AnonymBruker Skrevet 1. september Skrevet 1. september For noen få uker siden tok jeg ultralyd av hjertet fordi jeg hadde hatt noen avvik på EKG hos fastlegen. Rett etter ultralyden sa hjertelegen at han ikke kunne finne noe galt med hjertet mitt + EKG-en som ble tatt der var fin, så jeg kunne dra hjem. I morgen har jeg time hos fastlegen, egentlig for å snakke om noe litt annet. Men jeg er bekymret for at hjertelegen kan ha oppdaget noe alvorlig etter å ha gått grundigere gjennom bildene i etterkant, og at dette kan ha blitt formidlet til fastlegen uten at noen har sagt ifra til meg enda. Jeg er redd for at hun har bestemt seg for å vente til den allerede oppsatte timen med å fortelle meg det ansikt til ansikt. Er ikke det vanlig prosedyre? Vet ikke om jeg egentlig har grunn til å bekymre meg, men hodet slutter ikke å spinne. Høres dette ut som en realistisk mulighet, eller overtenker jeg? Hvis hjertelegen hadde sett noe urovekkende, ville jeg vanligvis ha blitt kontaktet tidligere? Ville de ha ringt meg først? Som sagt rundt tre uker siden ultralyden. Håper på noen hjelpsomme svar 🙏 - Hilsen 22-åring Anonymkode: 56f11...bf9 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1. september Skrevet 1. september Det å be om, og å få, beroligende svar er å mate helseangsten din. Anonymkode: 643c4...5a1 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.