdet og sørger for halloweendekorasjoner året rundt. 1 Siter
Ikkeanonymnok Skrevet 13. august Skrevet 13. august (endret) psykedeliker skrev (2 minutter siden): Da bør du ikke komme på besøk til meg. Her hjelper de til med renholdet og sørger for halloweendekorasjoner året rundt. Her tør de ikke å komme inn lenger etter at jeg tar meg noen runder med permetrin gjennom året. Men før det kunne jeg omtrent høre dem gå bortover gulvet, grøss og gru. Endret 13. august av Ikkeanonymnok 0 Siter
cathlin Skrevet 18. august Forfatter Skrevet 18. august Ekstra skrev (På 13.8.2026 den 21.03): Mitt råd er tålmodighet, se på den som en husvenn, om noen dager er den borte. Den forsvant dagen etter at jeg skrev dette innlegget. 1 Siter
Glitter Skrevet 18. august Skrevet 18. august Jeg bruker å fange fluene med hendene når de flyr mot/på vinduet. Så slipper jeg dem ut. 0 Siter
Vendi Skrevet 18. august Skrevet 18. august Glitter skrev (24 minutter siden): Jeg bruker å fange fluene med hendene når de flyr mot/på vinduet. Så slipper jeg dem ut. Jeg klarer ikke å fange fluer på vinduet (med hendene) siden jeg synes de er så raske. Da er det lettere å bare åpne vinduet og børste dem ut. Mang en flue har også endt sine dager på fluesmekkeren (dakars). Men min spesialitet er å fange stankelbein. De tar jeg med hendene hvorhen de sitter og bærer dem ut hehe 0 Siter
Glitter Skrevet 19. august Skrevet 19. august Vendi skrev (11 timer siden): Jeg klarer ikke å fange fluer på vinduet (med hendene) siden jeg synes de er så raske. Da er det lettere å bare åpne vinduet og børste dem ut. Mang en flue har også endt sine dager på fluesmekkeren (dakars). Men min spesialitet er å fange stankelbein. De tar jeg med hendene hvorhen de sitter og bærer dem ut hehe Ja stankelbein er lette å få tak i. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.