Gå til innhold

Hva synes du er den beste låten som er lagd?

Anbefalte innlegg

psykedeliker
Skrevet

Hvis jeg absolutt må velge én blir det "4:33" av John Cage, gjerne i orkesterversjon. Det er noe spesielt med den som jeg ikke helt klarer å sette fingeren på.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
psykedeliker skrev (31 minutter siden):

Hvis jeg absolutt må velge én blir det "4:33" av John Cage, gjerne i orkesterversjon. Det er noe spesielt med den som jeg ikke helt klarer å sette fingeren på.

Det spesielle er jo alle lydene som er der selv om det er stille og hvordan vi henger oss opp i dem når noe vi ikke forventer skjer.

Skrevet
Vhanja skrev (1 time siden):

Sangen ble først skrevet og performed av Dolly og så udødeliggjort av Celine Dion til filmen "Titanic".

Tror aldri Elvis sang den.

My Heart Will Go On av Céline Dion du tenkte på sikkert. 

AnonymBruker
Skrevet
Musikk skrev (53 minutter siden):

Elvis sang han ikke denne sangen til sin kone. Nei han gjorde ikke det. 

Ifølge Pricilla selv sang han den for henne da de gikk ut av rettsalen

Anonymkode: 19926...268

Skrevet

Den beste sangen er Time med Pink Floyd,  Hør på teksten og hvis dere er over 40 … så skjønner der hva jeg tenker.

Skrevet
Dorthe skrev (28 minutter siden):

Den beste sangen er Time med Pink Floyd,  Hør på teksten og hvis dere er over 40 … så skjønner der hva jeg tenker.

Jeg klarer aldri å bestemme meg for en - men det beste med en slik tråd som denne, er at man blir minnet på musikk som har betydd noe tidligere - og som er vel verdt å tas frem igjen. høres på Time nå:-)

Skrevet
Musikk skrev (9 timer siden):

My Heart Will Go On av Céline Dion du tenkte på sikkert. 

Ja, jeg blandet de to.

Stikkelsbær
Skrevet (endret)

Mitt største musikk-øyeblikk var Jan Werner Danielsen som sang Bachs Air under Nobelkonserten. Blir aldri ferdig med den, og har hørt og sett det opptaket hundrevis av ganger.

Endret av Stikkelsbær

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...