Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
laban skrev (1 minutt siden):

Nå vet jeg ikke om du er ironisk når du skriver "nydelig", men uansett: Grunnen til at jeg ikke svarte noe her i utgangspunktet, var at jeg ikke hadde så mye å fortelle om. Uansett hvem som starter slike og liknende tråder, er det ikke alltid jeg svarer. Det kan være helt tilfeldig, det er ingen dypere mening bak. 

Fredag skulle jeg truffet noen fra familien, men det ble usatt pga. sykdom. I går ble det litt helgehandel i tillegg til klesvask som tørket  lynraskt ute i strålende vær. Jeg sørget også for at både våre egne uteplanter og mine foreldres grav på kirkegården fikk vann. Heldigvis, siden det varslede tordenværet stort sett gled forbi.

I dag har jeg vært på noe  festivalliknende (ikke musikk) i en bydel der jeg ofte vanker pga. en fritidsaktivitet. 

Hvorfor føler du at du må forklare deg så veldig? (Øverste avsnitt). 

Anonymkode: b34a1...bed

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Fordi TS har hatt enda en meltdown på forumet fordi hun synes hun får så få svar.

Anonymkode: a3c48...405

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Fordi trådstarter har hatt en reaksjon på manglende svar, i en separat tråd. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Fordi TS har hatt enda en meltdown på forumet fordi hun synes hun får så få svar.

laban skrev (8 minutter siden):

Fordi trådstarter har hatt en reaksjon på manglende svar, i en separat tråd. 

Så det betyr at alle nå må gå på eggeskall rundt henne av frykt for å vekke monsteret til live igjen?

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Så det betyr at alle nå må gå på eggeskall rundt henne av frykt for å vekke monsteret til live igjen?

Man kan svare. Men hvis det ikke er 100 % støtte så blir det meltdown.

Man kan la være å svare, men da blir det også meltdown.

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg tror ikke det, jeg tror det handler om at folk, i dette tilfellet seigdama, er genuint hyggelig av natur og forsøker å møte andre på en grei måte. Man kan være trivelig, uten å gå på eggeskall. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Nei, men jeg har ikke noe ønske om å gjøre situasjonen verre. For meg er det normalt å gå litt stille i dørene når det trengs. Dessuten hadde jeg allerede blandet meg inn i den andre tråden.

Det er mange som har hatt en utblåsning på DOL iblant, de er ikke monstre av den grunn. 

Skrevet
Blondi skrev (22 minutter siden):

Ts er grusomt menneske så pass dere. 

Neida det er du ikke. Bare pust med magen. Ro deg ned et par hakk. Og prøv og forstå at det er ingen her på forumet som er ute etter og ta deg. Dette kommer til og gå fint. 

Anonymkode: 43aa7...22d

Skrevet
AnonymBruker skrev (53 minutter siden):

Jeg liker i utgangspunktet direkte tilbakemeldinger, men kun når den primære hensikten er å bidra med noe konstruktivt. Det er ikke til hjelp for trådstarter om folk altfor ofte pisker opp negativ stemning som følge av hennes svakheter.  

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...