Gå til innhold

Er det noe du...

Anbefalte innlegg

Skrevet

LIS, Nepobaby, Norges tøffeste, Mesternes Mester, Åsted Norge + alt av større idrettsarrangement gleder jeg meg til.

Ser at det blir travelt 🤭

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 20.8.2026 den 13.29):

det gjør jeg også :D jeg fatter ikke at noen kan se på noe så kjedelig som paljetter og selskapsdans :D 

Jeg gleder meg til vintersport på tv og så håper jeg fredagsunderholdningen på nrk blir noe bra

Anonymkode: 179e5...65f

I følge min farmoren var selskapsdanser bare "skreving" hun hadde null peiling på dans. 

Skrevet
Musikk skrev (1 time siden):

I følge min farmoren var selskapsdanser bare "skreving" hun hadde null peiling på dans. 

Kanskje hun aldri hadde gått på danseskolen som de fleste jenter gjorde før 😉

Skrevet

Ser her mange av serier og underholdning jeg også ser frem til å se. Så takk for tråden 😊 Lis, Nepobaby og skal vi danse er noen av dem. 

Skrevet
Blondi skrev (1 minutt siden):

Ser her mange av serier og underholdning jeg også ser frem til å se. Så takk for tråden 😊 Lis, Nepobaby og skal vi danse er noen av dem. 

Og liker 71 grader nord. 

Skrevet
Blondi skrev (1 time siden):

Og liker 71 grader nord. 

Jeg også, men er veldig usikker på flere av deltagerne i år altså... 😬

Skrevet
Lillemus skrev (1 time siden):

Jeg også, men er veldig usikker på flere av deltagerne i år altså... 😬

Det blir spennende. Er ikke alle jeg kjente til da 😊

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...