stjernestøv Skrevet 22. august Skrevet 22. august AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg setter i alle fall pris på det når folk er ærlige. Anonymkode: fd436...fed Ja det er lov det, jeg bryr meg i grunn ikke hva folk mener om kroppen min. Det kom med alderen. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 22. august Skrevet 22. august stjernestøv skrev (28 minutter siden): Ja det er lov det, jeg bryr meg i grunn ikke hva folk mener om kroppen min. Det kom med alderen. Så bra. Jeg bryr meg alt for mye. Anonymkode: fd436...fed 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 22. august Skrevet 22. august Folk vil ikke si det til deg når du har gått opp, bare ned i vekt. Anonymkode: fb91a...8c1 0 Siter
Musikk Skrevet 22. august Skrevet 22. august stjernestøv skrev (4 timer siden): Alle kommenterer når man går ned i vekt og ikke når man går opp i vekt er min erfaring, de vil vel ikke virke støtende. Har erfaring og med vekt oppgang de blikka rette mot meg😔ikke et ord. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 22. august Skrevet 22. august AnonymBruker skrev (1 time siden): Folk vil ikke si det til deg når du har gått opp, bare ned i vekt. Anonymkode: fb91a...8c1 Ja det er nok et poeng det. Anonymkode: fd436...fed 0 Siter
Lillemus Skrevet 22. august Skrevet 22. august AnonymBruker skrev (12 timer siden): For noen måneder siden gikk jeg ned 10 kg pga dårlig matlyst og fikk kommentarer på at det synes at jeg hadde gått ned masse (uten at jeg selv kommenterte det først). Så nå når matlysten er tilbake har jeg gått opp igjen 10 kg. Jeg nevnte dette for hun ene som kommenterte og hun sa hun var overrasket og at det ikke syntes på meg. Er det vanlig at vektnedgang er mer synlig enn vektoppgang? Anonymkode: fd436...fed Jeg er sånn som ikke ser sånt, med mindre det er svært mye. Har en venninne som ifølge henne selv har gått opp og ned minst 20 kg. Jeg har ikke fått det med meg og vi sees ofte... 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 22. august Skrevet 22. august Lillemus skrev (16 minutter siden): Jeg er sånn som ikke ser sånt, med mindre det er svært mye. Har en venninne som ifølge henne selv har gått opp og ned minst 20 kg. Jeg har ikke fått det med meg og vi sees ofte... Det er jo greit det men jeg tenker liksom bare at hvis hun merket vekt nedgang så burde hun merke oppgangen og? Anonymkode: fd436...fed 0 Siter
Lillemus Skrevet 23. august Skrevet 23. august AnonymBruker skrev (7 timer siden): Det er jo greit det men jeg tenker liksom bare at hvis hun merket vekt nedgang så burde hun merke oppgangen og? Anonymkode: fd436...fed Jeg tror vi bare må innse at vi ikke er så interessante for andre som vi tror selv. Det kommer jo også veldig an på hva man har på seg av klær, om man pleier å gå i store, posete klær for å skjule kroppen sin og så plutselig dukker opp 10 kg lettere i tettsittende tøy, så vil det nok bli lagt merke til. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.