Ekstra Skrevet 20. august Skrevet 20. august Stikkelsbær skrev (2 timer siden): Nå har jeg blitt så gammel at jeg er både A- og B-menneske . Trenger mye mindre søvn enn tidligere. Dessverre trenger jeg mye mindre mat også 🤔 Ja, sistnevnte er ganske irriterende. Jeg spiser mye mindre enn før, særlig av usunne ting, og trener mer, men går ikke ned i vekt (eller størrelse). 0 Siter
Musikk Skrevet 20. august Skrevet 20. august (endret) Livet som B-menneske ikke lett💤 eller nattugle som jeg sier om meg selv. Endret 20. august av Musikk 0 Siter
påskelilje Skrevet 20. august Skrevet 20. august Musikk skrev (51 minutter siden): Livet som B-menneske ikke lett💤 eller nattugle som jeg sier om meg selv. Jeg kaller også meg selv for nattugle 😄 Min mor sier også det om seg selv 😄 1 Siter
Musikk Skrevet 20. august Skrevet 20. august påskelilje skrev (32 minutter siden): Jeg kaller også meg selv for nattugle 😄 Min mor sier også det om seg selv 😄 Jeg er så tiltaksløs på dagtid ikke lett dette nattugle live. 0 Siter
Dorthe Skrevet 20. august Skrevet 20. august Jeg har også lakenskrekk og mest opplagt om natten. Og kan ikke fordra avtaler tidlig på dagen. Helst ville jeg lagt med ved 04-tiden og sove til langt på dag og gjøre husarbeid om natten. Men prøver å legge meg klokka 12 hver kveld og har jeg ikke sovnet før halv to står jeg opp igjen og rydder kjøkkenet. Da jeg jobbet sov jeg gjerne tre-fire timer om natten og måtte stå opp pga unger. Beste jobben jeg har hatt startet klokken 10 eller klokka 14. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 20. august Skrevet 20. august Nicklusheletida skrev (På 18.8.2026 den 7.03): Det er så koselig å sitte oppe om kvelden. Det er ikke fullt så koselig om morgenen når jeg rekker bare 2 super av kaffen og oppdager halveis bort til T- banen at jeg har tøfler på beina 🙃 ps. Nå er jeg på T- banen endelig. Ja det er noe med det, jeg kunne sitte oppe til langt på natt før og bare kose meg med det. I motsetning til deg kunne jeg sove lenge bortsett fra når jeg måtte opp med ungene, de skulle jo i barnehagen og på skolen men jeg satt oppe sent da og. 0 Siter
Blondi Skrevet 21. august Skrevet 21. august Et håpløst B-menneske her. Sitter alt for lenge opp og sover da også lenge. Veldig lett å tenke en episode til når det er spennende 😅 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.