Vendi Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Har vært en helt vanlig, grei helg her. Hva med deg? 0 Siter
påskelilje Skrevet 37 minutter siden Skrevet 37 minutter siden Ja, fin helg så langt! Mannen og jeg gikk lang tur i dag - 12 km - i fint terreng. Hadde med niste og kaffe. I morgen skal jeg i kirka, og så har vi planlagt en sykkeltur. Kanskje litt hagearbeid også 💚 0 Siter
Nicklusheletida Skrevet 9 minutter siden Skrevet 9 minutter siden (endret) Samboer skulle gjøre diverse på hytta. Jeg skulle egentlig bli med , men valgte å bli hjemme fordi jeg hadde mye jeg hadde lyst til å få gjort hjemme nå. Jeg har vært ganske tufs i et par uker pga forkjølelse, men nå har jeg våknet til live og hadde masse energi som jeg valgte å utnytte til noe fornuftig. I dag har jeg vasket vinduer utvendig, vasket glassgelenderet på verandaen, vasket gulvet på verandaen. Tørket støv, støvsuget og vasket gulvet i stua, gangen og soverommene. Vasket badet, ryddet og vasket inni baderomsskapet. Ble en bærepose med gammelt skrot som ble kastet. Nesten flaut så mye skrot som hadde samlet seg opp. Jeg har skiftet sengetøy, vasket sengetøy, tørket sengetøy og brettet sengetøy. Vasket enda en maskin med klær. Jeg har vært på et kjøpesenter og kjøpt meg nye Hokasko, et par nye putetrekk og avskårne blomster for å sette i vasene i stua. Jeg har pakket vekk de fleste sommerkjolene og lagt i plastesker nede i boden. Jeg har funnet frem kofferten og begynt å pakke til en reise. Jeg har laget meg en skinkesalat til middag. Og jeg har til og med solt meg litt på terassen. Jeg er fornøyd med hva jeg fikk ut av dagen I morgen skal jeg gå meg en tur og ellers bare ta det med ro. Endret 8 minutter siden av Nicklusheletida 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.