AnonymBruker Skrevet 29. august Skrevet 29. august Skriv gjerne om det er på snap, tlf eller melding. Anonymkode: 76a27...49e 0 Siter
emilie321 Skrevet 29. august Skrevet 29. august Hver dag på messanger og snap og innimellom på telefon. 0 Siter
Lillemus Skrevet 29. august Skrevet 29. august Har mer kontakt med den ene enn den andre, men det skyldes mest at den ene er en skikkelig mammadalt fremdeles. 😂 Med hen melder/snapper jeg nesten daglig, den andre flere ganger i uka, så det er ikke sånn at vi overhode ikke har kontakt altså. 0 Siter
påskelilje Skrevet 29. august Skrevet 29. august Jeg har ikke snap, så hos oss går det mest på messenger, men også sms og telefon. Eldstemann snakker jeg med på telefon kanskje hver 14.dag. Innimellom det, noen få meldinger oss to imellom. Han skriver og kommenterer ganske ofte i en familiechat vi har på messenger for alle fem. Han bor langt fra oss. Hun midterste melder jeg med hver dag, og ofte snakker vi sammen på telefon og, og så bruker hun familiechaten. Hun bor i nærheten, så jeg treffer henne fysisk også, kanskje 1-2 ganger i uka. Hun yngste melder jeg med noen ganger i uka, i tillegg til familiechaten. Vi snakker sammen på telefon 2-3 ganger i uka. Hun bor langt fra oss. Jeg synes vi følger hverandre tett i hverdagen, vi fem, selv om vi er spredt i tre landsdeler. Innimellom nesten litt for tett 😅 1 Siter
laban Skrevet 29. august Skrevet 29. august (endret) SMS eller telefon. Alt fra daglig til ukentlig. Barna bor i samme by som vi foreldre gjør, så vi sees ikke sjelden. Endret 29. august av laban 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 30. august Skrevet 30. august Hjelpes🙈 Er det virkelig vanlig å ha så mye kontakt med sine foreldre? Min mor er blitt enke så derfor har vi nå kaffebesøk en gang i uken. Det er en stor økning fra før. Vi sender hverandre sjeldent meldinger utenom. Anonymkode: dba45...2c7 1 Siter
Lillemus Skrevet 31. august Skrevet 31. august AnonymBruker skrev (8 timer siden): Hjelpes🙈 Er det virkelig vanlig å ha så mye kontakt med sine foreldre? Min mor er blitt enke så derfor har vi nå kaffebesøk en gang i uken. Det er en stor økning fra før. Vi sender hverandre sjeldent meldinger utenom. Anonymkode: dba45...2c7 Jeg hadde på ingen måte denne mengden kontakt med mine foreldre, men har et helt annet forhold til mine egne barn. 0 Siter
Dorthe Skrevet 31. august Skrevet 31. august Jeg skulle gjerne ha sett dem litt oftere. Minstemann ser jeg oftest og snakker med ofte, men han er litt mammadalt som Påskelilje sa. Datteren min har det altfor travelt og ringer innimellom på vei hjem når hun har senvakt. Ellers så tror jeg hun står på fra hun står opp og til hun legger seg. Men hun har alltid vært av de travle og jeg skjønner ikke alltid hvor for hun er så travel hele tida. 1 Siter
Ekstra Skrevet 31. august Skrevet 31. august (endret) Mine barn er veldig ulike; ene får jeg snapper og andre meldinger fra omtrent daglig, mens andre hører jeg lite fra i hverdagen, men h*n ringer og stikker innom oftere, dog ikke veldig ofte. Jeg må oftest ta initiativ til treff, men det er vel ganske normalt, vil jeg tro. Begge er travle med studier og jobb. Endret 31. august av Ekstra 0 Siter
morsan Skrevet 31. august Skrevet 31. august Meldinger eller snap iallfall ukentlig. Ikke daglig. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.