Gå til innhold

Hvor ofte melder, snapper eller ringer dere deres voksne barn?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Skriv gjerne om det er på snap, tlf eller melding. 

Anonymkode: 76a27...49e

Videoannonse
Annonse
emilie321
Skrevet

Hver dag på messanger og snap og innimellom på telefon.

stjernestøv
Skrevet

Hver dag på sms, snap eller telefon. 

Skrevet

Har mer kontakt med den ene enn den andre, men det skyldes mest at den ene er en skikkelig mammadalt fremdeles. 😂 Med hen melder/snapper jeg nesten daglig, den andre flere ganger i uka, så det er ikke sånn at vi overhode ikke har kontakt altså.

påskelilje
Skrevet

Jeg har ikke snap, så hos oss går det mest på messenger,  men også sms og telefon.

Eldstemann snakker jeg med på telefon kanskje hver 14.dag. Innimellom det, noen få meldinger oss to imellom. Han skriver og kommenterer ganske ofte i en familiechat vi har på messenger for alle fem. Han bor langt fra oss.

Hun midterste melder jeg med hver dag, og ofte snakker vi sammen på telefon og, og så bruker hun familiechaten. Hun bor i nærheten, så jeg treffer henne fysisk også, kanskje 1-2 ganger i uka.

Hun yngste melder jeg med noen ganger i uka, i tillegg til familiechaten. Vi snakker sammen på telefon 2-3 ganger i uka. Hun bor langt fra oss.

Jeg synes vi følger hverandre tett i hverdagen, vi fem, selv om vi er spredt i tre landsdeler. Innimellom nesten litt for tett 😅 

Skrevet (endret)

SMS eller telefon. Alt fra daglig til ukentlig. Barna bor i samme by som vi foreldre gjør, så vi sees ikke sjelden. 

Endret av laban
AnonymBruker
Skrevet

Hjelpes🙈 Er det virkelig vanlig å ha så mye kontakt med sine foreldre? 

Min mor er blitt enke så derfor har vi nå kaffebesøk en gang i uken. Det er en stor økning fra før. Vi sender hverandre sjeldent meldinger utenom.

Anonymkode: dba45...2c7

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Hjelpes🙈 Er det virkelig vanlig å ha så mye kontakt med sine foreldre? 

Min mor er blitt enke så derfor har vi nå kaffebesøk en gang i uken. Det er en stor økning fra før. Vi sender hverandre sjeldent meldinger utenom.

Anonymkode: dba45...2c7

Jeg hadde på ingen måte denne mengden kontakt med mine foreldre, men har et helt annet forhold til mine egne barn. 

Skrevet

Jeg skulle gjerne ha sett dem litt oftere.  Minstemann ser jeg oftest og snakker med ofte, men han er litt mammadalt som Påskelilje sa.  Datteren min har det altfor travelt og ringer innimellom på vei hjem når hun har senvakt.  Ellers så tror jeg hun står på fra hun står opp og til hun legger seg.  Men hun har alltid vært av de travle og jeg skjønner ikke alltid hvor for hun er så travel hele tida.

Skrevet (endret)

Mine barn er veldig ulike; ene får jeg snapper og andre meldinger fra omtrent daglig, mens andre hører jeg lite fra i hverdagen, men h*n ringer og stikker innom oftere, dog ikke veldig ofte. Jeg må oftest ta initiativ til treff, men det er vel ganske normalt, vil jeg tro. Begge er travle med studier og jobb.

Endret av Ekstra
Skrevet

Meldinger eller snap iallfall ukentlig. Ikke daglig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...