Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)
En klok mann har god bort🕯️ 
Endret av Musikk
  • Musikk endret tittelen til Kong Harald 🕯️
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hva husker dere kong Harald for? 

Endret av Musikk
Den forsvunne diamanten
Skrevet

De fine talene❤️

Skrevet
Den forsvunne diamanten skrev (Akkurat nå):

De fine talene❤️

Ja❤️

stjernestøv
Skrevet

Godheten og omsorgen hans for folk og ikke minst inkluderingen av alle folk ❤️ Han var en klok mann med mye livsvisdom han. 

Skrevet

Han var en klok, raus og god mann med masse humor. Jeg synes dette er veldig trist 😥

Skrevet

Det var jo forventet, men likevel veldig trist nyhet å stå opp til i dag.

Hvil i fred. 🌹

Skrevet

Forventet, men veldig trist, litt som å miste en bestefar på en måte. Man følte liksom at man kjente Kongen litt, selv om man bare har sett ham på tv-skjermen. En flott mann med omtanke, varme og humor. Men jeg tror Haakon med tiden vil fylle hans sko meget godt. Kongen er død - leve Kongen. ❤️ 

Skrevet

Jeg husker da jeg fikk vite at Kong Olav var død. Jeg sto på badet om morgenen og gjorde meg klar til å gå på skolen, da nyheten kom over radio. Husker jeg ble skikkelig trist, selv om jeg bare var i tidlig tenårene.

Selv om Kong Haralds bortgang var ventet så kom nyheten fortsatt brått på. Jeg satt på venterommet på legekontoret og ventet på min tur. Jeg ser gjennom en snap jeg har fått av ei veninne som sa noe om hvor trist det var at Kongen var død. Jeg fikk et likte sjokk likevel og akkurat i det øyeblikket ble jeg ropt opp og det var min tur.

Jeg måtte faktisk ta meg litt sammen for jeg fikk klump i halsen. 

Nicklusheletida
Skrevet
Musikk skrev (2 timer siden):

Hva husker dere kong Harald for? 

Rausheten,  varmen og humoren.  En mann å se opp til. 

Kong Håkon kommer også til å bli en flott Konge. 

Skrevet

Jeg var ved slottet nå kl. 12 og observerte flaggingen og blomster- og folkehavet. Jeg var der også under fotball-VM, og både likhetene og kontrastene var store.

Skrevet

Han var varm og inkluderende. Var rart å gå gjennom byen og se flagg på halv stang samtidig som jeg hørte kirkeklokkene. 

stjernestøv
Skrevet
Glitter skrev (7 minutter siden):

Han var varm og inkluderende. Var rart å gå gjennom byen og se flagg på halv stang samtidig som jeg hørte kirkeklokkene. 

Jeg og hørte kirkeklokkene hit, de skulle slå i en time. 

Skrevet
stjernestøv skrev (3 minutter siden):

Jeg og hørte kirkeklokkene hit, de skulle slå i en time. 

Ja..

Skrevet

Vi bor like ved en kirke og hørte kirkeklokkene i en time her også.

Vi så også salutten på TV og det var sterkt å se salutten og høre kirkeklokkene i bakgrunnen samtidig.

Skrevet

Jeg og hørte kirkeklokkene blandet med barnelatter fra en skole i nærheten. 

Skrevet

Han var fin. Han var hel ved. Og jeg er sikker på Håkon vil gjøre en like god jobb.

Jeg husker spesielt nyttårstalen i 2008: "Det krever sterk rygg å gå med verdighet gjennom krenkelser. Jeg skulle ønske vi sluttet å bruke betegnelsen "samfunnets svakeste". I realiteten er noen av dem de sterkeste blant oss"

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...