Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg visste han gikk på dialyse flere dager i uken. Har en kollega som gjør det. Veldig bra at han fikk ny nyre. Selv om jeg synes han er en teit klovn så ønsker jeg ham ikke død.

Skrevet (endret)
Vhanja skrev (11 minutter siden):

Jeg visste han gikk på dialyse flere dager i uken. Har en kollega som gjør det. Veldig bra at han fikk ny nyre. Selv om jeg synes han er en teit klovn så ønsker jeg ham ikke død.

Jeg forstår meg ikke på han. Dette med at han er en reptil. Han ser jo ut som et menneske. Hvorfor blir ikke han betegnet som psykotisk når jeg blir det? Er det funksjonsnivå som avgjør det?

Endret av Glitter
Skrevet
Glitter skrev (1 minutt siden):

Jeg forstår meg ikke på han. Dette med at han er en reptil. Han ser jo ut som et menneske. Hvorfor blir ikke han betegnet som psykotisk når jeg blir det? Er det funksjonsnivå som avgjør det?

Jeg antar det er funksjonsnviå, ja. Men det er noe jeg lenge har syntes har vært et interessant tema - hvor går grensen mellom religion/spiritualitet og vrangforestilling/psykose.

Skrevet
slabbedask skrev (3 minutter siden):

Kunne han ikke heller brukt den "helbredende" medaljongen han selv selger i nettbutikken sin?

Den funker bare på betalende kunder.

Skrevet
Vhanja skrev (2 minutter siden):

Jeg antar det er funksjonsnviå, ja. Men det er noe jeg lenge har syntes har vært et interessant tema - hvor går grensen mellom religion/spiritualitet og vrangforestilling/psykose.

Lurer på det samme. Hvordan psykiatrien vurderer det. Føler meg misforstått. Noen ganger får jeg lyst til å lyve meg ut av det, men da blir universet sint. Samtidig blir universet sint av at jeg forteller om stemmer. Så det er ikke til å bli klok på!

Skrevet
Glitter skrev (2 minutter siden):

Lurer på det samme. Hvordan psykiatrien vurderer det. Føler meg misforstått. Noen ganger får jeg lyst til å lyve meg ut av det, men da blir universet sint. Samtidig blir universet sint av at jeg forteller om stemmer. Så det er ikke til å bli klok på!

Men du ser vel også at du har lavt funksjonsnivå? Så jeg forstår ikke at det er å misforstå.

Skrevet
Vhanja skrev (1 minutt siden):

Men du ser vel også at du har lavt funksjonsnivå? Så jeg forstår ikke at det er å misforstå.

Ja har lavt funksjonsnivå. Har mistet ALLE interesser. Vil INGENTING. 

Skrevet
Glitter skrev (1 minutt siden):

Ja har lavt funksjonsnivå. Har mistet ALLE interesser. Vil INGENTING. 

Så da er det jo deres konklusjoner veldig forståelige.

Skrevet
Vhanja skrev (2 minutter siden):

Så da er det jo deres konklusjoner veldig forståelige.

Åja?

Skrevet
Glitter skrev (Akkurat nå):

Åja?

Fordi en av kriteriene for når tro/religion blir psykose er når funksjonsevne faller. Og det har det gjort hos deg.

Skrevet
Vhanja skrev (1 minutt siden):

Fordi en av kriteriene for når tro/religion blir psykose er når funksjonsevne faller. Og det har det gjort hos deg.

Åja. Ja det er jo sant. Jeg pleide å være tynn og GODT trent. Ikke noe sånt nå. 

Skrevet

Åja. Ja det er jo sant. Jeg pleide å være tynn og GODT trent. Ikke noe sånt nå. 

Samme her… 

Skrevet
Marye skrev (Akkurat nå):

Samme her… 

Kjipt ikkesant?

Skrevet

Kjipt ikkesant?

Bmi på 19 var normalen min..

Skrevet
Marye skrev (Akkurat nå):

Bmi på 19 var normalen min..

Min og...

Skrevet
Glitter skrev (24 minutter siden):

Jeg lurer på i om sånne som han tror på det de selv sier eller om de bare kynisk utnytter andre som tror.

Jeg tipper en mellomting. Han er nok ganske ganske åpen til sinns (AKA snev av psykose), men ikke verre enn at han vet å få penger ut av det.

Skrevet
Grendel skrev (2 minutter siden):

Jeg lurer på i om sånne som han tror på det de selv sier eller om de bare kynisk utnytter andre som tror.

Jeg tipper en mellomting. Han er nok ganske ganske åpen til sinns (AKA snev av psykose), men ikke verre enn at han vet å få penger ut av det.

Åja. Det er rart for meg.

Skrevet (endret)

Må innrømme at jeg tidvis har lurt på om hensikten med å bo  i Norge har vært nettopp å få denne operasjonen. Blir spennende å se om han/de blir værende.

Endret av Ekstra

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...