Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Har "smågrini' ved jevne mellomrom i hele dag. Det er lett å la seg bevege av alvoret som vises. Blant annet blitt rørt av salutter og kirkeklokker, og å se folk legge ned blomster på Slottsplassen og å lese kondolansemeldinger folk skriver. Ble rørt da Haakon i statsråd meddelte at han nå er Kong Haakon VIII, at Ingrid A nå er kronprinsesse, osv. Ja, av det meste egentlig. Alt rundt. I morgen skal jeg nok ikke følge så mye med. 

Endret av Vendi
Skrevet (endret)

En ting jeg synes var trist i dag🥺barna til Märtha Louise og sønnen til Mette Marit, fulgte ikke bilkortesjen med kong Haralds båre til slottet🥺Kong Harald var deres bestefar og🙂

Endret av Musikk
Skrevet (endret)
Musikk skrev (5 minutter siden):

En ting jeg synes var trist i dag🥺barna til Märtha Louise og sønnen til Mette Marit, fulgte ikke bilkortesjen med kong Haralds båre til slottet🥺Kong Harald var deres bestefar og🙂

Dette henger sammen med de ikke er konelige. 

Endret av Musikk
AnonymBruker
Skrevet
Musikk skrev (14 minutter siden):

De kjørte I den siste bilen.

Anonymkode: f9596...6fb

Skrevet (endret)

Og en annen ting jeg sitter og tenker på nå er at jeg synes kong Haakon er veldig sterk. Han har stått i, og står i, mye. Tenk bare nå; akkurat mistet sin far, men må allerede gjøre "kongeoppgaver". Snakk om å bli kastet rett ut i ting. Det er ventet at han straks også skal holde sin første tale til folket. Må si det er beundringsverdig. 

(Nå handler ikke denne tråden om han da, men hadde likevel lyst til å si det)

Endret av Vendi
Skrevet
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

De kjørte I den siste bilen.

Anonymkode: f9596...6fb

Det var godt og høre🙂

Skrevet
Vendi skrev (3 minutter siden):

Og en annen ting jeg sitter og tenker på nå er at jeg synes kong Haakon er veldig sterk. Han har stått i, og står i, mye. Tenk bare nå; akkurat mistet sin far, men må allerede gjøre "kongeoppgaver". Snakk om å bli kastet rett ut i ting. Det er ventet at han straks også skal holde sin første tale til folket. 

Så enig🙂 

Skrevet

Mener jeg såg to av barna til Märta Louise i slottes vinduet. Marius i et annet vindu. Filmet fra slottsplassen når et kor sang. 

Skrevet
Vendi skrev (7 timer siden):

Og en annen ting jeg sitter og tenker på nå er at jeg synes kong Haakon er veldig sterk. Han har stått i, og står i, mye. Tenk bare nå; akkurat mistet sin far, men må allerede gjøre "kongeoppgaver". Snakk om å bli kastet rett ut i ting. Det er ventet at han straks også skal holde sin første tale til folket. Må si det er beundringsverdig. 

Dette har han jo visst og vært forberedt på en god stund, men det er klart det er tøft for ham. Tenker det var godt for ham å krype under dyna i går kveld. 

Skrevet
Lillemus skrev (6 timer siden):

Dette har han jo visst og vært forberedt på en god stund, men det er klart det er tøft for ham. Tenker det var godt for ham å krype under dyna i går kveld. 

Ja, i den grad han klarer å slappe godt nok av til å få sove da. Hadde det vært meg hadde jeg nok ligget våken, tynget av alt ansvaret som hadde ligget på mine skuldre. Nei, han der tar jeg virkelig av meg hatten for. 

Skrevet (endret)

Buckingham Palace/Grenadier Guard  ❤️ (TV2.no) 

Endret av Musikk
Skrevet

Kongen snakket i hvert fall om et raust og inkluderende samfunn ❤️

Skrevet
Blondi skrev (1 minutt siden):

Men i det virkelige liv er det bare ikke sånn. Bare tomme ord. 

Skrevet
Blondi skrev (5 minutter siden):

Jeg skjønner at dette er veldig tøft for deg.

Du vil jo så gjerne bli inkludert her, og det skjønner jeg veldig godt. Det er ikke noe hyggelig når andre får likes og du ikke gjør det, og så skjønner jeg at det blir litt ekstra dumt når du blir lei deg for det og forteller det.

Jeg er enig i at vi skal ha et inkluderende samfunn. Her og ellers. Jeg håper du blir her, for det er koselig å lese trådene dine ❤️ 

Skrevet

Vil vise kongens tale: – Kan bli et veldig fint øyeblikk❤️Kong Haakon holder minnetale over sin far i kveld, ifølge kongehuset. Utopia jobber med å få til visning på hovedscenen🙂Stavanger var veldig glad i Kong Harald❤️en ære når kong Harald og Droning Sonja med famile besøkte byen! senes i 2025. 

Skrevet
ISW skrev (20 minutter siden):

Jeg skjønner at dette er veldig tøft for deg.

Du vil jo så gjerne bli inkludert her, og det skjønner jeg veldig godt. Det er ikke noe hyggelig når andre får likes og du ikke gjør det, og så skjønner jeg at det blir litt ekstra dumt når du blir lei deg for det og forteller det.

Jeg er enig i at vi skal ha et inkluderende samfunn. Her og ellers. Jeg håper du blir her, for det er koselig å lese trådene dine ❤️ 

Ja, alle velger å gjøre som de vil og hvor raus de vil være. Og klart det har ingen betydning for andre når de ikke er den ene. 
synes selv det er greit å si høyt urett! Det er bare til å ignorere. 
Tusen takk til Bibben ❤️ Som gjorde det! 

Heldigvis er det noen rause fine her også ❤️

Skrevet
Blondi skrev (2 minutter siden):

Ja, alle velger å gjøre som de vil og hvor raus de vil være. Og klart det har ingen betydning for andre når de ikke er den ene. 
synes selv det er greit å si høyt urett! Det er bare til å ignorere. 
Tusen takk til Bibben ❤️ Som gjorde det! 

Heldigvis er det noen rause fine her også ❤️

Bibben er kjempesnill ❤️ 

Håper du får en så fin kveld som mulig og en bra helg videre ❤️

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...