AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Utdrag fra journal: "Det er et blandet symptombilde med svingende affekter, psykomotorisk uro, søvnforstyrrelser og grensepsykotisk fungering." Anonymkode: 7c03e...97d 0 Siter
psykedeliker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Ta kontakt med behandlingsstedet og be dem forklare dette for deg. Det er de pliktig til. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden psykedeliker skrev (1 minutt siden): Ta kontakt med behandlingsstedet og be dem forklare dette for deg. Det er de pliktig til. Det er 6 år siden tror ikke de husker meg. Anonymkode: 7c03e...97d 0 Siter
psykedeliker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er 6 år siden tror ikke de husker meg. Det spiller ingen rolle, du henviser bare til journalen for den aktuelle perioden. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden psykedeliker skrev (5 minutter siden): Det spiller ingen rolle, du henviser bare til journalen for den aktuelle perioden. Bare følte det var litt feil bruk av deres tid hvis jeg kunne finne svaret på egenhånd? Anonymkode: 7c03e...97d 0 Siter
psykedeliker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden (endret) AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Bare følte det var litt feil bruk av deres tid hvis jeg kunne finne svaret på egenhånd? Det er ditt verdivalg, jeg informerer bare om hva du har rett til. Eventuelt kan du spørre fastlegen. Endret 1 time siden av psykedeliker 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Da jeg hadde grensepsykose så jeg "ting", men jeg visste alltid at de ikke var ekte. Anonymkode: 1bc6e...768 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden psykedeliker skrev (Akkurat nå): Det er ditt verdivalg, jeg informerer bare om hva du har rett til. Skjønner. AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Da jeg hadde grensepsykose så jeg "ting", men jeg visste alltid at de ikke var ekte. Anonymkode: 1bc6e...768 Jeg hadde heldigvis ingen hallusinasjoner. Anonymkode: 7c03e...97d 0 Siter
psykedeliker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Da jeg hadde grensepsykose så jeg "ting", men jeg visste alltid at de ikke var ekte. Da har du ikke vært psykotisk. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden psykedeliker skrev (5 minutter siden): Da har du ikke vært psykotisk. Nei, vedkommende sier jo at hen var grensepsykotisk. Anonymkode: c0824...174 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Det er 6 år siden tror ikke de husker meg. Anonymkode: 7c03e...97d Hvorfor var du innlagt da? Hva hadde skjedd? Anonymkode: e963e...c0d 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvorfor var du innlagt da? Hva hadde skjedd? Anonymkode: e963e...c0d Jeg var helt utslitt. Skulle bare legge meg å sove, sov i over ett døgn og mobilen hadde gått tom for strøm og politiet kom fordi foreldrene mine hadde sendt bekymringsmelding og jeg fikk litt sjokk og responderte ikke. Jeg ble derfor kjørt til innleggelse. Var vel deprimert og grensepsykotisk. Anonymkode: 7c03e...97d 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 37 minutter siden Skrevet 37 minutter siden psykedeliker skrev (36 minutter siden): Da har du ikke vært psykotisk. Nei, jeg har nok ikke det. Psykiater skrev allikevel det i henvisning til psyk. Grunnen var også at jeg uttalte at barna mine ville ha det bedre enn meg. Anonymkode: 1bc6e...768 0 Siter
psykedeliker Skrevet 37 minutter siden Skrevet 37 minutter siden AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Jeg var helt utslitt. Skulle bare legge meg å sove, sov i over ett døgn og mobilen hadde gått tom for strøm og politiet kom fordi foreldrene mine hadde sendt bekymringsmelding og jeg fikk litt sjokk og responderte ikke. Jeg ble derfor kjørt til innleggelse. Var vel deprimert og grensepsykotisk. I slike tilfeller sier man som Kamelen: ingenting. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.