Worrisome_plenty Skrevet 4. september Skrevet 4. september 15 mg er en liten dose. Men du ts er heldig som får sterk effekt på så lite. Jeg ville tatt halvparten neste gang. Jo mindre du bruker jo bedre effekt får du de gangene du virkelig trenger det. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4. september Skrevet 4. september 15 mg tre ganger daglig? Det er mye. Jeg får 10 mg 1-2 ganger pr dag. Også eventuelt. Bruker sjelden. Anonymkode: 16350...9bd 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4. september Skrevet 4. september Worrisome_plenty skrev (2 timer siden): 15 mg er en liten dose. Men du ts er heldig som får sterk effekt på så lite. Jeg ville tatt halvparten neste gang. Jo mindre du bruker jo bedre effekt får du de gangene du virkelig trenger det. Kan det være at jeg ikke tåler medisinen? Anonymkode: c063d...37e 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4. september Skrevet 4. september AnonymBruker skrev (33 minutter siden): 15 mg tre ganger daglig? Det er mye. Jeg får 10 mg 1-2 ganger pr dag. Også eventuelt. Bruker sjelden. Anonymkode: 16350...9bd Nei, tok 1 stk tablett og effekten varer til kvelden dagen etterpå, dog svakere og svakere😅 Anonymkode: c063d...37e 0 Siter
Worrisome_plenty Skrevet 4. september Skrevet 4. september AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Kan det være at jeg ikke tåler medisinen? Anonymkode: c063d...37e Tror de fleste tåler benzo. Men jeg er ikke noe ekspert. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4. september Skrevet 4. september AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Nei, tok 1 stk tablett og effekten varer til kvelden dagen etterpå, dog svakere og svakere😅 Anonymkode: c063d...37e Ja, jeg forstår at du tok bare 1 tablett, men du har fått utskrevet 15 mg tre ganger daglig. Jeg har fått utskrevet 10 mg 1-2 ganger daglig. Synes du har fått en høy mulig dose. Del den i to neste gang du tar! Anonymkode: 16350...9bd 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4. september Skrevet 4. september AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Ja, jeg forstår at du tok bare 1 tablett, men du har fått utskrevet 15 mg tre ganger daglig. Jeg har fått utskrevet 10 mg 1-2 ganger daglig. Synes du har fått en høy mulig dose. Del den i to neste gang du tar! Anonymkode: 16350...9bd Ja, jeg har også fått resept på 25 mg 3 ganger daglig🫢 Anonymkode: c063d...37e 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4. september Skrevet 4. september AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Ja, jeg har også fått resept på 25 mg 3 ganger daglig🫢 Anonymkode: c063d...37e Jøsses Anonymkode: 16350...9bd 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4. september Skrevet 4. september AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jøsses Anonymkode: 16350...9bd Har ingen planer om å hente den ut da. Anonymkode: c063d...37e 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.