Worrisome_plenty Skrevet 26. august Skrevet 26. august One av Metallica her. Kjøpte AJFA dagen det kom ut og den låta har bodd i hodet mitt siden. Selv om det kan gå lang tid i mellom hver gang jeg spiller den. Hvis du svarer, husk bare 1 regelen🙂 1 Siter
Ekstra Skrevet 26. august Skrevet 26. august I dag er det vel Jolene av og med Dolly Parton 💝 7 Siter
cilie Skrevet 26. august Skrevet 26. august Worrisome_plenty skrev (9 minutter siden): One av Metallica her. Kjøpte AJFA dagen det kom ut og den låta har bodd i hodet mitt siden. Selv om det kan gå lang tid i mellom hver gang jeg spiller den. Hvis du svarer, husk bare 1 regelen🙂 Jeg er enig i at den er bra. Jeg liker så ulik musikk at det er klin umulig å lande på kun 1. 1 Siter
emilie321 Skrevet 26. august Skrevet 26. august cilie skrev (30 minutter siden): Jeg er enig i at den er bra. Jeg liker så ulik musikk at det er klin umulig å lande på kun 1. Samme her. Prøvde meg en gang med å skrive en sang som nr 1, men det ble helt feil🤭 0 Siter
Musikk Skrevet 26. august Skrevet 26. august (endret) Ekstra skrev (41 minutter siden): I dag er det vel Jolene av og med Dolly Parton 💝 I dag er det Dolly Parton og Kenny Rogers Islands in the Stream💝 Endret 26. august av Musikk 0 Siter
Musikk Skrevet 26. august Skrevet 26. august Worrisome_plenty skrev (50 minutter siden): One av Metallica her. Kjøpte AJFA dagen det kom ut og den låta har bodd i hodet mitt siden. Selv om det kan gå lang tid i mellom hver gang jeg spiller den. Hvis du svarer, husk bare 1 regelen🙂 Dette ble vanskelig😉jeg som har så mange låter jeg kunne ha nevnt🙂 1 Siter
Vhanja Skrevet 26. august Skrevet 26. august Helt umulig å svare på. For meg finnes det ikke èn beste sang. Noen er best på tekst, noen er best på melodi, noen på stemning, noen på best-i-tiden-den-kom... det er så mye som spiller inn. 1 Siter
morsan Skrevet 26. august Skrevet 26. august Å, jeg er generelt sett ikke så glad i å kåre den ene beste greia i en eller annen kategori. Det er så stort, lissom, bare én??! Men Bohemian Rhapsody har jo ALT, da. Den er strengt tatt å regne som mer enn bare én sang. 4 Siter
Vhanja Skrevet 26. august Skrevet 26. august Men, ok, gun to my head: Karma Police - Radiohead 0 Siter
Grendel Skrevet 26. august Skrevet 26. august Jeg tror jeg også holder meg til Dolly Parton i dag. Det gjør det litt enklere å velge én låt: "I will always love you" Versjonen med Whitney Houston. Er best. Ikke at Dolly er dårligere, men hun er nok bedre på ting som er mer livat. Jolene og sånt. 2 Siter
Musikk Skrevet 26. august Skrevet 26. august Grendel skrev (22 minutter siden): Jeg tror jeg også holder meg til Dolly Parton i dag. Det gjør det litt enklere å velge én låt: "I will always love you" Versjonen med Whitney Houston. Er best. Ikke at Dolly er dårligere, men hun er nok bedre på ting som er mer livat. Jolene og sånt. Nå må jeg innrømme noe🙈jeg har altid tror dette var Elvis sin sang🙂Dolly som har skreve sangen ikke Elvis. 1 Siter
Vhanja Skrevet 26. august Skrevet 26. august (endret) Musikk skrev (10 minutter siden): Nå må jeg innrømme noe🙈jeg har altid tror dette var Elvis sin sang🙂Dolly som har skreve sangen ikke Elvis. Sangen ble først skrevet og performed av Dolly og så udødeliggjort av Celine Dion til filmen "Titanic". Tror aldri Elvis sang den. Endret 26. august av Vhanja 0 Siter
Ekstra Skrevet 26. august Skrevet 26. august Vhanja skrev (2 minutter siden): Sangen ble først skrevet og performed av Dolly og så udødeliggjort av Celine Dion til filmen "Titanic". Tror aldri Elvis sang den. Nå er vel også du på bærtur, denne sangen har aldri vært i Titanic, men derimot i Bodyguard, med Whitney. 0 Siter
Grendel Skrevet 26. august Skrevet 26. august Vhanja skrev (3 minutter siden): Sangen ble først skrevet og performed av Dolly og så udødeliggjort av Celine Dion til filmen "Titanic". Tror aldri Elvis sang den. Dolly Parton har skrevet den. Jeg kjenner den fra Whitney Houston i filmen "The bodyguard". Hvis Celine Dion har sunget den så er det helt nytt for meg. 0 Siter
Vhanja Skrevet 26. august Skrevet 26. august Grendel skrev (1 minutt siden): Dolly Parton har skrevet den. Jeg kjenner den fra Whitney Houston i filmen "The bodyguard". Hvis Celine Dion har sunget den så er det helt nytt for meg. Oi, sorry, her er det jeg som blander veldig. Jeg mente selvsagt at Whitney Houston sang den til Bodyguard. Jeg var helt ute av sync her. 1 Siter
Ikkeanonymnok Skrevet 26. august Skrevet 26. august Vhanja skrev (Akkurat nå): Oi, sorry, her er det jeg som blander veldig. Jeg mente selvsagt at Whitney Houston sang den til Bodyguard. Jeg var helt ute av sync her. Jaggu godt de mentalt friske også kan være litt på viddene innimellom. 1 Siter
slabbedask Skrevet 26. august Skrevet 26. august Musikk skrev (19 minutter siden): Nå må jeg innrømme noe🙈jeg har altid tror dette var Elvis sin sang🙂Dolly som har skreve sangen ikke Elvis. Elvis ville spille inn låten, men hans manager var for grådig. https://en.wikipedia.org/wiki/I_Will_Always_Love_You 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.