Gå til innhold

Er jeg unormal? Kynisk?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg sørger ikke. Nå. Ikke mye iallfall. Mtp det som har skjedd og preger landet?

Anonymkode: 7a721...c2a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

@Admin kan du slette. Det er vel tabu. Og sikkert jeg som er ett dårlig menneske..

AnonymBruker
Skrevet

Vi reagerer ulikt. Det er ingen fasit på hva som er riktig. At du ikke reagerer betyr ikke at du er kynisk. Jeg har blitt veldig lei meg og kunne ønske jeg ble mindre lei meg for det er så slitsomt å være så trist. 

Anonymkode: bbb44...2fe

AnonymBruker
Skrevet

Man kan ikke bestemme hva man skal føle. Alle reagerer forskjellig. Helt normalt 

Anonymkode: 7891e...a22

Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Jeg sørger ikke. Nå. Ikke mye iallfall. Mtp det som har skjedd og preger landet?

Da er vi to 😀

Skrevet

Sørger ikke noe spesielt jeg heller. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Jeg kjenner at jeg blir litt vemodig av visse bilder, tilbakeblikk på hendelser eller når jeg ser nære personer av Kongen er lei seg, men jeg sørger ikke. 

Det er fullstendig normalt, og ikke noe å skamme seg over.

Nicklusheletida
Skrevet

Det er vel ikke så unormalt. Kong Harald hadde en nydelig personlighet, men at en mann som nærmer seg 90 år dør, får ikke frem tårene hos meg. 

Det som får tårene til å renne er når jeg tenker på og synet av Dronning  Sonja. 

stjernestøv
Skrevet
Nicklusheletida skrev (1 minutt siden):

Det er vel ikke så unormalt. Kong Harald hadde en nydelig personlighet, men at en mann som nærmer seg 90 år dør, får ikke frem tårene hos meg. 

Det som får tårene til å renne er når jeg tenker på og synet av Dronning  Sonja. 

Ja det er det jeg tenker og, han har hatt et langt godt og innholdsrikt liv. 

AnonymBruker
Skrevet
nachnoo skrev (19 minutter siden):

Da er vi to 😀

Glitter skrev (10 minutter siden):

Sørger ikke noe spesielt jeg heller. 

Da er vi 3.

@Admin må gjerne la tråden stå. Jeg trodde det var tabu.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kan heller ikke si at jeg sørger. Men jeg blir påvirket av stemningen og alt som blir skrevet. Samtidig vissheten om at en epoke er over.

Anonymkode: 27e88...951

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

@Admin kan du slette. Det er vel tabu. Og sikkert jeg som er ett dårlig menneske..

Jeg skjønner ikke bruken av ordet tabu i denne sammenheng? Hva tenker du er tabu?

Skrevet

Jeg syntes det var veldig trist på fredag da det nettopp hadde skjedd. Så videre litt i går. Men i dag kjenner jeg at jeg allerede begynner å bli mett av all omtalen i mediene. Har lest en del av det, men nå føler jeg meg allerede litt ferdig. 

Skrevet
Vendi skrev (1 minutt siden):

Jeg syntes det var veldig trist på fredag da det nettopp hadde skjedd. Så videre litt i går. Men i dag kjenner jeg at jeg allerede begynner å bli mett av all omtalen i mediene. Har lest en del av det, men nå føler jeg meg allerede litt ferdig. 

Samme her. Det blir rett og slett «too much» og for intenst. 

Skrevet
dusken skrev (3 minutter siden):

Samme her. Det blir rett og slett «too much» og for intenst. 

Enig! 

psykedeliker
Skrevet
XbellaX skrev (3 timer siden):

Jeg skjønner ikke bruken av ordet tabu i denne sammenheng?

Da må du lese deg opp på manus.

AnonymBruker
Skrevet
XbellaX skrev (3 timer siden):

Jeg skjønner ikke bruken av ordet tabu i denne sammenheng? Hva tenker du er tabu?

Folk enkelte steder blir jo indignert eller sinte om du skriver noe negativt om omfanget av landesorgen.

Skrevet

Det var selvfølgelig trist at han døde, men han var en godt, voksen mann og jeg sørger ikke.  Akkurat nå synes jeg mest synd på Sonja, hun ser sliten og ser litt mer tuslete ut enn hun pleier.  

Dessuten synes jeg det er nok av alt på TV, de sier jo det samme om og om igjen.  Jeg har sett på en del og hørt Håkons tale, men nå er det nok.  Men tenker jeg skriver i kondolanseprotokollen her jeg bor og har lyst å dra ned til Oslo og se på prosesjonen til begravelsen.

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Jeg grått når bårebilen kjørte inn på slotte ellers ikke. 

Skrevet

Men, altså.... hva så om du skulle være unormal eller kynisk? Det gjør jo ikke noe. Vær den du er.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...