Havfruen Skrevet 59 minutter siden Skrevet 59 minutter siden Eller kan man be terapeuten om å slette dem? @nachnoo 0 Siter
psykedeliker Skrevet 57 minutter siden Skrevet 57 minutter siden Dette bør du spørre Pasient- og brukerombudet om. 0 Siter
Havfruen Skrevet 55 minutter siden Forfatter Skrevet 55 minutter siden psykedeliker skrev (1 minutt siden): Dette bør du spørre Pasient- og brukerombudet om. Hørtes litt omstendelig ut😅 0 Siter
psykedeliker Skrevet 54 minutter siden Skrevet 54 minutter siden Havfruen skrev (Akkurat nå): Hørtes litt omstendelig ut😅 Det koster deg én telefonsamtale. 0 Siter
nachnoo Skrevet 42 minutter siden Skrevet 42 minutter siden Havfruen skrev (12 minutter siden): Eller kan man be terapeuten om å slette dem? @nachnoo Uten at jeg vet 100%, mener jeg at det kommer an på innholdet. Om du sender en mail for å endre en time, trenger ikke det å journalføres. Hvis det derimot er et ledd i behandlingen, skal det journalføres (på en eller annen måte). Jeg bruker ofte å gjengi hovedpunktene i mailen i mitt journalnotat etter neste time. Noe slikt: "Pasienten sende en e-post 5. mai der hun beskriver suicidale tanker. Vi drøftet dette i dagens time" 0 Siter
Havfruen Skrevet 25 minutter siden Forfatter Skrevet 25 minutter siden nachnoo skrev (16 minutter siden): Uten at jeg vet 100%, mener jeg at det kommer an på innholdet. Om du sender en mail for å endre en time, trenger ikke det å journalføres. Hvis det derimot er et ledd i behandlingen, skal det journalføres (på en eller annen måte). Jeg bruker ofte å gjengi hovedpunktene i mailen i mitt journalnotat etter neste time. Noe slikt: "Pasienten sende en e-post 5. mai der hun beskriver suicidale tanker. Vi drøftet dette i dagens time" Ok! Takk. Et spørsmål til; er det stor forskjell på om private terapeuter tillater av mail utenom fastsatte timer? Eller ser de ann behovet til pasienten og hva den angivelig trenger? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 17 minutter siden Skrevet 17 minutter siden Havfruen skrev (5 minutter siden): Ok! Takk. Et spørsmål til; er det stor forskjell på om private terapeuter tillater av mail utenom fastsatte timer? Eller ser de ann behovet til pasienten og hva den angivelig trenger? Jeg tror ikke de vil synes det er så greit utenom timene, jeg ville aldri sendt noe annet enn en kort mail med en helt konkret opplysning. Men så er jeg veldig redd for å være til bry også da 🙈 Anonymkode: c5912...ff8 0 Siter
Havfruen Skrevet 9 minutter siden Forfatter Skrevet 9 minutter siden AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jeg tror ikke de vil synes det er så greit utenom timene, jeg ville aldri sendt noe annet enn en kort mail med en helt konkret opplysning. Men så er jeg veldig redd for å være til bry også da 🙈 Anonymkode: c5912...ff8 Mulig den enkelte opplyser om dette i første time. Du er aldri til bry🧡 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 7 minutter siden Skrevet 7 minutter siden Havfruen skrev (16 minutter siden): Ok! Takk. Et spørsmål til; er det stor forskjell på om private terapeuter tillater av mail utenom fastsatte timer? Eller ser de ann behovet til pasienten og hva den angivelig trenger? Det er veldig individuelt og du må nesten spørre den enkelte terapeut. Anonymkode: 28afa...b2c 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.