AnonymBruker Skrevet 19. august Skrevet 19. august gleder deg til å se på tv i høst? Anonymkode: 179e5...65f 1 Siter
Musikk Skrevet 19. august Skrevet 19. august AnonymBruker skrev (5 minutter siden): gleder deg til å se på tv i høst? Anonymkode: 179e5...65f Åsted Norge og Skal vi danse🙂 0 Siter
Lillemus Skrevet 20. august Skrevet 20. august AnonymBruker skrev (9 timer siden): gleder deg til å se på tv i høst? Anonymkode: 179e5...65f Skal vi danse! 💃🕺 0 Siter
påskelilje Skrevet 20. august Skrevet 20. august Sesong nr 2 av LIS kommer i høst, tror jeg. Den gleder jeg meg til 😊 Ser lite på tv, men innimellom gjør jeg jo det. Nå holder jeg på å se Robin Hood på NRK. 0 Siter
nachnoo Skrevet 20. august Skrevet 20. august Ja, gleder meg til langrenn starter i november. 0 Siter
Dorthe Skrevet 20. august Skrevet 20. august Jeg og venter på Skal Vi Danse. Kanskje jeg får lurt mannen til å se på det også 😉 0 Siter
Lillemus Skrevet 20. august Skrevet 20. august Dorthe skrev (25 minutter siden): Jeg og venter på Skal Vi Danse. Kanskje jeg får lurt mannen til å se på det også 😉 Mannen min får spasmer og sure oppstøt bare jeg nevner Skal vi danse! 😂 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 20. august Skrevet 20. august Lillemus skrev (1 time siden): Mannen min får spasmer og sure oppstøt bare jeg nevner Skal vi danse! 😂 det gjør jeg også jeg fatter ikke at noen kan se på noe så kjedelig som paljetter og selskapsdans Jeg gleder meg til vintersport på tv og så håper jeg fredagsunderholdningen på nrk blir noe bra Anonymkode: 179e5...65f 0 Siter
Babette Skrevet 20. august Skrevet 20. august Sesong 2 av LIS og Nepobaby, samt sesong 3 av Norges dummeste. Og ikke minst: 71 grader nord kjendis, etter å ha sett deltakerlista, som bl.a. inkluderer Henrik Ingebrigtsen og Dag-Inge Ulstein. Lurer på hvordan sistnevnte vil takle den uunngåelige banningen. 1 Siter
Soleil70 Skrevet 20. august Skrevet 20. august Jeg gleder meg til skiskyting starter igjen 🥳🥳🥳 0 Siter
stjernestøv Skrevet 20. august Skrevet 20. august Jeg vil se LIS når den kommer, syns det er en bra serie. Når kommer den? 0 Siter
emilie321 Skrevet 20. august Skrevet 20. august stjernestøv skrev (7 minutter siden): Jeg vil se LIS når den kommer, syns det er en bra serie. Når kommer den? Jeg vil også se LIS når den kommer, men aner ikke når. Håper også 16 ukers helvete kommer 1 Siter
stjernestøv Skrevet 20. august Skrevet 20. august emilie321 skrev (5 minutter siden): Jeg vil også se LIS når den kommer, men aner ikke når. Håper også 16 ukers helvete kommer Ja bra den. Å det fikk jeg bare dårlige følelser av på slutten, så noen sesonger. 1 Siter
Lillemus Skrevet 20. august Skrevet 20. august Jeg glemte helt 16 ukers helvete, Nepobaby og Norges dummeste! Og Kongen befaler! 2 Siter
Musikk Skrevet 20. august Skrevet 20. august (endret) Lillemus skrev (1 time siden): Jeg glemte helt 16 ukers helvete, Nepobaby og Norges dummeste! Og Kongen befaler! Norges dummeste ser jeg og🙂Norges Tøffeste ser jeg på. Endret 20. august av Musikk 1 Siter
Musikk Skrevet 20. august Skrevet 20. august Sesong 2 av «Familien Nerdrum» har premiere på NRK i høst. Gleder meg. 0 Siter
laban Skrevet 21. august Skrevet 21. august stjernestøv skrev (12 timer siden): Jeg vil se LIS når den kommer, syns det er en bra serie. Når kommer den? 26. september 0 Siter
stjernestøv Skrevet 21. august Skrevet 21. august laban skrev (29 minutter siden): 26. september Å takk, så lenge til. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.