Gå til innhold

10 kg vekt nedgang og oppgang og kommentarer

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

For noen måneder siden gikk jeg ned 10 kg pga dårlig matlyst og fikk kommentarer på at det synes at jeg hadde gått ned masse (uten at jeg selv kommenterte det først). Så nå når matlysten er tilbake har jeg gått opp igjen 10 kg. Jeg nevnte dette for hun ene som kommenterte og hun sa hun var overrasket og at det ikke syntes på meg. Er det vanlig at vektnedgang er mer synlig enn vektoppgang?

Anonymkode: fd436...fed

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

For noen måneder siden gikk jeg ned 10 kg pga dårlig matlyst og fikk kommentarer på at det synes at jeg hadde gått ned masse (uten at jeg selv kommenterte det først). Så nå når matlysten er tilbake har jeg gått opp igjen 10 kg. Jeg nevnte dette for hun ene som kommenterte og hun sa hun var overrasket og at det ikke syntes på meg. Er det vanlig at vektnedgang er mer synlig enn vektoppgang?

Vektnedgang vises litt fortere en vektoppgang. Har altid hørt dette om kroppen, sant eller ikke🤷🏻‍♀️

AnonymBruker
Skrevet
Musikk skrev (Akkurat nå):

Vektnedgang vises litt fortere en vektoppgang. Har altid hørt dette om kroppen, sant eller ikke🤷🏻‍♀️

Åja, det har jeg aldri hørt.

Skrevet
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Åja, det har jeg aldri hørt.

Hørte dette mye før i tiden. 

AnonymBruker
Skrevet
Musikk skrev (36 minutter siden):

Hørte dette mye før i tiden. 

Da så.

stjernestøv
Skrevet

Alle kommenterer når man går ned i vekt og ikke når man går opp i vekt er min erfaring, de vil vel ikke virke støtende.

AnonymBruker
Skrevet
stjernestøv skrev (17 minutter siden):

Alle kommenterer når man går ned i vekt og ikke når man går opp i vekt er min erfaring, de vil vel ikke virke støtende.

Tror du hun løy til meg da?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Kanskje bare pyntet litt på sannheten for at du ikke skulle bli lei deg. Det kunne nok jeg ha gjort. 

Anonymkode: 91721...840

stjernestøv
Skrevet
AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Ja men ikke noen ond løyn, det er bare sånt folk sier. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Kanskje bare pyntet litt på sannheten for at du ikke skulle bli lei deg. Det kunne nok jeg ha gjort. 

Anonymkode: 91721...840

Kanskje.

stjernestøv skrev (41 minutter siden):

Ja men ikke noen ond løyn, det er bare sånt folk sier. 

Nei jeg regner med hun sa det i beste mening men uansett en rar ting å lyve om da?

stjernestøv
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Nei jeg regner med hun sa det i beste mening men uansett en rar ting å lyve om da?

Tror ikke mange liker å si at folk har gått opp i vekt og det er vel av respekt, jeg liker ikke at folk kommenterer at jeg går ned i vekt og "Så fin du er nå" så det betyr at jeg er stygg når jeg er stor? Nei vekt er en privatsak syns jeg og syns folk er fine uansett. 

AnonymBruker
Skrevet
stjernestøv skrev (1 minutt siden):

Tror ikke mange liker å si at folk har gått opp i vekt og det er vel av respekt, jeg liker ikke at folk kommenterer at jeg går ned i vekt og "Så fin du er nå" så det betyr at jeg er stygg når jeg er stor? Nei vekt er en privatsak syns jeg og syns folk er fine uansett. 

Jeg skjønner at en helst ikke ønsker å si at noen har gått opp i vekt uoppfordret men jeg sa jo til henne at jeg hadde gått opp i vekt og da sa hun at hun ikke merket det noe. Litt rart?

stjernestøv
Skrevet

Jeg skjønner at en helst ikke ønsker å si at noen har gått opp i vekt uoppfordret men jeg sa jo til henne at jeg hadde gått opp i vekt og da sa hun at hun ikke merket det noe. Litt rart?

Ikke rart, har fått høre det selv "Ser nå ikke det på deg". Klart de gjør det. 

AnonymBruker
Skrevet
stjernestøv skrev (Akkurat nå):

Ikke rart, har fått høre det selv "Ser nå ikke det på deg". Klart de gjør det. 

Hm. Okei. Hadde det vært meg hadde jeg bare svart "ok" evnt "kjipt" om vedkommende er overvektig (noe jeg er). Hadde aldri sett poenget med å lyve om at jeg ikke så det.

stjernestøv
Skrevet

Hm. Okei. Hadde det vært meg hadde jeg bare svart "ok" evnt "kjipt" om vedkommende er overvektig (noe jeg er). Hadde aldri sett poenget med å lyve om at jeg ikke så det.

Ok. Jeg ville ikke ha kommentert det og dessuten tror jeg ofte tror de er større enn de er, jeg syns det er fint med forskjellige kropper. 

AnonymBruker
Skrevet

Ok. Jeg ville ikke ha kommentert det og dessuten tror jeg ofte tror de er større enn de er, jeg syns det er fint med forskjellige kropper. 

Jeg hadde aldri sagt noenting uoppfordret men hadde personen kommentert det først tenker jeg det er greit?

stjernestøv
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg hadde aldri sagt noenting uoppfordret men hadde personen kommentert det først tenker jeg det er greit?

Hva skal man si til det da? 

AnonymBruker
Skrevet
stjernestøv skrev (Akkurat nå):

Hva skal man si til det da? 

Som sagt tidligere tenker jeg det kommer litt an på hva man veier? Når jeg er overvektig og legger på meg enda mer så hadde jeg satt pris på at behandler hadde anerkjent at det er kjipt 

stjernestøv
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Som sagt tidligere tenker jeg det kommer litt an på hva man veier? Når jeg er overvektig og legger på meg enda mer så hadde jeg satt pris på at behandler hadde anerkjent at det er kjipt 

Behandler ja, sykepleieren sa til meg en gang "Du har gått litt opp og ned i vekt ja" :D 

AnonymBruker
Skrevet

Behandler ja, sykepleieren sa til meg en gang "Du har gått litt opp og ned i vekt ja" :D 

Jeg setter i alle fall pris på det når folk er ærlige.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...