psykedeliker Skrevet 14 timer siden Skrevet 14 timer siden Hvis jeg absolutt må velge én blir det "4:33" av John Cage, gjerne i orkesterversjon. Det er noe spesielt med den som jeg ikke helt klarer å sette fingeren på. 0 Siter
Lady HM Skrevet 13 timer siden Skrevet 13 timer siden psykedeliker skrev (31 minutter siden): Hvis jeg absolutt må velge én blir det "4:33" av John Cage, gjerne i orkesterversjon. Det er noe spesielt med den som jeg ikke helt klarer å sette fingeren på. Det spesielle er jo alle lydene som er der selv om det er stille og hvordan vi henger oss opp i dem når noe vi ikke forventer skjer. 1 Siter
Musikk Skrevet 13 timer siden Skrevet 13 timer siden (endret) slabbedask skrev (1 time siden): Elvis ville spille inn låten, men hans manager var for grådig. https://en.wikipedia.org/wiki/I_Will_Always_Love_You Elvis sang han ikke denne sangen til sin kone. Nei han gjorde ikke det. Endret 13 timer siden av Musikk 0 Siter
Musikk Skrevet 12 timer siden Skrevet 12 timer siden Vhanja skrev (1 time siden): Sangen ble først skrevet og performed av Dolly og så udødeliggjort av Celine Dion til filmen "Titanic". Tror aldri Elvis sang den. My Heart Will Go On av Céline Dion du tenkte på sikkert. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden Skrevet 12 timer siden Musikk skrev (53 minutter siden): Elvis sang han ikke denne sangen til sin kone. Nei han gjorde ikke det. Ifølge Pricilla selv sang han den for henne da de gikk ut av rettsalen Anonymkode: 19926...268 0 Siter
Dorthe Skrevet 11 timer siden Skrevet 11 timer siden Den beste sangen er Time med Pink Floyd, Hør på teksten og hvis dere er over 40 … så skjønner der hva jeg tenker. 1 Siter
frosken Skrevet 10 timer siden Skrevet 10 timer siden Dorthe skrev (28 minutter siden): Den beste sangen er Time med Pink Floyd, Hør på teksten og hvis dere er over 40 … så skjønner der hva jeg tenker. Jeg klarer aldri å bestemme meg for en - men det beste med en slik tråd som denne, er at man blir minnet på musikk som har betydd noe tidligere - og som er vel verdt å tas frem igjen. høres på Time nå:-) 3 Siter
Vhanja Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Musikk skrev (9 timer siden): My Heart Will Go On av Céline Dion du tenkte på sikkert. Ja, jeg blandet de to. 0 Siter
Stikkelsbær Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden (endret) Mitt største musikk-øyeblikk var Jan Werner Danielsen som sang Bachs Air under Nobelkonserten. Blir aldri ferdig med den, og har hørt og sett det opptaket hundrevis av ganger. Endret 3 timer siden av Stikkelsbær 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.