Gå til innhold

Hva betyr grensepsykotisk fungering?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Utdrag fra journal: "Det er et blandet symptombilde med svingende affekter, psykomotorisk uro, søvnforstyrrelser og grensepsykotisk fungering."

Anonymkode: 7c03e...97d

Videoannonse
Annonse
psykedeliker
Skrevet

Ta kontakt med behandlingsstedet og be dem forklare dette for deg. Det er de pliktig til.

AnonymBruker
Skrevet
psykedeliker skrev (1 minutt siden):

Ta kontakt med behandlingsstedet og be dem forklare dette for deg. Det er de pliktig til.

Det er 6 år siden tror ikke de husker meg.

psykedeliker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det spiller ingen rolle, du henviser bare til journalen for den aktuelle perioden.

AnonymBruker
Skrevet
psykedeliker skrev (5 minutter siden):

Det spiller ingen rolle, du henviser bare til journalen for den aktuelle perioden.

Bare følte det var litt feil bruk av deres tid hvis jeg kunne finne svaret på egenhånd?

psykedeliker
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Bare følte det var litt feil bruk av deres tid hvis jeg kunne finne svaret på egenhånd?

Det er ditt verdivalg, jeg informerer bare om hva du har rett til. Eventuelt kan du spørre fastlegen.

Endret av psykedeliker
AnonymBruker
Skrevet

Da jeg hadde grensepsykose så jeg "ting", men jeg visste alltid at de ikke var ekte.

Anonymkode: 1bc6e...768

AnonymBruker
Skrevet
psykedeliker skrev (Akkurat nå):

Det er ditt verdivalg, jeg informerer bare om hva du har rett til.

Skjønner.

Da jeg hadde grensepsykose så jeg "ting", men jeg visste alltid at de ikke var ekte.

Jeg hadde heldigvis ingen hallusinasjoner.

psykedeliker
Skrevet

Da har du ikke vært psykotisk.

AnonymBruker
Skrevet
psykedeliker skrev (5 minutter siden):

Nei, vedkommende sier jo at hen var grensepsykotisk. 

Anonymkode: c0824...174

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Hvorfor var du innlagt da? Hva hadde skjedd?

Anonymkode: e963e...c0d

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvorfor var du innlagt da? Hva hadde skjedd?

Anonymkode: e963e...c0d

Jeg var helt utslitt. Skulle bare legge meg å sove, sov i over ett døgn og mobilen hadde gått tom for strøm og politiet kom fordi foreldrene mine hadde sendt bekymringsmelding og jeg fikk litt sjokk og responderte ikke. Jeg ble derfor kjørt til innleggelse. Var vel deprimert og grensepsykotisk.

Skrevet
psykedeliker skrev (36 minutter siden):

Nei, jeg har nok ikke det. Psykiater skrev allikevel det i henvisning til psyk. Grunnen var også at jeg uttalte at barna mine ville ha det bedre enn meg.

Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Jeg var helt utslitt. Skulle bare legge meg å sove, sov i over ett døgn og mobilen hadde gått tom for strøm og politiet kom fordi foreldrene mine hadde sendt bekymringsmelding og jeg fikk litt sjokk og responderte ikke. Jeg ble derfor kjørt til innleggelse. Var vel deprimert og grensepsykotisk.

I slike tilfeller sier man som Kamelen: ingenting.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...