Musikk Skrevet 28. august Skrevet 28. august (endret) En klok mann har god bort🕯️ Endret 28. august av Musikk 2 Siter
Musikk Skrevet 28. august Forfatter Skrevet 28. august (endret) Hva husker dere kong Harald for? Endret 28. august av Musikk 0 Siter
Musikk Skrevet 28. august Forfatter Skrevet 28. august Den forsvunne diamanten skrev (Akkurat nå): De fine talene❤️ Ja❤️ 0 Siter
stjernestøv Skrevet 28. august Skrevet 28. august Godheten og omsorgen hans for folk og ikke minst inkluderingen av alle folk ❤️ Han var en klok mann med mye livsvisdom han. 2 Siter
Soleil70 Skrevet 28. august Skrevet 28. august Han var en klok, raus og god mann med masse humor. Jeg synes dette er veldig trist 😥 2 Siter
Vhanja Skrevet 28. august Skrevet 28. august Det var jo forventet, men likevel veldig trist nyhet å stå opp til i dag. Hvil i fred. 🌹 1 Siter
Lillemus Skrevet 28. august Skrevet 28. august Forventet, men veldig trist, litt som å miste en bestefar på en måte. Man følte liksom at man kjente Kongen litt, selv om man bare har sett ham på tv-skjermen. En flott mann med omtanke, varme og humor. Men jeg tror Haakon med tiden vil fylle hans sko meget godt. Kongen er død - leve Kongen. ❤️ 1 Siter
Vhanja Skrevet 28. august Skrevet 28. august Jeg husker da jeg fikk vite at Kong Olav var død. Jeg sto på badet om morgenen og gjorde meg klar til å gå på skolen, da nyheten kom over radio. Husker jeg ble skikkelig trist, selv om jeg bare var i tidlig tenårene. Selv om Kong Haralds bortgang var ventet så kom nyheten fortsatt brått på. Jeg satt på venterommet på legekontoret og ventet på min tur. Jeg ser gjennom en snap jeg har fått av ei veninne som sa noe om hvor trist det var at Kongen var død. Jeg fikk et likte sjokk likevel og akkurat i det øyeblikket ble jeg ropt opp og det var min tur. Jeg måtte faktisk ta meg litt sammen for jeg fikk klump i halsen. 1 Siter
Nicklusheletida Skrevet 28. august Skrevet 28. august Musikk skrev (2 timer siden): Hva husker dere kong Harald for? Rausheten, varmen og humoren. En mann å se opp til. Kong Håkon kommer også til å bli en flott Konge. 2 Siter
Ekstra Skrevet 28. august Skrevet 28. august Jeg var ved slottet nå kl. 12 og observerte flaggingen og blomster- og folkehavet. Jeg var der også under fotball-VM, og både likhetene og kontrastene var store. 3 Siter
Glitter Skrevet 28. august Skrevet 28. august Han var varm og inkluderende. Var rart å gå gjennom byen og se flagg på halv stang samtidig som jeg hørte kirkeklokkene. 1 Siter
stjernestøv Skrevet 28. august Skrevet 28. august Glitter skrev (7 minutter siden): Han var varm og inkluderende. Var rart å gå gjennom byen og se flagg på halv stang samtidig som jeg hørte kirkeklokkene. Jeg og hørte kirkeklokkene hit, de skulle slå i en time. 1 Siter
Glitter Skrevet 28. august Skrevet 28. august stjernestøv skrev (3 minutter siden): Jeg og hørte kirkeklokkene hit, de skulle slå i en time. Ja.. 1 Siter
Vhanja Skrevet 28. august Skrevet 28. august Vi bor like ved en kirke og hørte kirkeklokkene i en time her også. Vi så også salutten på TV og det var sterkt å se salutten og høre kirkeklokkene i bakgrunnen samtidig. 2 Siter
Musikk Skrevet 28. august Forfatter Skrevet 28. august Jeg og hørte kirkeklokkene blandet med barnelatter fra en skole i nærheten. 2 Siter
XbellaX Skrevet 28. august Skrevet 28. august Han var fin. Han var hel ved. Og jeg er sikker på Håkon vil gjøre en like god jobb. Jeg husker spesielt nyttårstalen i 2008: "Det krever sterk rygg å gå med verdighet gjennom krenkelser. Jeg skulle ønske vi sluttet å bruke betegnelsen "samfunnets svakeste". I realiteten er noen av dem de sterkeste blant oss". 11 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.