Gå til innhold

Hva synes du er den beste låten som er lagd?

Anbefalte innlegg

Worrisome_plenty
Skrevet

One av Metallica her. Kjøpte AJFA dagen det kom ut og den låta har bodd i hodet mitt siden. Selv om det kan gå lang tid i mellom hver gang jeg spiller den.

Hvis du svarer, husk bare 1 regelen🙂

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I dag er det vel Jolene av og med Dolly Parton 💝

Skrevet
Worrisome_plenty skrev (9 minutter siden):

One av Metallica her. Kjøpte AJFA dagen det kom ut og den låta har bodd i hodet mitt siden. Selv om det kan gå lang tid i mellom hver gang jeg spiller den.

Jeg er enig i at den er bra. Jeg liker så ulik musikk at det er klin umulig å lande på kun 1. 

Skrevet
cilie skrev (30 minutter siden):

Jeg er enig i at den er bra. Jeg liker så ulik musikk at det er klin umulig å lande på kun 1. 

Samme her.  Prøvde meg en gang med å skrive en sang som nr 1, men det ble helt feil🤭

Skrevet (endret)
Ekstra skrev (41 minutter siden):

I dag er det vel Jolene av og med Dolly Parton 💝

I dag er det Dolly Parton og Kenny Rogers   Islands in the Stream💝

Endret av Musikk
Skrevet
Worrisome_plenty skrev (50 minutter siden):

Dette ble vanskelig😉jeg som har så mange låter jeg kunne ha nevnt🙂

Skrevet

Helt umulig å svare på. For meg finnes det ikke èn beste sang. 

Noen er best på tekst, noen er best på melodi, noen på stemning, noen på best-i-tiden-den-kom... det er så mye som spiller inn.

Skrevet

Å, jeg er generelt sett ikke så glad i å kåre den ene beste greia i en eller annen kategori. Det er så stort, lissom, bare én??! :o 

Men Bohemian Rhapsody har jo ALT, da. Den er strengt tatt å regne som mer enn bare én sang.

Skrevet

Jeg tror jeg også holder meg til Dolly Parton i dag. Det gjør det litt enklere å velge én låt:

"I will always love you"

Versjonen med Whitney Houston. Er best. Ikke at Dolly er dårligere,  men hun er nok bedre på ting som er mer livat. Jolene og sånt. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...