AnonymBruker Skrevet 3. september Skrevet 3. september Jeg tok 15 mg Sobril kl 13 i går. Ny medisin for meg (angst, uro, depresjon). Etter en time ble jeg relativt søvning, det var vanskelig å holde øyelokkene oppe. Jeg prøvde å prate (til meg selv😅), men jeg fikk vansker med å finne ord og talen ble litt snøvlete. Armene ble tunge og bevegelsene trege. Jeg ble litt ustø da jeg gikk. Ble mer likegyldig. Nå morgenen etter svetter jeg, er unormalt søvnig og har vondt i hodet. Så rart at en liten pille hadde så stor effekt? Anonymkode: c063d...37e 0 Siter
Sokk Skrevet 3. september Skrevet 3. september AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Jeg tok 15 mg Sobril kl 13 i går. Ny medisin for meg (angst, uro, depresjon). Etter en time ble jeg relativt søvning, det var vanskelig å holde øyelokkene oppe. Jeg prøvde å prate (til meg selv😅), men jeg fikk vansker med å finne ord og talen ble litt snøvlete. Armene ble tunge og bevegelsene trege. Jeg ble litt ustø da jeg gikk. Ble mer likegyldig. Nå morgenen etter svetter jeg, er unormalt søvnig og har vondt i hodet. Så rart at en liten pille hadde så stor effekt? Anonymkode: c063d...37e Da jeg var innlagt og fikk Sobril for første gang, så husker jeg at jeg fikk 5 mg. Så det var kanskje litt heftig for deg å hoppe rett til 15 mg hvis du aldri har tatt det før. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3. september Skrevet 3. september Sokk skrev (4 minutter siden): Da jeg var innlagt og fikk Sobril for første gang, så husker jeg at jeg fikk 5 mg. Så det var kanskje litt heftig for deg å hoppe rett til 15 mg hvis du aldri har tatt det før. Ja, det har du nok helt rett i! Hvilken effekt hadde du av 5 mg? Anonymkode: c063d...37e 0 Siter
Sokk Skrevet 3. september Skrevet 3. september AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja, det har du nok helt rett i! Hvilken effekt hadde du av 5 mg? Anonymkode: c063d...37e Jeg husker ikke så veldig mye. Det dempet vel angst og uro (som jeg hadde veldig mye av) også merket jeg at den var muskelavslappende (vanskelig å ta push-ups, som jeg tok en del av pga uroen). Jeg fikk liten dose fordi jeg aldri hadde tatt det før og fordi jeg hadde angst for medisiner. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3. september Skrevet 3. september Sokk skrev (6 minutter siden): Jeg husker ikke så veldig mye. Det dempet vel angst og uro (som jeg hadde veldig mye av) også merket jeg at den var muskelavslappende (vanskelig å ta push-ups, som jeg tok en del av pga uroen). Jeg fikk liten dose fordi jeg aldri hadde tatt det før og fordi jeg hadde angst for medisiner. Takk. Jeg er heller ikke så glad i medisiner. Men nå trengte jeg en "liten pause" fra mitt eget hode. Ble jo derimot ikke helt som jeg hadde tenkt da😅. Anonymkode: c063d...37e 0 Siter
Sokk Skrevet 3. september Skrevet 3. september AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Takk. Jeg er heller ikke så glad i medisiner. Men nå trengte jeg en "liten pause" fra mitt eget hode. Ble jo derimot ikke helt som jeg hadde tenkt da😅. Anonymkode: c063d...37e Du kan kanskje høre med legen om du kan forsøke en mindre dose siden du opplevde litt for sterk effekt/mye bivirkning? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3. september Skrevet 3. september Sokk skrev (5 minutter siden): Du kan kanskje høre med legen om du kan forsøke en mindre dose siden du opplevde litt for sterk effekt/mye bivirkning? Takk, det skal jeg gjøre! Anonymkode: c063d...37e 0 Siter
Ftss Skrevet 3. september Skrevet 3. september Folk reagerer forskjellig. Min mor hadde både rohypnol og vival for maange år siden men kunne ikke bruke noe av det. Ble helt slått ut. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3. september Skrevet 3. september Jeg har hatt angstanfall i mange år, jeg får ikke skrevet ut mer enn 10 mg… 15 mg er mye, veldig mye for første gangen Anonymkode: 5b516...b79 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3. september Skrevet 3. september 15 mg er mye. Jeg tar 5 mg en veldig sjelden gang, akkurat passe når kroppen ikke er vant til å ta det. Anonymkode: 13de6...841 0 Siter
Ikkeanonymnok Skrevet 3. september Skrevet 3. september Jeg tar opptil 20mg og kunne fint kjørt bil med det - også første gang jeg tok det (jeg kjører riktignok ikke etter inntak). Det er med andre ord individuelt. 0 Siter
Glitter Skrevet 3. september Skrevet 3. september Jeg reagerer ikke sånn på den mengden Sobril. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3. september Skrevet 3. september Glitter skrev (Akkurat nå): Jeg reagerer ikke sånn på den mengden Sobril. Det er nok veldig individuelt, ja. Skal prøve meg med 10 mg! Anonymkode: c063d...37e 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3. september Skrevet 3. september Får du ikke oppfølging av lege på dette? Anonymkode: 88133...72c 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3. september Skrevet 3. september AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Får du ikke oppfølging av lege på dette? Anonymkode: 88133...72c Tja, jeg har ikke brukt legen som veileder. Bare hentet ut resept på apoteket. Anonymkode: c063d...37e 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3. september Skrevet 3. september AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Tja, jeg har ikke brukt legen som veileder. Bare hentet ut resept på apoteket. Anonymkode: c063d...37e Du bare spiser det som det passer deg ? Du har vel fått en anbefalt dose du skal forsøke ved behov? Anonymkode: 88133...72c 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3. september Skrevet 3. september AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Du bare spiser det som det passer deg ? Du har vel fått en anbefalt dose du skal forsøke ved behov? Anonymkode: 88133...72c Det står bare "inntil 3 per dag. Ikke bruk hver dag!". Dette er eventuelt medisin for meg. Sjelden bruk. Anonymkode: c063d...37e 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3. september Skrevet 3. september AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det står bare "inntil 3 per dag. Ikke bruk hver dag!". Dette er eventuelt medisin for meg. Sjelden bruk. Anonymkode: c063d...37e Da er det voldsomt å gå rett på 15mg ... Anonymkode: 88133...72c 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 3. september Skrevet 3. september AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er nok veldig individuelt, ja. Skal prøve meg med 10 mg! Anonymkode: c063d...37e Kan du ikke prøve med en halv 15 mg da, hvis det er foreskrevet i 15mg tabletter? Evt. 5 mg. Bedre å øke mengden hvis det har liten effekt, enn å bli helt slått ut. Anonymkode: 13de6...841 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3. september Skrevet 3. september AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Kan du ikke prøve med en halv 15 mg da, hvis det er foreskrevet i 15mg tabletter? Evt. 5 mg. Bedre å øke mengden hvis det har liten effekt, enn å bli helt slått ut. Anonymkode: 13de6...841 God ide! Prøver det! Jeg overdriver ikke når jeg sier at effekten sitter i enda, så sløv. Anonymkode: c063d...37e 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.