Stikkelsbær Skrevet fredag kl 08:49 Skrevet fredag kl 08:49 LIS, Nepobaby, Norges tøffeste, Mesternes Mester, Åsted Norge + alt av større idrettsarrangement gleder jeg meg til. Ser at det blir travelt 🤭 0 Siter
Musikk Skrevet fredag kl 14:49 Skrevet fredag kl 14:49 AnonymBruker skrev (På 20.8.2026 den 13.29): det gjør jeg også jeg fatter ikke at noen kan se på noe så kjedelig som paljetter og selskapsdans Jeg gleder meg til vintersport på tv og så håper jeg fredagsunderholdningen på nrk blir noe bra Anonymkode: 179e5...65f I følge min farmoren var selskapsdanser bare "skreving" hun hadde null peiling på dans. 0 Siter
Dorthe Skrevet fredag kl 16:27 Skrevet fredag kl 16:27 Musikk skrev (1 time siden): I følge min farmoren var selskapsdanser bare "skreving" hun hadde null peiling på dans. Kanskje hun aldri hadde gått på danseskolen som de fleste jenter gjorde før 😉 1 Siter
Blondi Skrevet fredag kl 17:24 Skrevet fredag kl 17:24 Ser her mange av serier og underholdning jeg også ser frem til å se. Så takk for tråden 😊 Lis, Nepobaby og skal vi danse er noen av dem. 0 Siter
Blondi Skrevet fredag kl 17:26 Skrevet fredag kl 17:26 Blondi skrev (1 minutt siden): Ser her mange av serier og underholdning jeg også ser frem til å se. Så takk for tråden 😊 Lis, Nepobaby og skal vi danse er noen av dem. Og liker 71 grader nord. 0 Siter
Lillemus Skrevet fredag kl 19:24 Skrevet fredag kl 19:24 Blondi skrev (1 time siden): Og liker 71 grader nord. Jeg også, men er veldig usikker på flere av deltagerne i år altså... 😬 0 Siter
Blondi Skrevet fredag kl 21:12 Skrevet fredag kl 21:12 Lillemus skrev (1 time siden): Jeg også, men er veldig usikker på flere av deltagerne i år altså... 😬 Det blir spennende. Er ikke alle jeg kjente til da 😊 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.