Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Egen tråd: Her skal jeg legge ut små og stor ting fra inn og utland🙂magasiner, nyheter, aviser. Alt samlet på et sted. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg har. Det reddet livet mitt.

Anonymkode: f9ca4...109

Godt behandling har hjelpt deg🙂 

Skrevet

Forumspørsmål kan Doktoronline anmelde oss til politiet? noen her som har opplevd dette eller vet? 

Skrevet (endret)
Musikk skrev (7 timer siden):

Forumspørsmål kan Doktoronline anmelde oss til politiet?

Det står i retningslinjene: Brudd på norsk lov fører til umiddelbar utestengelse, og kan føre til politianmeldelse.
Det er jo naturlig at lovbrudd blir anmeldt. 

Hatefulle ytringer og offentliggjøring av private bilder uten samtykke er eksempler på brudd på loven.

Det finnes et eget delforum for forumspørsmål, hvis du vil ha det bekreftet av administratorer i stedet for å gjemme det i en tråd. Men jeg ser du har fått svar i tråden om utestengelse fra KG også. 

Endret av laban
Skrevet
laban skrev (46 minutter siden):

Det står i retningslinjene: Brudd på norsk lov fører til umiddelbar utestengelse, og kan føre til politianmeldelse.
Det er jo naturlig at lovbrudd blir anmeldt. 

Hatefulle ytringer og offentliggjøring av private bilder uten samtykke er eksempler på brudd på loven.

Det finnes et eget delforum for forumspørsmål, hvis du vil ha det bekreftet av administratorer i stedet for å gjemme det i en tråd. Men jeg ser du har fått svar i tråden om utestengelse fra KG også. 

Ok. Jeg fikk halvveis svar fra KG, ca 1 år siden. Har du sett dette på KG? er du en av administrator der? 

Skrevet (endret)
Musikk skrev (12 minutter siden):

Har du sett dette på KG?

Nei, det står i DOLs retningslinjer. Bare å trykke på menypunktet Retningslinjer og lese.

Musikk skrev (12 minutter siden):

er du en av administrator der? 

Absolutt ikke, jeg er en vanlig bruker. På KG skriver jeg ikke så ofte, men leser ofte på enkelte delforum.

Endret av laban
Skrevet
laban skrev (3 minutter siden):

Nei, det står i DOLs retningslinjer. Bare å trykke på menypunktet Retningslinjer og lese.

Absolutt ikke, jeg er en vanlig bruker. På KG skriver jeg ikke så ofte, men leser litt. 

Ok. Bra det. 

Skrevet
Musikk skrev (11 timer siden):

Det vil være utrolig trist den dagen han går bort, men ingen overraskelse nei. Vi var nok mange som var skeptiske til om han ville klare å fylle Kong Olavs sko den dagen han overtok, men man kan vel si at han har sprengt dem? Han har jo blitt en ordentlig folkekonge, synes jeg i alle fall.

Skrevet
Lillemus skrev (4 timer siden):

Det vil være utrolig trist den dagen han går bort, men ingen overraskelse nei. Vi var nok mange som var skeptiske til om han ville klare å fylle Kong Olavs sko den dagen han overtok, men man kan vel si at han har sprengt dem? Han har jo blitt en ordentlig folkekonge, synes jeg i alle fall.

Ja, det blir trist når den dagen kommer😔Februar blir han 90 år. 

Skrevet

Synes det blir flott å få en ny og sprek konge. 

Skrevet
nachnoo skrev (1 time siden):

Synes det blir flott å få en ny og sprek konge. 

Sprek er jeg litt mer usikker på. 

Skrevet
Musikk skrev (1 minutt siden):

Godt poeng.

Mindre skrøpelig er kanskje bedre.

Skrevet (endret)
nachnoo skrev (4 minutter siden):

Godt poeng.

Blodforgiftning har kongen våres😔han er 89 år. 

Endret av Musikk
Nicklusheletida
Skrevet
Musikk skrev (5 minutter siden):

Blodforgiftning har kongen våres😔han er 89 år. 

Nei, det har han ikke enda, men det kan i verste fall utvikle seg til det.

Skrevet
nachnoo skrev (31 minutter siden):

Godt poeng.

Musikk skrev (34 minutter siden):

Er ikke Kronprinsen sprek?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...