Musikk Skrevet 25. august Forfatter Skrevet 25. august (endret) Lillemus skrev (1 time siden): Lurer på om jeg så i alle fall noe av Farmen, den gangen han var med. Creepy type. Creepy type😔hadde ikke det beste kvinnesynet😔likte godt og dominere alle damer. Endret 25. august av Musikk 0 Siter
Musikk Skrevet 25. august Forfatter Skrevet 25. august AnonymBruker skrev (11 timer siden): Nå spiller du bare dum. Anonymkode: 738dd...583 Nei, hvem skal ta vare hunden når eiger sitter i fengsel? 0 Siter
Musikk Skrevet 25. august Forfatter Skrevet 25. august Lillemus skrev (12 timer siden): Det har jeg problemer med å tro på, da er det jo bare for kriminelle å skaffe seg en hund slik at de slipper å sone. De må sone selv om de har hund. 0 Siter
Lillemus Skrevet 25. august Skrevet 25. august Musikk skrev (2 timer siden): De må sone selv om de har hund. Nå motsier du deg selv igjen, du sa det motsatte på forrige side i denne tråden... 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 25. august Skrevet 25. august Musikk skrev (3 timer siden): Nei, hvem skal ta vare hunden når eiger sitter i fengsel? Er hundehold et frikort for å slippe fengsel? Anonymkode: 738dd...583 0 Siter
Musikk Skrevet 25. august Forfatter Skrevet 25. august AnonymBruker skrev (3 timer siden): Er hundehold et frikort for å slippe fengsel? Anonymkode: 738dd...583 Ok. 0 Siter
Musikk Skrevet 25. august Forfatter Skrevet 25. august https://borsen.dagbladet.no/nyheter/na-forsvinner-fra-norge/85058448 Dette var litt trist😉Nidars produktene vil ikke forsvinne fra butikkhyllen🙂kun produksjonen som forsvinner fra Norge. 0 Siter
Musikk Skrevet 25. august Forfatter Skrevet 25. august (endret) Musikk skrev (56 minutter siden): Ok. AnonymBruker skrev (4 timer siden): Er hundehold et frikort for å slippe fengsel? Anonymkode: 738dd...583 Dette høres merkelig ut synes nå jeg💭NB: Sverige som linken min handler om🇸🇪 Endret 25. august av Musikk 0 Siter
Musikk Skrevet 25. august Forfatter Skrevet 25. august Lillemus skrev (5 timer siden): Nå motsier du deg selv igjen, du sa det motsatte på forrige side i denne tråden... NB: Min link handler om hundehold i Svergie🇸🇪 0 Siter
Lillemus Skrevet 25. august Skrevet 25. august Musikk skrev (22 minutter siden): https://borsen.dagbladet.no/nyheter/na-forsvinner-fra-norge/85058448 Dette var litt trist😉Nidars produktene vil ikke forsvinne fra butikkhyllen🙂kun produksjonen som forsvinner fra Norge. Ikke all produksjon, den rene sjokoladeproduksjonen består i Trondheim. Men selvsagt er det utrolig dumt at de ser seg nødt til å flytte mye utenlands. 😟 0 Siter
laban Skrevet 25. august Skrevet 25. august Musikk skrev (1 time siden): NB: Min link handler om hundehold i Svergie🇸🇪 Og forslaget du lenket til, handler om å forby folk som tilhører kriminelle nettverk, å eie hund. Det er et forslag, ikke en lov. Forslaget har absolutt ingenting med hva som skjer med hunden hvis eieren kommer i fengsel å gjøre. Det handler om at hundene trenes til å skremme og fungere som våpen. 0 Siter
Musikk Skrevet 25. august Forfatter Skrevet 25. august https://www.tv2.no/underholdning/dolly-parton-er-dod/19160686/ Trist og lese at hun er død. 0 Siter
Everybody Skrevet 25. august Skrevet 25. august Angående han dere snakket om tidligere i tråden, så er det den tidligere farmen-deltakeren Andreas Nørstrud som er tiltalt. https://www.utenfilter.no/2026/08/24/farmen-andreas-tiltalt-for-vold-trusler-og-omfattende-kontroll/ 0 Siter
Musikk Skrevet 25. august Forfatter Skrevet 25. august Everybody skrev (7 minutter siden): Angående han dere snakket om tidligere i tråden, så er det den tidligere farmen-deltakeren Andreas Nørstrud som er tiltalt. https://www.utenfilter.no/2026/08/24/farmen-andreas-tiltalt-for-vold-trusler-og-omfattende-kontroll/ Jeg viste det @Lillemus linket info. 0 Siter
Lillemus Skrevet 25. august Skrevet 25. august Musikk skrev (53 minutter siden): Jeg viste det @Lillemus linket info. Det var vel @laban, men det spiller ingen rolle. 🙂 1 Siter
Musikk Skrevet 25. august Forfatter Skrevet 25. august Lillemus skrev (1 time siden): Det var vel @laban, men det spiller ingen rolle. 🙂 Ok. 🙂 0 Siter
Musikk Skrevet 30. august Forfatter Skrevet 30. august https://www.dagbladet.no/nyheter/okt-pagang-mange-er-overrumplet/85084681 Dette forstår jeg❤️sorgen kommer tilbake til oss alle som har mistet noen: mor, far, ektefelle, barn, søsken, barnebarn, tanter, onkler, niser, fetter, kjæreste, venner, kollegaer, naboer, kjæledyr. 1 Siter
Musikk Skrevet 30. august Forfatter Skrevet 30. august Slå ring Sang av Jahn Teigen Sangen om livet og sangen om oss og alt det vi skaper ilag Sangen om alt det vi en gang har gjort og det vi skal gjøre i dag Å langt har vi reist og lang skal vi dra og veien mot målet er lang men hvis vi står sammen om det som skal bli vil fremtiden bli som vår sang Hold ut hold sammen slå ring om det vakre som fins slå ring om hverandre slå ring om din bror og alt det som spirer og gror Sannheten lever i deg og i meg, og alle som våger å se Men den kan være en vanskelig venn vi må lære oss å leve med Men hvis vi seiler på ukjente hav mot steder vi aldri var før da har vi reist både lenge og langt, men lengst har vi reist i oss sjøl Hold ut Hold sammen slå ring om det vakre som fins slå ring om hverandre om hverandre slå ring om din bror og alt det som spirer og gror Hold ut Hold sammen Så hold ut Hold sammen slå ring om det vakre som fins slå ring om hverandre om hverandre slå ring om din bror og alt det som spirer og gror Så hold ut hold sammen slå ring om det vakre som fins slå ring om hverandre om hverandre slå ring om din bror og alt det som spirer og gror hold ut hold sammen ❤️ 0 Siter
Musikk Skrevet 10. september Forfatter Skrevet 10. september Isabel Raad om hundebilde: – Jeg forstår reaksjonene. Skjermbilde av en Snapchat-video som viser Raad-familiens lille hund, Gucci, bli kastet opp i luften, har vakt voldsomme reaksjoner i sosiale medier. NB: bilde ligger ute på VG. 0 Siter
Musikk Skrevet 10. september Forfatter Skrevet 10. september Musikk skrev (Akkurat nå): Isabel Raad om hundebilde: – Jeg forstår reaksjonene. Skjermbilde av en Snapchat-video som viser Raad-familiens lille hund, Gucci, bli kastet opp i luften, har vakt voldsomme reaksjoner i sosiale medier. NB: bilde ligger ute på VG. Ikke pent gjort og hive hunden slik i sengen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.