frosken Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Fru2020 skrev (6 timer siden): Det er jo det at jeg ikke aner hva som kan stå på en slik plan som er utgangspunkt for denne tråden.... Jeg er uenig i at man ikke skal kunne forvente hjelp fra helsevesenet ved sykdom. Dersom helsevesenet har effektive behandlingsmetoder å tilby som vil lindre sterk smerte og redusere symptomer, så er jeg enig i at man kan forvente hjelp fra helsevesenet. Samtidig så kan det være nødvendig å innse hva helsevesenet reelt sett ikke kan hjelpe med. Reelt sett er det mye helsevesenet verken kan eller vil bruke ressurser på, det er lenge siden det var slik at "alle ville få den hjelpen de trenger alltid". Hvis du ikke har avsluttet kontakten med den psykiatriske sykepleieren i kommunen, så kan kanskje hun være en sparringpartner å lage en plan sammen med? Men nå fikk du jo en konkret eksempel på en øvelse som brukes i autogen trening, så kanskje du kan bestemme deg for å lære deg det de kommende ukene. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.