Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
Ekstra skrev (10 minutter siden):

Må innrømme at jeg tidvis har lurt på om hensikten med å bo  i Norge har vært nettopp å få denne operasjonen. Blir spennende å se om han/de blir værende.

Jeg har også hatt de samme tankene.
Han har ikke hatt mye godt og si om Norge og nordmenn. Men det Norske helsevesenet benytter han seg av.

Anonymkode: 2f53f...e20

Videoannonse
Annonse
Skrevet
slabbedask skrev (2 timer siden):

Kunne han ikke heller brukt den "helbredende" medaljongen han selv selger i nettbutikken sin?

Ja, Durek har ikke tatt  "medaljongen" i bruk når det gjelder svigerfaren sin sykdom.  

Skrevet
Vhanja skrev (2 timer siden):

Jeg antar det er funksjonsnviå, ja. Men det er noe jeg lenge har syntes har vært et interessant tema - hvor går grensen mellom religion/spiritualitet og vrangforestilling/psykose.

Enig i at det er et interessant tema. Jeg tror nok også det her kan legges på en god dose sjarlatanisme.

Skrevet
Glitter skrev (3 timer siden):

Lurer på det samme. Hvordan psykiatrien vurderer det. Føler meg misforstått. Noen ganger får jeg lyst til å lyve meg ut av det, men da blir universet sint. Samtidig blir universet sint av at jeg forteller om stemmer. Så det er ikke til å bli klok på!

Denne tråden skulle vel ikke handle om deg?

Skrevet
Vhanja skrev (3 timer siden):

Jeg visste han gikk på dialyse flere dager i uken. Har en kollega som gjør det. Veldig bra at han fikk ny nyre. Selv om jeg synes han er en teit klovn så ønsker jeg ham ikke død.

Jeg vil også at folk skal få nødvendig helsehjelp - helt uavhengig av hvor sympatiske, hvor bra mennesker osv. de er. 

Skrevet
slabbedask skrev (8 minutter siden):

Kunne ikke brydd meg mindre.

Hvem har donert sin nyre til han?  

Skrevet
Musikk skrev (43 minutter siden):

Hvem har donert sin nyre til han?  

Det er ingen åpenhet rundt donasjon og mottak av organer i Norge. Unntaket er hvis familiemedlemmer donerer et organ de kan klare seg uten, mens de lever. Hvis det er en god match, kan f.eks. en forelder donere én av sine to nyrer til sitt voksne barn. Mange kan klare seg fint med én frisk nyre. Men svært mange andre organer må jo komme fra en som er død, og da holdes alt anonymt.

Blir det spekulert noe rundt denne donasjonen, bør det tas med en stor klype salt. 

Skrevet
laban skrev (15 minutter siden):

Det er ingen åpenhet rundt donasjon og mottak av organer i Norge. Unntaket er hvis familiemedlemmer donerer et organ de kan klare seg uten, mens de lever. Hvis det er en god match, kan f.eks. en forelder donere én av sine to nyrer til sitt voksne barn. Mange kan klare seg fint med én frisk nyre. Men svært mange andre organer må jo komme fra en som er død, og da holdes alt anonymt.

Blir det spekulert noe rundt denne donasjonen, bør det tas med en stor klype salt. 

Det kan være hvemsomhelst som har donert en nyre til han umulig og vite. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Det er problemer i kongehuset leser jeg.

image.thumb.png.ad7f7cb7cd354b05599971b1da944a7f.png

Anonymkode: 20418...a5e

Mellom Dronning Sonja og Mette Marit er det vist isfront. Hvem krangler med ei dame på 89 år? 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...