Gå til innhold

10 kg vekt nedgang og oppgang og kommentarer

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

For noen måneder siden gikk jeg ned 10 kg pga dårlig matlyst og fikk kommentarer på at det synes at jeg hadde gått ned masse (uten at jeg selv kommenterte det først). Så nå når matlysten er tilbake har jeg gått opp igjen 10 kg. Jeg nevnte dette for hun ene som kommenterte og hun sa hun var overrasket og at det ikke syntes på meg. Er det vanlig at vektnedgang er mer synlig enn vektoppgang?

Anonymkode: fd436...fed

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

For noen måneder siden gikk jeg ned 10 kg pga dårlig matlyst og fikk kommentarer på at det synes at jeg hadde gått ned masse (uten at jeg selv kommenterte det først). Så nå når matlysten er tilbake har jeg gått opp igjen 10 kg. Jeg nevnte dette for hun ene som kommenterte og hun sa hun var overrasket og at det ikke syntes på meg. Er det vanlig at vektnedgang er mer synlig enn vektoppgang?

Vektnedgang vises litt fortere en vektoppgang. Har altid hørt dette om kroppen, sant eller ikke🤷🏻‍♀️

AnonymBruker
Skrevet
Musikk skrev (Akkurat nå):

Vektnedgang vises litt fortere en vektoppgang. Har altid hørt dette om kroppen, sant eller ikke🤷🏻‍♀️

Åja, det har jeg aldri hørt.

Skrevet
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Åja, det har jeg aldri hørt.

Hørte dette mye før i tiden. 

Skrevet
Musikk skrev (36 minutter siden):

Hørte dette mye før i tiden. 

Da så.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...