AnonymBruker Skrevet 4. september Skrevet 4. september Vi har datet 3 ganger, vært på tur og så hjemme hos meg. Han er 9år yngre enn meg og kun 30år med 2 små barn. Han spurte om jeg kunne tenke meg flere eller om jeg var ferdig med barn. Føler det viser en genuin interesse? Han var usikker på om han ville ha flere, men slo det ikke helt fra seg. I og med at jeg er 38år og hastverk om jeg skulle tenkt på barn nå igjen, men aner ikke om det var positivt i min retning da han spurte om det? Vi hadde intim kontakt på siste møter.. Anonymkode: 388e0...ced 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4. september Skrevet 4. september Med dette spør jeg fordi jeg ønsker så inderlig en kjæreste nå og ikke disse uforpkiktede greiene, er så lei. Anonymkode: 388e0...ced 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4. september Skrevet 4. september Jeg ville tatt det som en del av en konversasjon når man prøver bli litt mer kjent og dater. Ikke legg for mye i setninger, se på helheten Anonymkode: 5944d...4df 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4. september Skrevet 4. september AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Jeg ville tatt det som en del av en konversasjon når man prøver bli litt mer kjent og dater. Ikke legg for mye i setninger, se på helheten Anonymkode: 5944d...4df Ja, er bare så redd for å bli såret igjen. Denne mannen skiller seg ut med å vise interesse rundt mitt liv og er utrolig snill. Vil treffes igjen men såklart veldig kosete av seg. Jeg har konfrontert at jeg ønsker mer relasjon enn kun sex, men vi må jo begynne et sted å se. Håper jeg gjør de riktige valg denne gang. Anonymkode: 388e0...ced 0 Siter
psykedeliker Skrevet 4. september Skrevet 4. september AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja, er bare så redd for å bli såret igjen. Dine følelser er ditt eget ansvar. Du bestemmer selv hvem du ønsker å ha i livet ditt, og på hvilke premisser du vil ha dem der. Det samme gjelder den andre part, og i den konteksten er spørsmålet hans helt legitimt. 0 Siter
Grendel Skrevet 4. september Skrevet 4. september Det er vel i noen grad et tegn på at han vurderer et seriøst forhold. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4. september Skrevet 4. september Grendel skrev (53 minutter siden): Det er vel i noen grad et tegn på at han vurderer et seriøst forhold. Håper det. Tidligere har jeg ødelagt flere potensielle kjærester fordi jeg ikke har stolt på de. Tillit er viktig og merker jeg nå føler meg komfertabel med han her. Anonymkode: 388e0...ced 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4. september Skrevet 4. september psykedeliker skrev (1 time siden): Dine følelser er ditt eget ansvar. Du bestemmer selv hvem du ønsker å ha i livet ditt, og på hvilke premisser du vil ha dem der. Det samme gjelder den andre part, og i den konteksten er spørsmålet hans helt legitimt. Det er sant. Anonymkode: 388e0...ced 0 Siter
Babette Skrevet 5. september Skrevet 5. september Ja, jeg tror han er seriøst interessert. Men slik jeg forstår innlegget, har du også barn fra før (store?). Så spørsmålet om barn kan etter mitt syn tolkes begge veier: Han ønsker ikke flere barn og vil avklare hvor du står, eller: Han kan eventuelt være åpent for å få flere, men spør siden du også har barn. Uansett synes jeg det er altfor tidlig å planlegge barn sammen etter 3 dater, og du bør ikke bruke alderen din til å presse fram en avgjørelse omkring dette. Men det kan også hende som andre sier at dette temaet bare er en del av en naturlig bli kjent-fase. 2 Siter
AnonymBruker Skrevet 5. september Skrevet 5. september Babette skrev (1 time siden): Ja, jeg tror han er seriøst interessert. Men slik jeg forstår innlegget, har du også barn fra før (store?). Så spørsmålet om barn kan etter mitt syn tolkes begge veier: Han ønsker ikke flere barn og vil avklare hvor du står, eller: Han kan eventuelt være åpent for å få flere, men spør siden du også har barn. Uansett synes jeg det er altfor tidlig å planlegge barn sammen etter 3 dater, og du bør ikke bruke alderen din til å presse fram en avgjørelse omkring dette. Men det kan også hende som andre sier at dette temaet bare er en del av en naturlig bli kjent-fase. Begynner å lure på om han er så interessert. Han sender ikke så mye snapper. Er han veldig interessert så vil han vel spørre meg om ting i hverdagen? Skal se an de neste datene. Og burde vel bli eksklusive snart? Anonymkode: 388e0...ced 0 Siter
Ekstra Skrevet 5. september Skrevet 5. september (endret) AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Begynner å lure på om han er så interessert. Han sender ikke så mye snapper. Er han veldig interessert så vil han vel spørre meg om ting i hverdagen? Skal se an de neste datene. Og burde vel bli eksklusive snart? Anonymkode: 388e0...ced Det er litt fjortis å tolke interesse ut fra antall snapper men jeg skjønner at du kan bli betenkt om han melder mye mindre enn tidligere Endret 5. september av Ekstra 1 Siter
ISW Skrevet 5. september Skrevet 5. september AnonymBruker skrev (2 timer siden): Og burde vel bli eksklusive snart? Nå må du ikke henfalle til desperasjon her, overtolke ting og ønske deg forsikringer. Jeg forstår at du har funnet en mann du liker, men å foreslå noe slikt tror jeg mest bidrar til å skremme han bort. 0 Siter
Grendel Skrevet 5. september Skrevet 5. september AnonymBruker skrev (3 timer siden): Begynner å lure på om han er så interessert. Han sender ikke så mye snapper. Er han veldig interessert så vil han vel spørre meg om ting i hverdagen? Skal se an de neste datene. Og burde vel bli eksklusive snart? Anonymkode: 388e0...ced Jeg synes det må gå an å spørre om dere skal være eksklusive. Hvis det er viktig for ham å date andre mens dere holder på så er han ikke så seriøs tenker jeg 2 Siter
ISW Skrevet 5. september Skrevet 5. september Grendel skrev (6 minutter siden): Jeg synes det må gå an å spørre om dere skal være eksklusive. Hvis det er viktig for ham å date andre mens dere holder på så er han ikke så seriøs tenker jeg Etter tredje daten? 1 Siter
Grendel Skrevet 5. september Skrevet 5. september ISW skrev (8 minutter siden): Etter tredje daten? Ja. Ville det vært et problem for deg? Er det så travelt at du må ligge med andre mellom datene? 1 Siter
Lillemus Skrevet 5. september Skrevet 5. september ISW skrev (31 minutter siden): Etter tredje daten? Ja. Tror muligens det var tredje gangen vi møttes jeg sa til ham at selv om det sto "uforpliktende forhold" i profilen hans, så ville det føles rart om han datet flere enn meg samtidig. Det gjorde han ikke og vi ble dermed enige om at vi var kjærester. 🥰 Man trenger ikke bli kjærester så raskt, men jeg synes ikke man trenger å date flere og ligge med flere på samme tid. Mulig jeg er gammel og prippen. 0 Siter
Ekstra Skrevet 5. september Skrevet 5. september Grendel skrev (23 minutter siden): Ja. Ville det vært et problem for deg? Er det så travelt at du må ligge med andre mellom datene? Å spørre om man skal være eksklusive er vel omtrent det samme som å spørre om man skal være kjærester. Det er litt voldsomt etter tre dater, selv om man kanskje ikke ligger rundt. 1 Siter
Grendel Skrevet 5. september Skrevet 5. september Ekstra skrev (3 timer siden): Å spørre om man skal være eksklusive er vel omtrent det samme som å spørre om man skal være kjærester. Det er litt voldsomt etter tre dater, selv om man kanskje ikke ligger rundt. Jeg mener begrepet ble funnet opp for nettopp for de som synes "kjæreste" er for tidlig, men som allikevel vil være. ...eksklusive. Jeg har ikke noe bedre ord 1 Siter
Babette Skrevet 5. september Skrevet 5. september AnonymBruker skrev (8 timer siden): Begynner å lure på om han er så interessert. Han sender ikke så mye snapper. Er han veldig interessert så vil han vel spørre meg om ting i hverdagen? Skal se an de neste datene. Og burde vel bli eksklusive snart? Anonymkode: 388e0...ced Jeg er fra steinalderen og har ingen erfaring med dating eller alle disse reglene som gjelder. Mine forhold har alltid startet med gjensidig forelskelse og flagget rett til topps, vi ble kjærester nokså umiddelbart. Men jeg tror det er lurt å ta ting som de kommer og la det hele utvikle seg, ikke mas eller legg press på ham. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5. september Skrevet 5. september Ekstra skrev (5 timer siden): Å spørre om man skal være eksklusive er vel omtrent det samme som å spørre om man skal være kjærester. Det er litt voldsomt etter tre dater, selv om man kanskje ikke ligger rundt. Han sa til meg da vi lå i sengen at han hadde avslått prat med andre jenter som hadde prøvd å kontakte han, pga meg. Han ville være ærlig med meg. Bare det fikk meg veldig tro til han og ga meg et stort pluss i boka. Det er bare det at han nå er litt mer stille. Men det kan være han stoler mer på meg og er mer tilfreds hvor jeg er. Siden jeg sa det samme tilbake? Anonymkode: 388e0...ced 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.