stjernestøv Skrevet 30. august Skrevet 30. august Jeg vet ikke noe lenger, i går og i dag har vært tunge dager så håper det går over snart. jeg gjør mitt beste men vet det ikke er godt nok, er det meningen jeg skal leve sånn da? Det er jo det sikkert, det føles tomt bare. jeg forstår ikke helt, er dette en mental lidelse? Har hatt sjelens mørke natt lenge nok, vil ikke der igjen. Bare ser meg selv klart og det er så mye å jobbe med, vet ikke hvor jeg skal begynne. Det er kanskje sånn med skyggearbeid? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 30. august Skrevet 30. august stjernestøv skrev (6 minutter siden): Jeg vet ikke noe lenger, i går og i dag har vært tunge dager så håper det går over snart. jeg gjør mitt beste men vet det ikke er godt nok, er det meningen jeg skal leve sånn da? Det er jo det sikkert, det føles tomt bare. jeg forstår ikke helt, er dette en mental lidelse? Har hatt sjelens mørke natt lenge nok, vil ikke der igjen. Bare ser meg selv klart og det er så mye å jobbe med, vet ikke hvor jeg skal begynne. Det er kanskje sånn med skyggearbeid? Det er kanskje sånn psykose er? Anonymkode: 8324e...70c 0 Siter
XbellaX Skrevet 30. august Skrevet 30. august stjernestøv skrev (8 minutter siden): Jeg vet ikke noe lenger, i går og i dag har vært tunge dager så håper det går over snart. jeg gjør mitt beste men vet det ikke er godt nok, er det meningen jeg skal leve sånn da? Det er jo det sikkert, det føles tomt bare. jeg forstår ikke helt, er dette en mental lidelse? Har hatt sjelens mørke natt lenge nok, vil ikke der igjen. Bare ser meg selv klart og det er så mye å jobbe med, vet ikke hvor jeg skal begynne. Det er kanskje sånn med skyggearbeid? Det virker ganske normalt ut i fra den påkjenningen du lever i. Ta vare på deg selv midt oppe i alt. Gjør noe som er godt for kropp og sjel. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 30. august Forfatter Skrevet 30. august AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Det er kanskje sånn psykose er? Anonymkode: 8324e...70c Nei det er jo ikke det, er jo ikke psykotisk og det vet jeg godt. Jeg bare ser meg selv klarere enn før og alt jeg må gjøre for å få det bedre. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 30. august Forfatter Skrevet 30. august XbellaX skrev (1 minutt siden): Det virker ganske normalt ut i fra den påkjenningen du lever i. Ta vare på deg selv midt oppe i alt. Gjør noe som er godt for kropp og sjel. Ok, ja det er vel normal sikkert. Jo takk, prøver på det. Så blir kroppen full av smerter og jeg skjønner det ikke. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 30. august Skrevet 30. august stjernestøv skrev (8 minutter siden): Jeg vet ikke noe lenger, i går og i dag har vært tunge dager så håper det går over snart. jeg gjør mitt beste men vet det ikke er godt nok, er det meningen jeg skal leve sånn da? Det er jo det sikkert, det føles tomt bare. jeg forstår ikke helt, er dette en mental lidelse? Har hatt sjelens mørke natt lenge nok, vil ikke der igjen. Bare ser meg selv klart og det er så mye å jobbe med, vet ikke hvor jeg skal begynne. Det er kanskje sånn med skyggearbeid? At du har hatt tunge dager i går og i dag tror jeg kommer av at kongen er død. De fleste er nok påvirket i større eller mindre grad. Stemningen blant folk er dempet og etter tenksom. Du er jo følsom og tar følelser lett inn. Samtidig har du mye i ditt eget liv som er krevende. Anonymkode: 69ddb...caa 0 Siter
XbellaX Skrevet 30. august Skrevet 30. august stjernestøv skrev (Akkurat nå): Ok, ja det er vel normal sikkert. Jo takk, prøver på det. Så blir kroppen full av smerter og jeg skjønner det ikke. Kropp og sjel henger sammen. Jeg du får en god natt med søvn, kanskje det hjelper litt. 0 Siter
psykedeliker Skrevet 30. august Skrevet 30. august stjernestøv skrev (19 minutter siden): Jeg vet ikke noe lenger, i går og i dag har vært tunge dager så håper det går over snart. jeg gjør mitt beste men vet det ikke er godt nok, er det meningen jeg skal leve sånn da? Ifølge din egen livsfilosofi er det fordi du skal lære noe av det. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 30. august Forfatter Skrevet 30. august XbellaX skrev (Akkurat nå): Kropp og sjel henger sammen. Jeg du får en god natt med søvn, kanskje det hjelper litt. Jo og jeg snakker med kroppen min men får ikke noe svar, virker som om det er nedenom og hjem med meg. Sjelen min vil vel det da, ja håper på god søvn i natt. Er sliten men det skal man jo ikke si. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 30. august Forfatter Skrevet 30. august psykedeliker skrev (1 minutt siden): Ifølge din egen livsfilosofi er det fordi du skal lære noe av det. Ja jeg spør og prøver å finne ut hva jeg skal lære av det, får ikke svar. Sjelen som vil dette da men ikke egoet mitt. 0 Siter
XbellaX Skrevet 30. august Skrevet 30. august stjernestøv skrev (Akkurat nå): Jo og jeg snakker med kroppen min men får ikke noe svar, virker som om det er nedenom og hjem med meg. Den er sikkert lei av at du bare snakker med hodet og retter alt ditt fokus innover, og aldri snakker med den, ...så nå gir den litt blanke i deg .. som en trassig femåring :- ) stjernestøv skrev (Akkurat nå): Sjelen min vil vel det da, ja håper på god søvn i natt. Er sliten men det skal man jo ikke si. Jo, det skal man absolutt si. Ingen går rundt og er supermennesker til enhver tid. Det er lov å være sliten. Ingen får det bedre av å undertrykke egne behov. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 30. august Forfatter Skrevet 30. august XbellaX skrev (1 minutt siden): Den er sikkert lei av at du bare snakker med hodet og retter alt ditt fokus innover, og aldri snakker med den, ...så nå gir den litt blanke i deg .. som en trassig femåring :- ) Jo, det skal man absolutt si. Ingen går rundt og er supermennesker til enhver tid. Det er lov å være sliten. Ingen får det bedre av å undertrykke egne behov. Jo det har du sikkert rett i, må fokusere på kroppen og ta vare på den. Ja men det skaper jo negative tanker og følelser, nei får bare være i det og akseptere det som det er. 0 Siter
psykedeliker Skrevet 30. august Skrevet 30. august XbellaX skrev (14 minutter siden): Jo, det skal man absolutt si. Ingen går rundt og er supermennesker til enhver tid. Det er lov å være sliten. Ingen får det bedre av å undertrykke egne behov. Hysj! 🤐 Ikke forstyrr læringsprosessen nå. Stjernestøv må få finne ut av dette selv. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 30. august Forfatter Skrevet 30. august psykedeliker skrev (31 minutter siden): Hysj! 🤐 Ikke forstyrr læringsprosessen nå. Stjernestøv må få finne ut av dette selv. Ja noe skal jeg lære det er sikkert og visst, tror en ting er at jeg må akseptere det jeg ikke kan kontrollere. Prøver på det hver dag, vanskelig når det er barna syns jeg. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 30. august Forfatter Skrevet 30. august Er nok bare oppgitt over meg selv, må komme tilbake til det rette sporet. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 30. august Forfatter Skrevet 30. august AnonymBruker skrev (1 time siden): At du har hatt tunge dager i går og i dag tror jeg kommer av at kongen er død. De fleste er nok påvirket i større eller mindre grad. Stemningen blant folk er dempet og etter tenksom. Du er jo følsom og tar følelser lett inn. Samtidig har du mye i ditt eget liv som er krevende. Anonymkode: 69ddb...caa Ja det er mulig det, har tenkt på det og som en mulighet. Det er jo tungt nå for alle så blir vel påvirket av de, og mye i mitt eget liv ja rundt meg. Vi får være som vi er inntil videre. 0 Siter
XbellaX Skrevet 30. august Skrevet 30. august stjernestøv skrev (3 timer siden): Jo det har du sikkert rett i, må fokusere på kroppen og ta vare på den. Ja men det skaper jo negative tanker og følelser, nei får bare være i det og akseptere det som det er. Å være ærlig, både overfor seg selv og andre er fint. Ekstra fint om det følges opp med at man setter grenser, både for seg selv og andre. Håper på en bedre dag i morgen. Nå er vi snart i fårikål-sesongen, det hjelper mot alt. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 31. august Forfatter Skrevet 31. august XbellaX skrev (10 timer siden): Å være ærlig, både overfor seg selv og andre er fint. Ekstra fint om det følges opp med at man setter grenser, både for seg selv og andre. Håper på en bedre dag i morgen. Nå er vi snart i fårikål-sesongen, det hjelper mot alt. Jo det er sant, ja må sette grense og man kan ikke forandre andre enn seg selv. Folk har sitt liv, sånn er det bare. Jo nett oppe og ser lysere ut i dag Ja må spise det, er godt det. 0 Siter
sofelus Skrevet 31. august Skrevet 31. august stjernestøv skrev (15 timer siden): Nei det er jo ikke det, er jo ikke psykotisk og det vet jeg godt. Jeg bare ser meg selv klarere enn før og alt jeg må gjøre for å få det bedre. Det er pga av tarot viser deg hvem du er 😀 0 Siter
stjernestøv Skrevet 31. august Forfatter Skrevet 31. august sofelus skrev (14 minutter siden): Det er pga av tarot viser deg hvem du er 😀 Fikk en positiv tarot reading i går faktisk Ble glad for den. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.