Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Glitter skrev (6 minutter siden):

Ja da blir det noe annet. Skjønner ikke hvorfor det lages en artikkel i se og hør av dette. 

Helt enig. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Babette skrev (9 minutter siden):

Jeg er enig med den anonyme. Tråden er meningsløs og historien er uinteressant.

Hvis du likevel skulle laget noe ut av dette, ville jeg først og fremst foreslå en mer beskrivende overskrift enn det noe intetsigende "Se og hør", for eksempel: Synes du det er greit at stesøsken gifter seg med hverandre? Da kunne det blitt en diskusjon ut av det. Noen ville kanskje fortelle om stesøsken de betrakter som søsken, hvis de har vokst opp sammen i samme hjem. 

Uansett er ikke stesøsken i slekt, og det er ikke ulovlig at de gifter seg med hverandre og får barn. Men hvordan man opplever slike relasjoner avhenger av omstendighetene.

Ja, jeg var litt usikker på om vi har snakket om disse folka før. 

Endret av Musikk
Skrevet (endret)
Musikk skrev (4 minutter siden):

Et pent møblert hjem🤑noe for alle i dette hjemme🙂 

Gull kran på bade, Piano, spille boksen, lysekronene, sengene, likte det meste i dette luksus hjemme i Ukraina. Hva likte dere best? 

Endret av Musikk
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Kan du ikke skrive litt mer rundt hva lenken handler om, hvorfor den er relevant i denne tråden og hva du ønsker å diskutere, fremfor å bare poste en lenke uten noe annet. 

Anonymkode: 4a603...11b

Viser dere et nydelig hus i Ukraina. 

Skrevet
Musikk skrev (17 minutter siden):

Viser dere et nydelig hus i Ukraina. 

Hvordan er det relevant for denne tråden?

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hvordan er det relevant for denne tråden?

Se luksus hjem🙂kan en drømme seg litt bort i helgen. 

Skrevet
Musikk skrev (1 minutt siden):

Se luksus hjem🙂kan en drømme seg litt bort i helgen. 

Men tråden handler om stesøsken som gifter seg.

Kan du ikke heller skrive i off topic-tråden hvis du skal hoppe mellom tema? 

Skrevet (endret)
Musikk skrev (33 minutter siden):

Hva likte dere best? 

Parken/hagen. Eventuelt flygelet, hvis jeg hadde hatt plass. Det øvrige er langt utenfor min stil. Det lukter "se, så rik jeg er"-mentalitet lang vei. 

Men jeg har både dårlig interiørsans og grunnleggende fordommer mot folk som bruker andres penger på luksus. 

Endret av laban

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...