stjernestøv Skrevet 31. august Forfatter Skrevet 31. august Det blir for mye og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre, har tatt vival i dag og kommer til å ta når jeg legger meg. Nå er jeg i beredskap pga min far, har nett vært der og han er ikke bra. 0 Siter
XbellaX Skrevet 31. august Skrevet 31. august stjernestøv skrev (2 minutter siden): Det blir for mye og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre, har tatt vival i dag og kommer til å ta når jeg legger meg. Nå er jeg i beredskap pga min far, har nett vært der og han er ikke bra. Da skjermer du deg resten av kvelden. Se på noe hyggelig, gjør noe som gir deg ro. Ha telefonen på pga din far, men la vær å svare alle andre. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 31. august Forfatter Skrevet 31. august XbellaX skrev (15 minutter siden): Da skjermer du deg resten av kvelden. Se på noe hyggelig, gjør noe som gir deg ro. Ha telefonen på pga din far, men la vær å svare alle andre. Ja skal prøve på det. 1 Siter
stjernestøv Skrevet 31. august Forfatter Skrevet 31. august Får hjelp da og vi er jo aldri alene. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.