Nicklusheletida Skrevet 24. august Skrevet 24. august Babette skrev (3 minutter siden): Er ikke Kronprinsen sprek? Langt sprekere enn de som har uttalt seg her. 0 Siter
Musikk Skrevet 24. august Forfatter Skrevet 24. august Nicklusheletida skrev (28 minutter siden): Nei, det har han ikke enda, men det kan i verste fall utvikle seg til det. Dette sa de på nyheten før i dag kongen har sepsis. 0 Siter
Babette Skrevet 24. august Skrevet 24. august Nicklusheletida skrev (3 minutter siden): Langt sprekere enn de som har uttalt seg her. Ja, det er absolutt mitt inntrykk at han er i meget god form. 1 Siter
Nicklusheletida Skrevet 24. august Skrevet 24. august Musikk skrev (1 minutt siden): Dette sa de på nyheten før i dag kongen har sepsis. Gjorde de ? Rart det ikke står i nettavisene enda 0 Siter
Musikk Skrevet 24. august Forfatter Skrevet 24. august INFO: Kong Harald (89) er innlagt på Rikshospitalet med en infeksjon og bakterier i blodet (sepsis), meldte Slottet. 0 Siter
Musikk Skrevet 24. august Forfatter Skrevet 24. august Nicklusheletida skrev (1 minutt siden): Gjorde de ? Rart det ikke står i nettavisene enda Slotte melder dette. 0 Siter
Musikk Skrevet 24. august Forfatter Skrevet 24. august Babette skrev (14 minutter siden): Er ikke Kronprinsen sprek? Ja, han er sprek🙂ikke faren. 0 Siter
Babette Skrevet 24. august Skrevet 24. august Musikk skrev (3 minutter siden): Ja, han er sprek🙂ikke faren. Nachnoo skrev: Synes det blir flott å få en ny og sprek konge. Da mente han utvilsomt neste konge. 1 Siter
nachnoo Skrevet 24. august Skrevet 24. august Ja, neste konge burde vi fått for ca 10 år siden. 0 Siter
Nicklusheletida Skrevet 24. august Skrevet 24. august Babette skrev (6 minutter siden): Ja, det er absolutt mitt inntrykk at han er i meget god form. Han har gått Birkebeineren flere ganger. Han har krysset grønland på snøkite. Driver med surfing. Selbret snøkite. Går toppturer . Telemarkski Har slår de som kaller han skrøpelig langt ned i støvlene. I tillegg har han hodet på rett plass. 0 Siter
Babette Skrevet 24. august Skrevet 24. august Nicklusheletida skrev (1 minutt siden): Han har gått Birkebeineren flere ganger. Han har krysset grønland på snøkite. Driver med surfing. Selbret snøkite. Går toppturer . Telemarkski Har slår de som kaller han skrøpelig langt ned i støvlene. I tillegg har han hodet på rett plass. Jeg tror utsagnet var en misforståelse. Musikk trodde det var snakk om nåværende konge. Men at nachnoo da modererte sin karakteristikk fra "sprek" til "mindre skrøpelig" forstår jeg ikke. 1 Siter
Musikk Skrevet 24. august Forfatter Skrevet 24. august Babette skrev (5 minutter siden): Nachnoo skrev: Synes det blir flott å få en ny og sprek konge. Da mente han utvilsomt neste konge. Jeg misforstod😆trodde dere mente han på 89 år. Sønnen er sprek🙂 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 24. august Skrevet 24. august nachnoo skrev (2 timer siden): Synes det blir flott å få en ny og sprek konge. Flott med ny dronning også? Anonymkode: 738dd...583 0 Siter
Musikk Skrevet 24. august Forfatter Skrevet 24. august AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Flott med ny dronning også? Anonymkode: 738dd...583 Ja, hun skranter litt etter lunge operasjonen. 0 Siter
Nicklusheletida Skrevet 24. august Skrevet 24. august (endret) Musikk skrev (1 minutt siden): Endret 24. august av Nicklusheletida 0 Siter
Musikk Skrevet 24. august Forfatter Skrevet 24. august (endret) Det blir litt spesielt og vemodig når Kronprins Haakon blir konge🤴🏻han vil klare seg fint. Endret 24. august av Musikk 0 Siter
Musikk Skrevet 24. august Forfatter Skrevet 24. august Nicklusheletida skrev (7 minutter siden): . Hei. 0 Siter
Musikk Skrevet 24. august Forfatter Skrevet 24. august (endret) https://www.nettavisen.no/nyheter/det-amerikanske-immigrasjonspolitiet-ice-kjoper-inn-elektrosjokkhansker-forferdelige-smerter/v/5-95-3198506 Hva skal jeg si om Trump og Ice. Endret 24. august av Musikk 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 24. august Skrevet 24. august Musikk skrev (På 22.8.2026 den 21.25): https://www.tv2.no/nyheter/onsker-hundeforbud-for-gjengkriminelle/19151753/ Er dere enige med Svergie? de tenker på hundene🐶 Er det ikke bedre å fengsle gjengkriminelle? Anonymkode: 738dd...583 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.