Gå til innhold

Bortskjemte og radikaliserte kvinner ødelegger Vesten

Anbefalte innlegg

Worrisome_plenty
Skrevet (endret)
psykedeliker skrev (2 timer siden):

Interessant hypotese, men hva ligger egentlig i begrepene feminint og maskulint? Og hvordan måler man det på gruppenivå?

Æreskultur er vel det som regnes som maskulint. I mange land på grensen til giftig maskulinitet. 

Guttegjenger som flyr å raner de veikere norske ungdommene er vel ett eksempel på dette. Giftig maskulinitet møter feminiserte gutter som ikke tar igjen.

Endret av Worrisome_plenty
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Worrisome_plenty skrev (3 minutter siden):

Æreskultur er vel det som regnes som maskulint. I mange land på grensen til giftig maskulinitet. 

Guttegjenger som flyr å raner de veikere norske ungdommene er vel ett eksempel på dette. Giftig maskulinitet møter feminiserte gutter som ikke tar igjen.

Her i byen er det jentegjenger som i lang tid har herjet. De banker opp og stjeler, veldige mengder vold.

Anonymkode: 31c93...480

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Her i byen er det jentegjenger som i lang tid har herjet. De banker opp og stjeler, veldige mengder vold.

Anonymkode: 31c93...480

La meg tippe: Jenter med innvandrerbakgrunn?

Anonymkode: 0213f...4ff

Skrevet
Worrisome_plenty skrev (2 timer siden):

Da var ikke hypotesen interessant lengre. Hvilken kategori tilhører du selv forresten?

Worrisome_plenty
Skrevet (endret)
psykedeliker skrev (49 minutter siden):

Da var ikke hypotesen interessant lengre. Hvilken kategori tilhører du selv forresten?

perler for svin

Endret av Worrisome_plenty
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Har du noen eksempler på dette?

Anonymkode: 2653f...d20

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Også nysgjerrig på eksempler på dette, altså at likestilling fører til at kvinner blir mindre kvinnelige. 

Jeg tviler på at jeg kan hjelpe dere, dere høres hjelpeløse ut. Jeg hjelper dere litt likevel, selv om dere selv om det etter all sannsynlighet bare er klassisk retorikk hvor en later som en ikke forstår, når det handler om noe annet enn forståelse.
Utslitte kvinner i dress, klønete kvinner i fotballdrakter, alvorlige kvinner i uniformer. Kvinner som er kommet inn på kvote, eller heiet fram fordi det ikke er kvinner i et bestemt miljø, uten en eneste tanke om hvorfor det faktisk ikke er kvinner der?
Dette har gått for langt rett og slett, likestillingen hvor kvinner skal vise at de er som menn. Mye er riktig og bra, men det er feilene som ofte stikker seg ut. Det er ofte en grunn til at kvinner og menn samles hver for seg. En så enkel ting som kommunikasjon kan være årsaken. Kvinner kommuniserer bedre med hverandre, akkurat som menn. Vi trenger flere steder hvor vi kan få ha noe i fred, begge kjønn. Vi er kommet dit nå. Jobben med å mikse kjønnene er viktig, men nå er det nok. Konsekvensene begynner å bli synlige, på alt for mange områder. 

Anonymkode: 419e2...da9

Skrevet
Worrisome_plenty skrev (13 timer siden):

Det er vel heller vestlige menn som har blitt mer feminine. Heller enn at kvinnene har blitt maskuline.

Jeg husker ett innslag i dagsrevyen for en 8-9 år siden det handlet om å være muslim og skriv. Det var det en iraner som sa, at han følte seg truet i Iran fordi han var feminin, og det var så deilig å komme til Norge for det var alle menn som han. Jaja😝

Det er den ene siden av samme sak.

Skrevet
psykedeliker skrev (6 timer siden):

Interessant hypotese, men hva ligger egentlig i begrepene feminint og maskulint? Og hvordan måler man det på gruppenivå?

Du verden, skal en stille spørsmålstegn ved det også? Da tror jeg du får lage en egen tråd. Selv om det vel egentlig bare er et åpenbart tegn fornektelse av kjønnsforskjeller, et produkt av tidsånden altså, noe vi allerede er i gang med å diskutere, bare ikke fra helt tilbake til steinalderen. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Utslitte kvinner i dress, klønete kvinner i fotballdrakter, alvorlige kvinner i uniformer. 

Så hva mener du er løsningen her? Vil du nekte kvinner å ha denne typer jobber eller å spille fotball?

For min del virker det som om problemet mer handler om hva du anser som maskulint enn kvinner i seg selv. Det er ikke "maskulint" å spille fotball, det er en sport for alle.

Anonymkode: 2653f...d20

Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Kvinner kommuniserer bedre med hverandre, akkurat som menn.

Snakk for deg selv.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...