morsan Skrevet 6. september Skrevet 6. september ISW skrev (18 timer siden): Etter tredje daten? Etter tredje date var vi helt sikre på at vi hadde funnet vår soul mate 2 Siter
Lillemus Skrevet 6. september Skrevet 6. september morsan skrev (48 minutter siden): Etter tredje date var vi helt sikre på at vi hadde funnet vår soul mate Vi også. Det føltes som om vi hadde kjent hverandre i årevis. 🥰 1 Siter
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 06:27 Skrevet tirsdag kl 06:27 Lillemus skrev (På 6.9.2026 den 13.26): Vi også. Det føltes som om vi hadde kjent hverandre i årevis. 🥰 Herlig 🥰 Så jeg man imorgen når jeg treffer han spørre om vi er ekslusive? Det betyr ikke kjærester, men at man treffer kun hverandre. Det neste er vel kjæreste. Han nevnte forrige gang at det gikk jo an å være kjærester uten å måtte flytte inn hos hverandre med det første. Så det virker som han tenker litt fremover. Er det dumt å ha hjemmedate idag da? Heller møtes ute Anonymkode: 388e0...ced 1 Siter
Lillemus Skrevet tirsdag kl 08:16 Skrevet tirsdag kl 08:16 AnonymBruker skrev (1 time siden): Herlig 🥰 Så jeg man imorgen når jeg treffer han spørre om vi er ekslusive? Det betyr ikke kjærester, men at man treffer kun hverandre. Det neste er vel kjæreste. Han nevnte forrige gang at det gikk jo an å være kjærester uten å måtte flytte inn hos hverandre med det første. Så det virker som han tenker litt fremover. Er det dumt å ha hjemmedate idag da? Heller møtes ute Anonymkode: 388e0...ced Jeg synes helt klart du kan spørre om dere er eksklusive. 😃 0 Siter
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 13:48 Skrevet tirsdag kl 13:48 Lillemus skrev (5 timer siden): Jeg synes helt klart du kan spørre om dere er eksklusive. 😃 ☺️☺️ Anonymkode: 388e0...ced 0 Siter
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 13:50 Skrevet tirsdag kl 13:50 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Herlig 🥰 Så jeg man imorgen når jeg treffer han spørre om vi er ekslusive? Det betyr ikke kjærester, men at man treffer kun hverandre. Det neste er vel kjæreste. Han nevnte forrige gang at det gikk jo an å være kjærester uten å måtte flytte inn hos hverandre med det første. Så det virker som han tenker litt fremover. Er det dumt å ha hjemmedate idag da? Heller møtes ute Anonymkode: 388e0...ced Ska sei! Det er jo et ganske stort skritt å ta fra å være kjærester til å bli samboere. Anonymkode: 5944d...4df 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.