Musikk Skrevet 4. september Skrevet 4. september (endret) https://www.aftenbladet.no/lokalt/i/GxnW4q/fastlege-ba-pasient-om-aa-be-til-gud Info: En må ha Stavanger Aftenblad abonnement for og kunne lese alt. Kanskje på tide med en ny lege for disse pasientene🙂 Endret 4. september av Musikk 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4. september Skrevet 4. september Musikk skrev (3 minutter siden): https://www.aftenbladet.no/lokalt/i/GxnW4q/fastlege-ba-pasient-om-aa-be-til-gud Info: En må ha Stavanger Aftenblad abonnement for og kunne lese alt. Kanskje på tide med en ny lege for disse pasientene🙂 Du kunne jo skrive hva saken dreier seg om, og hva du mener om dette? Anonymkode: 1db03...71a 0 Siter
Musikk Skrevet 4. september Forfatter Skrevet 4. september (endret) AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Du kunne jo skrive hva saken dreier seg om, og hva du mener om dette? Anonymkode: 1db03...71a En lege på Vestlande bad pasientene sine bed til gud disse menneske var syke. Gud skulle helbred de. Endret 4. september av Musikk 0 Siter
Musikk Skrevet 4. september Forfatter Skrevet 4. september (endret) Musikk skrev (21 minutter siden): https://www.aftenbladet.no/lokalt/i/GxnW4q/fastlege-ba-pasient-om-aa-be-til-gud Info: En må ha Stavanger Aftenblad abonnement for og kunne lese alt. Kanskje på tide med en ny lege for disse pasientene🙂 Budskapet er legen ville Gud skulle gjør pasientene sine friske. Endret 4. september av Musikk 0 Siter
Musikk Skrevet 4. september Forfatter Skrevet 4. september (endret) Musikk skrev (14 minutter siden): En lege på Vestlande bad pasientene sine bed til gud disse menneske var syke. Gud skulle helbred de. Kan Gud gjør folk friske uten lege hjelp? Endret 4. september av Musikk 0 Siter
Ikkeanonymnok Skrevet 4. september Skrevet 4. september Musikk skrev (55 minutter siden): Kan Gud gjør folk friske uten lege hjelp? Ingen fantasifigurer har den egenskapen. 0 Siter
Musikk Skrevet 4. september Forfatter Skrevet 4. september Ikkeanonymnok skrev (58 minutter siden): Ingen fantasifigurer har den egenskapen. Legen tro på dette litt spesielt. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4. september Skrevet 4. september Musikk skrev (57 minutter siden): Legen tro på dette litt spesielt. Han bør sparkes. Anonymkode: 1db03...71a 0 Siter
Lillemus Skrevet 4. september Skrevet 4. september Musikk skrev (3 timer siden): https://www.aftenbladet.no/lokalt/i/GxnW4q/fastlege-ba-pasient-om-aa-be-til-gud Info: En må ha Stavanger Aftenblad abonnement for og kunne lese alt. Kanskje på tide med en ny lege for disse pasientene🙂 Han bør selvfølgelig miste legelisensen sin og all rett til å praktisere umiddelbart. 0 Siter
Ikkeanonymnok Skrevet 4. september Skrevet 4. september Musikk skrev (1 time siden): Legen tro på dette litt spesielt. At legen tror på det er ikke nødvendigvis spesielt. Det er ikke noe nytt at mennesker i alle typer samfunnslag velger eller behøver å ha en eller annen form for tro. Det som dog er spesielt er at legen i dette tilfellet overfører sin tro over på en pasient. Nå har jeg ikke lest saken så jeg uttaler meg kun utifra det lille du har skrevet her. Ellers er jeg enig med både anonym..71a og Lillemus i at han bør sparkes og miste legelisensen. 0 Siter
Musikk Skrevet 4. september Forfatter Skrevet 4. september AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Han bør sparkes. Anonymkode: 1db03...71a Ja, stakkars pasientene. 0 Siter
Musikk Skrevet 4. september Forfatter Skrevet 4. september En fastlege på Jæren anbefalte bønn overfor en pasient. Statsforvalteren har åpnet tilsynssak etter hendelsen. 0 Siter
Musikk Skrevet 4. september Forfatter Skrevet 4. september Lillemus skrev (15 minutter siden): Han bør selvfølgelig miste legelisensen sin og all rett til å praktisere umiddelbart. Statsforvalteren har åpnet tilsynssak etter hendelsen. 0 Siter
Musikk Skrevet 4. september Forfatter Skrevet 4. september Ikkeanonymnok skrev (12 minutter siden): At legen tror på det er ikke nødvendigvis spesielt. Det er ikke noe nytt at mennesker i alle typer samfunnslag velger eller behøver å ha en eller annen form for tro. Det som dog er spesielt er at legen i dette tilfellet overfører sin tro over på en pasient. Nå har jeg ikke lest saken så jeg uttaler meg kun utifra det lille du har skrevet her. Ellers er jeg enig med både anonym..71a og Lillemus i at han bør sparkes og miste legelisensen. Statsforvalteren har åpnet tilsynssak etter hendelsen. 0 Siter
Musikk Skrevet 4. september Forfatter Skrevet 4. september Fastlegen skal ha fortalt at alvorlige sykdommer kunne bli helbredet ved bønn – og anbefalte pasienten å be til Gud hver kveld. Nå følger Statsforvalteren opp 0 Siter
Lillemus Skrevet 4. september Skrevet 4. september Musikk skrev (9 minutter siden): Statsforvalteren har åpnet tilsynssak etter hendelsen. Det var da enda godt, så får vi håpe at vedkommende lege får en kraftig reprimande og ev. ikke får fortsette å praktisere. 1 Siter
frosken Skrevet 4. september Skrevet 4. september Musikk skrev (3 timer siden): https://www.aftenbladet.no/lokalt/i/GxnW4q/fastlege-ba-pasient-om-aa-be-til-gud Info: En må ha Stavanger Aftenblad abonnement for og kunne lese alt. Kanskje på tide med en ny lege for disse pasientene🙂 Jeg har lest saken, og basert på oppslaget i Stavanger aftenblad synes jeg ikke den er alvorlig. Det er opprettet tilsyn hos statsforvalteren, så det kan være greit å vente på konklusjonen deres før man uttaler seg altfor bastant. 3 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.