Musikk Skrevet 7 timer siden Forfatter Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Er det ikke bedre å fengsle gjengkriminelle? Anonymkode: 738dd...583 Jo, de har hunder🐶kan ikke fengseles i Sverige. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden Musikk skrev (Akkurat nå): Jo, de har hunder🐶kan ikke fengseles i Sverige. De kan ikke fengsles fordi de har hunder? Anonymkode: 738dd...583 0 Siter
Musikk Skrevet 7 timer siden Forfatter Skrevet 7 timer siden (endret) AnonymBruker skrev (16 minutter siden): De kan ikke fengsles fordi de har hunder? Anonymkode: 738dd...583 Hvem skal ta seg av "Max" når matfar eller matmor soner? 🐶 Endret 7 timer siden av Musikk 0 Siter
Lillemus Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden Musikk skrev (2 minutter siden): Hunder kan ikke i fengseler🐶hvem skal ta seg av🐶når matfar eller matmor soner? Det har jeg problemer med å tro på, da er det jo bare for kriminelle å skaffe seg en hund slik at de slipper å sone. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden Musikk skrev (34 minutter siden): Hvem skal ta seg av "Max" når matfar eller matmor soner? 🐶 Nå spiller du bare dum. Anonymkode: 738dd...583 0 Siter
nachnoo Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden Musikk skrev (34 minutter siden): Hvem skal ta seg av "Max" når matfar eller matmor soner? 🐶 Dyrlegen har råd for slikt. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden nachnoo skrev (11 minutter siden): Dyrlegen har råd for slikt. Så ond du er Anonymkode: 611b1...030 0 Siter
Musikk Skrevet 6 timer siden Forfatter Skrevet 6 timer siden nachnoo skrev (22 minutter siden): Dyrlegen har råd for slikt. Fy deg😠tenk om dette var din hund? 0 Siter
nachnoo Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Så ond du er Anonymkode: 611b1...030 Ikke vond. Bare realist som har vokst opp med ulike dyr. 2 Siter
Musikk Skrevet 6 timer siden Forfatter Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Så ond du er Anonymkode: 611b1...030 Han tøffer seg litt😖 0 Siter
nachnoo Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden Musikk skrev (Akkurat nå): Fy deg😠tenk om dette var din hund? Ja, det hadde ikke endret noe. Jeg har vokst opp med dyr. Fødsler og avliving. Jeg har aldri levd i en Barbie-verden. 2 Siter
Musikk Skrevet 6 timer siden Forfatter Skrevet 6 timer siden nachnoo skrev (1 minutt siden): Ikke vond. Bare realist som har vokst opp med ulike dyr. Jeg og har vokst opp med ulike dyr🙂kunne aldri ha skrevet noe slik som deg. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden Musikk skrev (5 minutter siden): Fy deg😠tenk om dette var din hund? La være å begå kriminelle handlinger da. Anonymkode: 738dd...583 1 Siter
Musikk Skrevet 6 timer siden Forfatter Skrevet 6 timer siden nachnoo skrev (1 minutt siden): Ja, det hadde ikke endret noe. Jeg har vokst opp med dyr. Fødsler og avliving. Jeg har aldri levd i en Barbie-verden. Er du en dame? ikke jeg heller har levd i Barbie-verden. Far min drev med jakt og fiske. 0 Siter
Musikk Skrevet 6 timer siden Forfatter Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): La være å begå kriminelle handlinger da. Anonymkode: 738dd...583 Ja, det er vanskelig for enkelte. 0 Siter
Lillemus Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (23 minutter siden): La være å begå kriminelle handlinger da. Anonymkode: 738dd...583 Nettopp. Kanskje dyret kan få eieren til å tenke seg litt om før vedkommende begår straffbare handlinger når man vet at dyret kan bli avlivet om man ryker inn bak murene. 0 Siter
Musikk Skrevet 6 timer siden Forfatter Skrevet 6 timer siden Lillemus skrev (2 minutter siden): Nettopp. Kanskje dyret kan få eieren til å tenke seg litt om før vedkommende begår straffbare handlinger når man vet at dyret kan bli avlivet om man ryker inn bak murene. Enig. 0 Siter
Musikk Skrevet 4 timer siden Forfatter Skrevet 4 timer siden NOTODDEN (Se og Hør): Mandag morgen startet rettssaken mot TV-profilen som er tiltalt for mishandling i nære relasjoner og flere voldtekter av ekskona. Noen som vet hvem han er? 0 Siter
laban Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden Musikk skrev (3 minutter siden): Noen som vet hvem han er? Aftenposten har identifisert ham (uten etternavn). Vet ikke om disse krever abonnement: https://www.aftenposten.no/meninger/kommentar/i/0prXnJ/naar-ekstreme-holdninger-blir-underholdning https://www.aftenposten.no/amagasinet/i/k0Brwv/mediene-gjorde-farmen-andreas-til-underholdning-skulle-aldri-vaert-publisert https://www.aftenposten.no/kultur/i/ExLRvl/tv-2-fikk-kraftig-kritikk-for-en-tv-reportasje-med-farmen-andreas-i-2016 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.