Musikk Skrevet 21. august Skrevet 21. august (endret) https://www.seher.no/kjendis/gravid-igjen/85041478 Søsken er de ikke mener jeg har lest dette et sted. Endret 21. august av Musikk 0 Siter
Musikk Skrevet 21. august Forfatter Skrevet 21. august (endret) AnonymBruker skrev (34 minutter siden): De er ste-søsken Anonymkode: 138ad...8f7 Foreldre er bonus foreldre. De regnes som ste-søsken. Endret 21. august av Musikk 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 22. august Skrevet 22. august Musikk skrev (1 time siden): Foreldre er bonus foreldre. De regnes som ste-søsken. Det står i artikkelen. Anonymkode: 1041e...db7 0 Siter
Musikk Skrevet 22. august Forfatter Skrevet 22. august (endret) AnonymBruker skrev (57 minutter siden): Det står i artikkelen. Anonymkode: 1041e...db7 Som det står i artikkelen er det ikke blodsbond mellom de. Endret 22. august av Musikk 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 22. august Skrevet 22. august Musikk skrev (32 minutter siden): Som det står i artikkelen er det ikke blodsbond mellom de. Stesøskenparet kunngjør at de venter sitt andre barn sammen. står det. Anonymkode: 1041e...db7 0 Siter
Musikk Skrevet 22. august Forfatter Skrevet 22. august AnonymBruker skrev (7 timer siden): Stesøskenparet kunngjør at de venter sitt andre barn sammen. står det. Anonymkode: 1041e...db7 Ja, det er ikke blodsbond mellom de. Hun har sin far og han sin mor. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 22. august Skrevet 22. august For en meningsløs tråd. Er du tilbake til å trolle igjen? Anonymkode: 4a603...11b 1 Siter
Musikk Skrevet 22. august Forfatter Skrevet 22. august AnonymBruker skrev (3 minutter siden): For en meningsløs tråd. Er du tilbake til å trolle igjen? Anonymkode: 4a603...11b Nei, ikke noe trolling🙂Se og hør nytt er fint på en lørdag. 0 Siter
Musikk Skrevet 22. august Forfatter Skrevet 22. august Musikk skrev (1 minutt siden): Nei, ikke noe trolling🙂Se og hør nytt er fint på en lørdag. AnonymBruker skrev (7 minutter siden): For en meningsløs tråd. Er du tilbake til å trolle igjen? Anonymkode: 4a603...11b Meningsløs tråd tja hva skal jeg lage tråd om? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 22. august Skrevet 22. august Musikk skrev (3 minutter siden): Meningsløs tråd tja hva skal jeg lage tråd om? Noe det går an å diskutere. Stille et spørsmål eller fremme en mening folk kan diskutere eller svare på i stedet for å bare poste en link og ikke noe annet. Anonymkode: 4a603...11b 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 22. august Skrevet 22. august Musikk skrev (7 minutter siden): Meningsløs tråd tja hva skal jeg lage tråd om? Prisen på biff? https://www.vg.no/nyheter/i/wrV1jn/biff-har-aldri-vaert-dyrere-men-steinar-spiser-det-flere-ganger-i-uken Anonymkode: 1041e...db7 0 Siter
Musikk Skrevet 22. august Forfatter Skrevet 22. august (endret) AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Prisen på biff? https://www.vg.no/nyheter/i/wrV1jn/biff-har-aldri-vaert-dyrere-men-steinar-spiser-det-flere-ganger-i-uken Anonymkode: 1041e...db7 Dette var mer "gutte prat" om biff prisen men vi kan diskutere alt😄 Endret 22. august av Musikk 0 Siter
Musikk Skrevet 22. august Forfatter Skrevet 22. august AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Noe det går an å diskutere. Stille et spørsmål eller fremme en mening folk kan diskutere eller svare på i stedet for å bare poste en link og ikke noe annet. Anonymkode: 4a603...11b Dette kommer tydelig fram søsken par venter et barn til sammen. 0 Siter
Glitter Skrevet 22. august Skrevet 22. august Kunne aldri vært sammen med min stebror som kom inn i livet mitt da jeg var 9. Men dem om det. 0 Siter
Babette Skrevet 22. august Skrevet 22. august Glitter skrev (7 minutter siden): Kunne aldri vært sammen med min stebror som kom inn i livet mitt da jeg var 9. Men dem om det. Dette paret traff hverandre da de var i tenårene. Først senere ble foreldrene deres sammen. Dermed blir utgangspunktet annerledes enn i ditt tilfelle - slik jeg tolker det fikk du en stebror som følge av at en av foreldrene dine fikk ny partner. 1 Siter
Glitter Skrevet 22. august Skrevet 22. august Babette skrev (3 minutter siden): Dette paret traff hverandre da de var i tenårene. Først senere ble foreldrene deres sammen. Dermed blir utgangspunktet annerledes enn i ditt tilfelle - slik jeg tolker det fikk du en stebror som følge av at en av foreldrene dine fikk ny partner. Ja da blir det noe annet. Skjønner ikke hvorfor det lages en artikkel i se og hør av dette. 0 Siter
Musikk Skrevet 22. august Forfatter Skrevet 22. august (endret) Glitter skrev (5 minutter siden): Ja da blir det noe annet. Skjønner ikke hvorfor det lages en artikkel i se og hør av dette. De er ikke kjendiser😆 Endret 22. august av Musikk 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 22. august Skrevet 22. august Glitter skrev (4 minutter siden): Ja da blir det noe annet. Skjønner ikke hvorfor det lages en artikkel i se og hør av dette. Jeg skjønner heller ikke. Agurknytt. Anonymkode: 671a1...04f 0 Siter
Babette Skrevet 22. august Skrevet 22. august (endret) Musikk skrev (1 time siden): Meningsløs tråd tja hva skal jeg lage tråd om? Jeg er enig med den anonyme. Tråden er meningsløs og historien er uinteressant. Hvis du likevel skulle laget noe ut av dette, ville jeg først og fremst foreslå en mer beskrivende overskrift enn det noe intetsigende "Se og hør", for eksempel: Synes du det er greit at stesøsken gifter seg med hverandre? Da kunne det blitt en diskusjon ut av det. Noen ville kanskje fortelle om stesøsken de betrakter som søsken, hvis de har vokst opp sammen i samme hjem. Uansett er ikke stesøsken i slekt, og det er ikke ulovlig at de gifter seg med hverandre og får barn. Men hvordan man opplever slike relasjoner avhenger av omstendighetene. Endret 22. august av Babette 2 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.