stjernestøv Skrevet 1 time siden Forfatter Skrevet 1 time siden Musikk skrev (6 minutter siden): Det kommer nye folk her sikkert daglig🙂 Ok, syns ikke det er så mye folk her i grunn 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden stjernestøv skrev (1 minutt siden): Delores Cannon hadde på tusenvis av hypnoser med folk tilbake til tidligere liv så det er fakta for meg, det var fakta for henne og. Alle slags folk kom til henne for å lære hennes metode, leger, psykiatere, psykolger osv. Hun var veldig klok og kunne mye. Da har du en helt egen definisjon av "fakta". Anonymkode: a6d9c...c3d 0 Siter
stjernestøv Skrevet 1 time siden Forfatter Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Da har du en helt egen definisjon av "fakta". Anonymkode: a6d9c...c3d Ja jeg tror hun satt med fakta og det var hun overbevist om selv også, når det skjer på tusenvis av ganger burde det ikke bevise noe da? Alle klienter sier det samme f.eks om døden? På tusenvis av folk? 0 Siter
Ikkeanonymnok Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden stjernestøv skrev (1 minutt siden): Alle klienter sier det samme f.eks om døden? På tusenvis av folk? Hva er det de sier da? Spesifikt? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden stjernestøv skrev (Akkurat nå): Ja jeg tror hun satt med fakta og det var hun overbevist om selv også, når det skjer på tusenvis av ganger burde det ikke bevise noe da? Alle klienter sier det samme f.eks om døden? På tusenvis av folk? Det finnes tusenvis av folk som hevder de havnet i Helvete eller Himmelen i nær døden opplevelser også. Bare å sjekke YouTube. Hvordan forklarer du det? Anonymkode: 5e782...4c4 0 Siter
Ikkeanonymnok Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Musikk skrev (28 minutter siden): Mine tanker i dag💭noen her vil ha meg bort eller vekk fra Doktoronline! Dette hører ikke hjemme i denne tråden. 1 Siter
stjernestøv Skrevet 1 time siden Forfatter Skrevet 1 time siden Ikkeanonymnok skrev (1 minutt siden): Hva er det de sier da? Spesifikt? Da må du gå inn på youtube å se, det blir for mye for meg å forklare alt her så det orker jeg ikke. 0 Siter
Musikk Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Vhanja skrev (8 minutter siden): Jo det kan hun. Og vi er på et diskusjonsforum noe som betyr at man kan skrive hva man vil, men da må man også forvente at man kan få reaksjoner på det. Når tro blir omtalt som fakta så er det lov å kommentere det. Nå føler @stjernestøv seg som en 🐓 0 Siter
Ikkeanonymnok Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden stjernestøv skrev (Akkurat nå): Da må du gå inn på youtube å se, det blir for mye for meg å forklare alt her så det orker jeg ikke. Nei det har jeg ingen interesse av å se på. Tenkte det kunne oppsummeres med en setning eller to siden du tok det inn i diskusjonen. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 1 time siden Forfatter Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det finnes tusenvis av folk som hevder de havnet i Helvete eller Himmelen i nær døden opplevelser også. Bare å sjekke YouTube. Hvordan forklarer du det? Anonymkode: 5e782...4c4 Jo det forklarer jeg med at vi kommer der vi tror vi kommer men Helvete finnes ikke og du er der ikke evig, vi får hjelp der og vi er aldri alene. Mange har blitt fortalt de kommer til Helvete og da tror de det, men de lider ikke men observerer. De som tror det er mørke og ingenting får det og, de som tror de møter sine døde kjære kommer til å møte dem. Vi skaper vår virkelighet fort der, vi skaper vår virkelighet her på jorden og men de fleste vet ikke det. 0 Siter
Vhanja Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden stjernestøv skrev (1 time siden): Ja min fakta og ikke din, du skal få ha din tro her i livet for min del. Bare la meg ha min så er jeg fornøyd, men mulig jeg må akseptere at alle ikke aksepterer andre. Sånn er det vel her i livet. Utfordringen her er vel at du bruker ord som "fakta" og "sannhet" som synonymt med tro, og da blir det feil. Du skal få ha din tro. Hvis du sier "Jeg tror at vi alle har hatt flere liv" så har jeg null problemer med det. Ikke i det hele tatt. Men det er ikke det samme som fakta og sannhet. Disse ordene betyr ikke det samme. Man kan ikke ha "min fakta" og "din fakta". Fakta er fakta for alle. 1 + 1 er 2, både for meg og deg. Det er objektivt. Hva du og jeg tror på er subjektivt. 3 Siter
stjernestøv Skrevet 1 time siden Forfatter Skrevet 1 time siden Ikkeanonymnok skrev (1 minutt siden): Nei det har jeg ingen interesse av å se på. Tenkte det kunne oppsummeres med en setning eller to siden du tok det inn i diskusjonen. Nei det går nok ikke. 0 Siter
psykedeliker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden stjernestøv skrev (8 minutter siden): Ja jeg tror hun satt med fakta og det var hun overbevist om selv også, når det skjer på tusenvis av ganger burde det ikke bevise noe da? Hvorfor endrer du mening hver gang du møter motstand? Det viser jo bare svak din egen argumentasjon er. stjernestøv skrev (6 minutter siden): Da må du gå inn på youtube å se, det blir for mye for meg å forklare alt her så det orker jeg ikke. Hvis du er så sikker i din sak, burde det være enkelt for deg å forklare det. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 1 time siden Forfatter Skrevet 1 time siden Vhanja skrev (1 minutt siden): Utfordringen her er vel at du bruker ord som "fakta" og "sannhet" som synonymt med tro, og da blir det feil. Du skal få ha din tro. Hvis du sier "Jeg tror at vi alle har hatt flere liv" så har jeg null problemer med det. Ikke i det hele tatt. Men det er ikke det samme som fakta og sannhet. Disse ordene betyr ikke det samme. Man kan ikke ha "min fakta" og "din fakta". Fakta er fakta for alle. 1 + 1 er 2, både for meg og deg. Det er objektivt. Hva du og jeg tror på er subjektivt. Hvis du sier 1 + 1 er 5 er det greit for meg. Hvordan vet du hva som er fakta da? 0 Siter
stjernestøv Skrevet 1 time siden Forfatter Skrevet 1 time siden psykedeliker skrev (1 minutt siden): Hvorfor endrer du mening hver gang du møter motstand? Det viser jo bare svak din egen argumentasjon er. Hvis du er så sikker i din sak, burde det være enkelt for deg å forklare det. Jeg endrer vel ikke mening? Ok så er jeg svak på det, det gjør meg ingenting. Det er mye å forklare det. 0 Siter
Vhanja Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden (endret) stjernestøv skrev (2 minutter siden): Hvis du sier 1 + 1 er 5 er det greit for meg. Hvordan vet du hva som er fakta da? Fakta er ting som er objektive sannheter, dvs ting som faktisk kan bevises og etterprøves. Tro er noe helt annet. Det er jo derfor det heter tro. Man kan tro på nøyaktig hva man vil. Men det er ikke fakta. (Eller, for å være mer korrekt: Ingen av oss vet hva som er fakta. Folk tror på så veldig mye forskjellig og ingen av oss vet egentlig, objektivt og etterprøvet bevisbart, hva - om noe - av dette som kan være fakta). Jeg kan gjerne påstå at 1 + 1 er 5, men da har jeg feil. Så enkelt er det. Endret 1 time siden av Vhanja 0 Siter
psykedeliker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden stjernestøv skrev (Akkurat nå): Jeg endrer vel ikke mening? Det er akkurat det du gjør. Hver eneste gang. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 1 time siden Forfatter Skrevet 1 time siden Vhanja skrev (1 minutt siden): Fakta er ting som er objektive sannheter, dvs ting som faktisk kan bevises og etterprøves. Tro er noe helt annet. Det er jo derfor det heter tro. Man kan tro på nøyaktig hva man vil. Men det er ikke fakta. (Eller, for å være mer korrekt: Ingen av oss vet hva som er fakta. Folk tror på så veldig mye forskjellig og ingen av oss vet egentlig, objektivt og etterprøvet bevisbart, hva - om noe - av dette som kan være fakta). Jeg kan gjerne påstå at 1 + 1 er 5, men da har jeg feil. Så enkelt er det. Ok. Jeg har tro på Delores Cannon og har stor respekt for det arbeidet hun gjorde, hun sa det var fakta og det tror jeg på. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 1 time siden Forfatter Skrevet 1 time siden psykedeliker skrev (Akkurat nå): Det er akkurat det du gjør. Hver eneste gang. Åja, da legger jeg ikke merke til det selv da. Du har nok rett som vanlig. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 52 minutter siden Forfatter Skrevet 52 minutter siden Jaja da har jeg nok en gang fått vite deres mening så tusen takk for det ❤️ Det sier så mye mer enn dere aner og jeg innser at jeg må bare akseptere enkelte ting. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.